19 Kasım 2014

Bobbi Brown "Rich Brown" Natural Brow Shaper&Hair Touch Up Kaş Rimeli

Günaydınlar kankitellalar

Aylardır kullandığım artık güvenle yorumlayabileceğim kaş rimelimden bahsedeyim bugün. Kendisi benim ilk kaş rimelim. Ama kesinlikle son olmayacak, nihaha!

Bobbi Brown rich brown natural brow shaper

Küçücük fıçıcık içi dolu turşucuk diye ben buna derim:) 7 tane renk seçeneği var bendeki 6 Rich Brown. Kaşlarımla harika uyum sağladı:)
Ambalajı ve içeriği bu şekilde. Evet çok küçük ama 4 aydır nerdeyse her gün kullanıyorum ve bi bu kadar daha gider gibime geliyor.


  • Kaşlarımı şekillendirmesine, tarama olayına bayıldım
  • Seyrek kaş sorununu bence çok iyi gizliyor. Çok doğal duran bir kaş rimeli^^
  • Kaş sabitleme olayında da fazlasıyla başarılı hatta keşke bu kadar sabitlemeseydi bile dedirtiyo
  • Daha belirgin durmasını istediğimde üzerinden biraz daha geçiyorum, yalnız kaş başlangıcında sürerken bazen nokta nokta topaklanıyo, temiz bir kaş fırçasıyla dağıtınca geçiyo
  • Mağazada ilk denediğimde kaşıma dokunup hafif sert his vermesini sevmemiştim ama "psikopat mıyım yaa niye kaşıma dokunayım zaten" diyip almıştım. Erkek arkadaşımın psikopat olduğunu unutmuşum..Kaşıma dokunup duruyo orda bişiler olduğunu fark etti ama nolduğunu anlayamıyo:D
  • Fiyatı sanırım 72 tl ydi. Benefit'ten uygun, Mac'den pahalı. Seçim sizin:) Ben her kaş rimelini denicem bakalım hangisi en iyi=)


Üstteki kaşımın kendi hali, alttaki kaş rimelli hali:)



Siz kaşınız için hangi ürünü kullanıyorsunuz? Tavsiye eder misiniz?




10 yorum :

  1. Yawwww harika durmuş, çok doğal, ben de artık kaş farından kaş rimeline geçiş yapayım diye düşünürken, senin yazın cuk oturdu :)
    valla çok beğendim ilk fırsatta bir bobbi brown mağazasına gidip renk seçmek olacak sanırım, benim ki de senin gibi açık tonlarda aslında.
    çok beğendim , güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebişim kaş farını da ben çok seviyorum doğal duruyo ama rimel daha da doğal duruyo sanki. En yakın Bb ye gidip denemelisin derim. Benimki en koyunun 1 açığı ama gayet güzel oldu bu kahverengi. Çok teşekkür ederiiim:)

      Sil
  2. yorumlara bak hele :))) pek bi hoşuma gitti böyle yazman, güzel ürün bak gel maceraya atılma... Ben atıldım pişman oldum :p MAC de çok simli gibi yaaa Benefit de almam 96TL mi ne :( belki bazı ig hesaplarında uygunları var ondan alırım :) senin sıradaki rimeli merak ediyorum valla alınca haber et, kopya çekebilirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi sağol kuzucan:) Ya Mac'in 2 çeşidi varmış biri simli gibi diğeri normal. Prolong olan mıydı neydi hatta. Gidip deneyip eve gelir inceler ertesi gün alırım ya da almam o zaman:)) Ahh Amerika'ya bi giden olsa..

      Sil
  3. blogunuzu takip ediyorum bende çekiliş yapıyorum katılmak isterseniz http://bakimlivesaglikli.blogspot.com.tr/2014/11/hosgeldim-cekilisi-clinique-eye-liner.html

    YanıtlaSil
  4. Rengi tam kaşlarıma uygun görünüyor aklımın bir köşesine yazdım bu kaş rimelini :)
    Blogunu takibe aldım ben de bloguma beklerim canım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel uyuyo rengii=) Bakayım tatlım hemmennn

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose