26 Kasım 2014

GOSH Prime'n Refresh Illuminating Eye Roll-On

Herkese merhabaaaa!

Gosh markasının en merak edilen ürünlerinden biri kuşkusuz bu Prime'n Refresh Göz Çevresi Bazı. Nedir, necidir, ne işe yarar gelin birlikte bi göz atalım;)

Ürünün açıklaması şöyle : İçerisindeki bileşenler sayesinde hassas göz çevresi bölgelerini besleyerek; ince çizgilerin, koyu renk halkaların ve şişkinliğin kapanmasına ve aydınlanmasına yardımcı oluyor. İçeriğindeki SpectraFlex ince çizgileri ve pürüzleri gizlerken, Matrixyl 3000 ise kolajen üretimini destekleyerek cilde dolgun ve genç bir görünüm sağlıyor. Gatuline In-Tense, hücre yapılarını uyararak güçlendiriyor ve kırışıklıkların azalmasına, cildin sıkılaşmasına destek oluyor. Afrika’nın Kigelia meyvesinden elde edilen Kigelia özleri ise cildi yatıştırırken pürüzsüzleştiriyor.

Size de "vaauv!" dedirtmedi mi? Yani anlaşıldığı üzere makyajdan önce sürülen bir nevi göz kremi bu ürün. İçeriği gerçekten dolu dolu (zararlı maddeler de yok değil). Sabahları yüzümü temizleme jelimle yıkayıp nemlendiricimi sürdükten sonra göz altıma bunu kullanıyorum.

GOSH Prime'n Refresh Illuminating Eye Roll-On

3 bilyalı başlığı sayesinde ambalajını hafifçe sıktığınızda ordan krem pışkırıyo sizde yatay hareketlerle göz çevrenize uyguluyorsunuz. Bakalım farkı fark edebilecek misiniz:)
Bilyaları kremi tamamen yediremiyor o yüzden bi süre dairesel hareketlerle göz çevreme soğuk masaj yaptıktan sonra yüzük parmağımla hafif tampon hareketlerle yediriyorum.

GOSH Prime'n Refresh Illuminating Eye Roll-On
Beyaz renkli, akışkan, oldukça ince yapılı bi krem/baz kendisi:)


Öncesi- sonrası :)

Daha önce de dediğim gibi sorunlu göz altlarım yok. Ama bu kremin verdiği aydınlık,sıkı görünümü çok sevdim. Üzerine kapatıcı sürmeye gerek duymuyorum bile çoğu zaman ki en çok bu duruma bayıldım^.^ Çok bi beklentim yoktu bu üründen, mucizevi olduğunu da kesinlikle düşünmüyorum ama bence fiyatına göre iyi bi ürün.

Aman diyim bu bir far bazı değil. Kapatıcı bazı diyebiliriz ama. Bunun üzerine kapatıcı sürdüğümde kapatıcımın çizgilere dolmadığını, çok güzel sürülüp sabitlendiğini, daha uzun süre kaldığını gözlemledim.

Gözaltınız mor, şiş, sorunlu da olsa sorunsuz da olsa öneririm. Lakin sorunlu gözaltlarına sahip arkadaşlarım aşırı beklenti içinde olmasın, üzerine kapatıcı sürersiniz oh mis:) Sorunsuz göz altına sahip olan arkadaşlar için de bu krem hem gözaltı kremi hem aydınlatıcı-kapatıcı görevini görecektir:) Erkekler için de uygun bi gözaltı kremi hatta bence:) :p


Gosh bildiğiniz gibi Gratislerde satılmaya başladı ve bu ürünün fiyatı 27.90 tl ballar. Bilginize:)



8 yorum :

  1. Aaa ne güzel bir şeymiş bu, güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet güzel bişii:) Teşekkürler tatlıcımm

      Sil
  2. güle güle kullan canım. ben de merak ediyordum bu ürünü gerçekten fark gözle görünür ölçüde, demek ki bir sonraki indirimin hedefi budur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe evet tavsiye ederim ama çok büyük beklentin olmasın tabi canım:)

      Sil
  3. bir sonraki indirim için kesinlikle listemin başında yer alıyor..

    YanıtlaSil
  4. Sizi Blogger Haritamıza ekledim.
    http://bloggerharitasi.blogspot.com.tr/2014/11/kozmetik-asg.html
    Aynı zamanda google+/twitter/pinterest hesaplarımdan da paylaştım. İlginiz için teşekkürler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose