21 Kasım 2014

Akşam-Gece Göz Makyajı

Oy bugün sınavım var oyy:(

Bitse de gitse, akşam dışarı eğlenmelere çıksak diye düşünürkene eğlenmelik bi makyaj yaptıydım geçenlerde Lorac Pro 2 ile. Onu paylaşıyım dedim:)


Sadece 3 renk kullandım. Aaa bir de siyah kalem!
Siyah kalemi göz kapağıma sürüp dağıttım. Üstüne ve alt kirpik dibine Navy far, göz pınarlarına ve kaş altına Beige, katlanma crease bölgesine Charcoal. Dağıt dağıt dağıt. Rimel rimel. Çık!
Özenli bi makyaj değil, çok koyu makyajları olabildiğince az yapıyorum zaten.

 


Siz koyu göz makyajında hangi renkleri tercih ediyorsunuz acebaa?

22 yorum :

  1. Cok güzel olmus, cok begendim! Aksam bir yerlere cikabilsemde keske bende yapsam, iyice ev-is kus´u olduk ;)
    Mac Vegas Volt cok güzel oluyordu koyu göz makyajlarina, ister siyah ister koyu kahverengi böyle koyu apricot rengi, satmistim matte finish rujlari begenmedigim icin ama özledim acikcasi tekrar alsam diyorum :/ yada clinique runwal coral ruju vegas voltla ayniymis ona baksam diyorum. Koyu turuncu bir rujun varsa bir dene mutlaka, parlak bir rujun varsa üstüne pudra uygulayip mat oldugu zaman nasil duruyor bakmani tavsiye ederim cok fark yaratiyor bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mac Vegas Volt nası güzel bi renkmiiş! Ama sarı alttonlu bana hiç gitmez:( Tamam üzerine pudrayla denicem mutlaka parlak rujları;) Çok teşekkür ederiiiim

      Sil
  2. Güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Canım yaa gözlerin ne güzel maşallah...

    YanıtlaSil
  4. Lacivert tonlarda makyaj kahve gözlere en çok yakıştırdığım renktir.Çok hoş olmuş şekerim dahasını da bekleriz :) Sınavında başarılar kuzucum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bebişim! Lacivert kahve göze yakışıyo sanırsam:P

      Sil
  5. Paleti de göz makyajını da çok beğendim
    Süper gözüküyor!!

    YanıtlaSil
  6. Hem de ne:) kendime en çok ben de koyu renk göz makyajını yakıştırıyorum zaten, sende de harika durmuş tatlım:)
    Lorac Pro 2 !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de koyu renk yapınca beğendim ama günlük hayatta kullanıma alışamıyorum:( Çok teşekkürler bebeğimmm

      Sil
  7. palete aşık olmuş olabilirim, ne güzel renkler tam benlik :)

    Makyajını da çok sevdim, ben de koyu makyaj yapacaksam benzer renkler kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet palet çok güzel, makyajımı beğenmene sevindiiim:-* =)

      Sil
  8. Off off Navy'nin guzelligi! Harika olmus canim daha sık isteriz boyle makyaj paylasimlarini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol güzelcim, tamam daha sık makyaj paylaşımı yapmaya çalışcam;)

      Sil
  9. Özensiz makyajın buysa gerisini düşünemiyorum:)Koyu göz makyajını kendime yakıştıramıyorum gözlerim küçücük kalıyor iyice ama sana çok yakışmış :))Paletteki renk uyumunu çok sevdim.Sınavın iyi geçmiştir umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe yok canım beklentiyi yükseltme:P Ben de kırk yılda bir böyle makyaj yapıyorum, olmasa da olur:p
      Sınav fena değildi:-* Çok teşküür öpüldüüün

      Sil
  10. Makyaj harika farlar da müthiş duruyor <3

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose