3 Kasım 2014

Essence Stays No Matter What Jumbo "Whipped White Frosting"

Herkese günaydınnn

Essence stays no matter what kalemlerin içeriklerinin iyi olduğunu duyduğum an buna denk gelip kapmıştım. Ama normal kalemlerinden değil bu, jumbo olanlardan.


Rengi oldukça soğuk alt tonlu, açık şampanya rengi. Elimde deneyince aşık olduğum, gözümde uygulayınca "oouw shit" olduğum kalem -.-


Kaş altı ve göz pınarını aydınlatmak için kullandım. Fotoğrafta iyi çıkmış ama aslında inanılmaz pütür pütür durdu, rengi homojen değil dalga dalga yaydı. Hiç memnun kalmadım.

"Gözkapağında baz renk olarak denesem nasıl olur kii" dedim. Demez olaydım. Hayattan bezdirdi, gözkapağımdan tiksindirdi. Böyle bi alacalı bulacalı yapışkan saçma sapan bi görüntü olamaz!

Anladım ki bu ürün bana göre kesinlikle değil. Göz çevresi yağlı olan arkadaşlar kaş altı ve göz pınarında kullanırsa beğenir bence. Ama kuru olanlar yanaşmasın derim. Mary Lou'mla aydınlatmaya devam ederim.



Siz denediniz mi bu ürünü? Kaş altı, göz pınarını aydınlatmak için ne kullanıyorsunuz?




4 yorum :

  1. Kalemleri elde denemekle gözde denemek arasında fark oluyor. Birkaç gün önce yazısını bile yazdım. Catrice göz kalemi elimde çok güzeldi, alıp gözüme sürünce kabuk kabuk durdu ve çöpe gitti :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o yazını da okumuş aynı şeyi düşünmüştüm. Gözkapağında bu da öyle durdu:( Yorumlarını okuyup almak daha mantıklı

      Sil
  2. Bu seriden kahverengi kalemi kullanıyorum ve memnun da kaldığım bir ürün.Sendeki rengi de Gratis'te görmüş ve alacakken ucunun bozuk olduğunu fark edip bırakmıştım.Bu kalemlerin performansı fiyatına göre çok iyi aslında ama senin aldığının yapısı bozulmuş galiba.Son zamanlarda indirim sepetlerinde görüyorum bu kalemleri belki son kullanma tarihi yaklaştığı için böylesi sana denk geldi:(Göz çevresini aydınlatmak için Bloom me up koleksiyonundaki çift taraflı kalemi kullanıyorum bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de bu rengi sorunsaldır:( Çünkü aldığım yerde daha önce hiç açılmamıştı bandını ben açmıştım ve yeni gelmişti:( Elde çok harika duruyo, göz çevremi baya nemlendirdiğimde kaş altı ve göz pınarımda da fena değil ama göz kapağında duruşu çok ilgincime gitti:( Aaa o kalemden bi defa görmüştüüüm çok güzel gözüküyodu keşke ben de alsaydım tüh koleksiyon ürünüydü kalkmıştıır:(

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose