10 Ekim 2014

The Body Shop Chocomania Body Butter ve Lip butter

Günaydın kankitellalarrrr

Havalar soğudu ya, cildim çatır çutur çatlamaya başladı:/ Yoğun nemlendiricili ürünlere geçiş yapmış bulunuyorum:) Çikolata kokulu vücut ve dudak nemlendiricisi arayanları buraya alayımm;)


Butterların(tam türkçe karşılığı olmamasına deli oluyorum) vücutta hem koku hem nem olarak kalıcılığı yüksek olduğun kışın en iyi alternatiflerden biri kesinlikle onlar. Eh bu konuda da akla ilk The Body Shop geliyor. Yapısı oldukça katı, tam buzdolabından yeni çıkmış tereyağı kıvamında:)

** Body butter(vücut butterı) : Nemlendirmesi 8-9 saat sürüyor bende. Ama iddiaları 48 sa. Yok anacım o kadar olmadı:/ Ama mis gibi kokusu ve nemlendirmesi oldukça tatmin edici.

**Lip butter(dudak butterı) : Fotoğrafta küçük olan:) Bu da aynı katı tereyağı kıvamında. Vücut butterı gibi gerçek kakaoyağı içeriyor ve ek olarak kakao aroması içeriyor, tatlı yani:) Dudakta biraz yağlı his bırakıyor ama nemlendirmesi çok başarılı.

İndirimde oldukça uygun fiyata düşüyorlar. Takip edip stoklamak lazım. Yapay çikolata kokusundan nefret ederim ama bu içeriği dolaysıyla aynı gerçek çikolata gibi kokuyor. Tavsiye ederim;)



Siz yoğun nemlendirme için vücut ve dudaklarınıza ne kullanıyorsunuz?


Çekilişimde bu seriden iki duş kremi ve bir de lifi var;) Katılmak için tıktık


4 yorum :

  1. vücudumu nemlendirmek için ben de body shop ürünleri kullanıyorum ben de. fiyatları diğerlerine göre daha uygun ve benim için yeterli nemlendiriciliğe sahip. sırayla deniyorum :) çilek hala favorim ve çilekli ürünün vücudumu sıkılaştırdığına inanıyorum :D onun dışında shea serisi de çok güzel bence. shea'nin kokusu beni benden alıyor. piyasada ne kadar shea içeren ürün varsa deniyorum :D denemediğim ama merak ettiğim shea içeren bir lip balm var. ismini şu an hatırlamıyorum gratiste kasa önünde görmüştüm sanırım. fiyatı da 16 civarı bir şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çilekliyi denemeyen bi ben kaldım:( Vauuv sıkılaştırdığını ilk defa senden duydu inşallah o özelliği sadece sana özel değildir:)) shea ya ben de bayılıyoruuum! Organique'in shea lı baya ürünü var tavsiye ederim;) o tarz bi lipbalm ben de anımsıyorum fiyatı da o civarlardaydı elimdekiler bitsin değerlendircem onu:)

      Sil
  2. Bende her kis kakao bodybutter kullaniyorum, almanyada satilan uygun fiyata olan balea markasindan :) güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balea rossmann da var mıydı ki bi bakayım:) Teşekkür ederimmm sen de güle güle kullannn=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose