5 Kasım 2014

GOSH Ankara Lansmanı

2 hafta önce Gosh markasının tanıtım lansmanı için davet aldım. The House Cafe'de gerçekleştirilen lansman oldukça keyifli ve renkliydi=)

Türkiye'ye gelmesine çok sevindiğim, bayılarak izlediğim TheMakeupChair in videolarında gördükçe merak ettiğim bi markaydı. Drugstore kategorisinde olsa da oldukça kaliteli, ürünleri oldukça çeşitli. Üstelik daha önce ülkemizde muadili olmayan ya da muadili çok pahalı olan ürünleri var ^.^


Gosh hakkında kısa bir tanıtım, güzel bir kahvaltı, bol bol ürün incelemece ve isteyenlere makyaj uygulamaları yapıldı.


Gırlafikir Nazlı'yla biz önde poz vereduralım, arkada Sena'ya yapılan harika makyajı örtmüşüz


Gosh cruelty-free, paraben-free ve parfume- free bir marka, biliyor muydunuz? Ben yeni öğrendim:)



Rujlarına ba-yıl-dım! Ten makyajı çok yapamadığım için o ürünlerle pek ilgilenemedim doğrusu ama özellikle göz ve dudak ürünlerini uygulamalı olarak da bizzat görüp çok beğendim


Benim seçtiğim 6 favori Gosh ürünü!

Soldan sağa; Lip lacquer 002 Lovely Lips, Velvet touch lipstiklerden 161 Sweetheart, 160 Delicious


Yukardan aşağı; Intense eyeliner pen 06 blue, Forever eyeshadow 03 light copper, 01 silver rose


Etkinlik sonrası bizlere çok güzel bir de paket verdiler.

Gratis'e çok teşekkür ediyorum. Ürün yorumlarım tarafsız bi şekilde kullanmaya başladıktan sonra blogda olcak;)


6 yorum :

  1. Eğlenceli, hoş bir gün olmuş gibi. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten güzeldi, teşekkür ederim=)

      Sil
  2. Gosh Danimarka menşeili bir marka....cruelty-free olmadığı söyleniyor yabancı kaynaklı çeşitli yazılarda....yabancı sitelerde denk geldim,,bağlı olduğu ana firma deneyci olduğundan olabilir tahminimce,,,%100 emin olamadığım için elim gitmedi bugün,satın almadım,,,farları kaliteli görünüyordu...gosh la ilgili daha detaylı bilgi verilirse sevinirim,,(arka ve ön tedarik zinciri hakkında,bağlı olduğu parent co.hakk..vs...)teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gosh hayvanlar üzerinde test yapmayan bir firma. Ne ürünlerini ne de içeriğindeki maddeleri hayvanlar üzerinde test etmiyor. Çin'de satılmıyor. Danimarka menşeili bir firma, hiçbir firmayla parent değil. Vegan ve vejetaryenler için uygun birçok ürünü de mevcut. Araştırmalarım sonucu bunları buldum bence gayet içiniz rahat şekilde alıp kullanabilirsiniz. Cruelty free olmadığının söylendiği hiçbir kaynak görmedim, lansmanında da özellikle belirtmişlerdi zaten cruelty free olduğunu

      Sil
  3. evet tüm bunları ben de biliyorum ama,,,bendeki bir pdf formatındaki liste dosyasında,Gosh'un üzerini anımsayamadığım bir nedenden ötürü çizmişim,kişisel notlarımda..Hayvan Deneyi Yapmayanlar altında gösterilen fakat aslında deney yaptığını saklayan 15 den fazla firmanın arasında Gosh da var....aklıma gelen diğerleri -------------İllamasqua, Loccitane, Arm&Hamer (ki gratislerde satılır), Shiseido grubu, Revlon,Laura Mercier, Mac cosmetics vs....Bunlar deney yapmayanlar altında gösterilse de aslında HEPSİ AMA HEPSİ DENEYCİ FİRMALAR...O NEDENLE GOSH'UN DA ÜZERİ ÇİZİLMİŞ NOTLARIMDA....ikilemde kalmamın nedeni budur,,bilginize...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sizin için araştırdım ve bunları bulabildim. Kusura bakmayın daha fazlasını bilemiyorum. Firmayla iletişime geçebilirsiniz. Teşekkür ederim bilgilendirme için

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose