30 Kasım 2014

Kasım Bitenler #12

Vay be kasımı da geride bıraktık yarın yılın son ayına giriyoruz. Sonbahar benim için hiç olmadığı kadar çabuk geçti. Bundan sonrası biraz yavaş geçebilir nütfeen ^.^

Bu ayın bitenleri&çöpe gidenleriyle karşınızdayım canlar. Bakalım neler varmış


Daha çok cilt bakım ürünleri bitirmişim ama kozmetik de vaaar;)
Grup grup bakarsak



Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu : Bioderma Sensibio H2O ya en yakın muadil bence. İçeriği daha temiz hatta. Kulak pamuğuna döküp makyaj düzeltme konusunda pratik değil sadece. Ama 500 ml olanı pratik olabilir. Detaylı yazısı burda canısı

Kiehl's Ultra Facial Oil-Free Lotion : Evet yağsız bi nemlendirici, evet losyon. Dolayısıyle benim kuruya dönük cildime hiiiç etki etmedi. Hiç memnun kalmadım. Dekolte bölgesi kremi yaptım bitirdim kendisini:)

LRP Effaclar H nemlendirici : Yapısı yoğun olmasına rağmen nemlendirmesi bana yeterli gelmedii:( İçeriğinde parfüm olan kremleri artık tercih etmemeye çalışcam bir de. Ders oldu bana. Yazısı için tık


LRP Ceralip : Dudaklar için oldukça yoğun nemlendirici,onarıcı krem. Son zamanlarda onu sürüp yattığımda ertesi gün dudaklarımı daha fazla yolduğumu fark ettim:/ Dibinde azcık kalmıştı zaten, çöpe gidiyor.

Orofluido Beauty Elixir: Has-ta-sı-yım! Daha iyi bir saç bakım ürünü, yağı tanımıyorum. Bittiği için acayip üzüldüm. Elimdeki saç bakım zımbırtıları bitince kesinlikle yeniden alıcam. Saçınızda asla ağırlık yapmayan, çok çekici kokan, elektriklenmeyi kabarmayı önleyen, parıl parıl parlamasına neden olan, ipek gibi yumuşacık yapan bi ürün arıyorsanız o bu! Ayrıntılı yazısı burda

Sensodyne Pronamel Beyazlatıcı Diş Macunu : Şimdi bunu niye koydun Ezgi derseniz..Uyarmak için koydum. Ben yaptım siz yapmayın demek için koydum. Watsons indirim kuponuyla bile pahalıya gelen bi diş macunu kendisi. Ağzı o kadar genişki abartmıyorum her seferinde lavaboya fışkırdı. Az basınç uyguladığımda da dalgınlıkla çok uyguladığımda da. Yoksa rahat 2-3 ay da giderdi öyle diyim..Beyazlatıcı etkisine gelince..Fena değil. Ama bir Parodontax asla değil=) Bir daha almam


Lancome Juicy Tubes Plump : Gloss ve rujlarımda küçülmeye gidiyorum geçen aydan beri(bi yandan da alıp dururken nasıl olcak bilemiyorum ama..) Bunun hem rengini hem tadını hem yapısını çok seviyordum ama içinde renk değişimi, tortulaşma fark ettim. Elveda bebeğim..

Lancome L'absolu Rouge 132 : En sevdiğim ve kendime en çok yakıştırdığım kırmızı rujumdu. Ama kırıldı ve elimde çok da fazla kırmızı ruj olmuş(biara yazılarını yazcam) , 3-4 yıldır da bende olduğunu anımsadığımdan artık atayım dedim:(

Essence Stays No Matter What Jumbo Pencil Whipped White Frosting : Kendisiyle anlaşamadım ve dana cüssesiyledaha fazla yer kaplamasına dayanamadım. Yazısı burda


Bioderma Sebium AKN: Sebium Global ve Hydra gibi bu da kaşıntı yaptı kızarttı:( Almaaam

Bioderma White Objective Lightening Fluid Day Care Krem : Tek kullanımlık çıktı içinden, yoğun yapıda ve oldukça güzel nemlendiren bir kremdi. Lekeler üzerine etkisini tabiki görmedim 2 kullanımda ama belki alabilirim komedon yapmıyorsa.

Isis Pharma Unitone Reveal Gel : Tanecikli yapıda, peeling görevi de görüyor. Arkadaşım tam boyunu kullanıyor ve çok memnun, lakin bana hiç iyi gelmedi burnumun üstü pütür pütür oldu bıraktım.

Missha Super Aqua Köpük Temizleyici : Kokusunu, yapısını, temizlemesini çooook beğendim! Resmen gıcır gıcır yapıyor cildi. Kurutmadı da. Alınabilir.

Missha Super Aqua Krem : Daha su bazlı hafif bir krem bekliyordum ama yoğundu, nemlendirmesi yeterliydi ama komedon yapar diye huylandım.

Etude House Fresh Cherry Tint : Ba-yıl-dım! Pembe rengi,doğal duruşu, parmaklarla kolay dağıtılışı, kalıcılığı, mercimek kadarının yeterli olması gibi müthiş özellikleri vardı. Beauty with theobromine im hediye etmişti, sagolasan varolasan!! Yurtdışından alışverişe başladım. Kore kozmetik pazarı, bekle beni!



Aralarından kullandığınız ya da merak ettiğiniz var mıydı kızçelerim?



12 yorum :

  1. oıl freeden bende nefret etmiştim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok manasız, anlamsız, sacma bi nemlendirici:)

      Sil
  2. Rujlar hic bitmek bilmiyor degilmi :) gitsin eskiler gelsin yeniler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa rujlar çok zor:( Bir de farlar:/ Oooh gelsin gelsin:)

      Sil
  3. Bitenler yazılarını okudukça anlamsız bir rahatlama geliyor bana :) Gelsinnnn yenilerrrr :))

    YanıtlaSil
  4. Son dönemlerde tüm bloggerlar çok fazla ürün bitirmeye başladık değil mi? Gelsin yeniler ;)

    YanıtlaSil
  5. Missha Super Aqua köpük temizleyiciyi oldukça merak ediyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt tipine uygunsa kesin memnun kalırsın;)

      Sil
  6. Canımmmm beğenmene çok sevindim. Kore alışverişi yapmak istersen Roseroseshop 'a bir şans verebilirsin :)
    Missha Super Aqua Temizleyici testerlerından geçtiğimiz aylarda ben de kullanmıştım. Temizleme konusunda gayet başarılı buldum, hassas cildimi tahriş etmedi. Yapısını da çok sevdim ama gıcır gıcır hissin yanı sıra biraz kuruttu normal/karma cildimi benim.
    Missha Super Aqua Kreme ise bu ay bitenlerde yer vereceğim. Ama nem vermesi çok iyiydi, su bazlı bir nemlendirici; bu sebeple komedon oluşturacağını sanmıyorum.
    Uzuun uzun yazdım, gelsin yeniler canım. Ama ruj almadan da durulmuyor ki :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen roseroseshop a ışınlanıyoruuuum:)
      Evet azcık kurutuyo gibi. Nemlendirici bana çok yoğun yapıda geldi yaa komedon yapabilir:( Riske girmeyeyim:)
      Teşekkür ettim tatlıcıım:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose