29 Kasım 2014

Ekim Kasım Postcrossing #5

Heeyo kartpostallar gittikçe artıyor^.^ Her ay bi yazı yazabilirim=) Yine en sevdiğimle başlayalım

1. Rusya'dan gelen bu karta ba-yıl-dım! The Beatles'ın "All you need is love" şarkısının The Catles "All you need is cat" versiyonu:) Albüm fotoları da aynı şekilde uyarlanmış:)) Kartın arkasında da çok tatlış bi kedi vardı^^


2. Almanya'dan gelen bu kart eczacı oluşuma özelmiş:) ATP reaksiyonlarını anımsattığı için bi an tüylerim diken diken olduysa da çok beğendim:) "Keep Calm.." kartlarını seviyoruuum



3. Litvanya'dan gelen bu kartı da çok beğendiiim. Tavşan hanımlar pek bi cool=)



4.Aşağıdaki de Rusya'dan. Bu Ruslar kart işinden anlıyor. Sergey Sochivko'nun "Irtysh River Navigation" adlı eseriymiş. Çok beğendim.



5. Hong Kong'dan ilk defa kart aldım. Karakalem çizimi çok severiim. Bu da ünlü bir ressamdan sanırım



6. Tayvan'dan gelen bu kart da Kinmen'den bi kareymiş.



7. Tee Yeni Zelanda'dan gelmiş iyi hoş da sol tarafı tırtıklıydı yani orda başka kartlar vardı sanırsam ve ben bu tarz şeylerden hoşlaşmıyorum, özensiz geliyor.



8. Ukrayna'da bir Jimi Hendrix hayranından gelmiş. Güzel, hoş kare ama bu da kartpostal değil fotoğraf:( Arkasında fujifilm yazıyo hatta, incecik bişi. Neyseeaa




Siz kaç numarayı beğendiniiiz:)








2 yorum :

  1. Ay ne hoşmuş bunlar, bunları kim gönderiyor sana bakayım :)merak ettim,
    bi de tavşan hanımlara bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Tatlım postcrossing e üye olduktan sonra dünya çapında rastgele onalr bana ben onlara kartpostal gönderiyorum. Bi incele postcrossing.com u, tavsiye ederiiim ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose