3 Ekim 2014

Smashbox Lip Paint "Artiste"

Herkesin iple çektiği günnnn:) Kimi yarım gün kimi tüm gün tatil:) Ve gelsin bayram!=) Kurban eti yiyemediğim için benim en aç kaldığım bayram olsa da sülalecek birarada olmayı seviyorum ve tatil tatildir, ot çer çöp yemeye devam ederim ben:)

Bugün emektar Smashbox glossumdan bahsedesim geldi. Kendisi 4 yıldır filan benimle aslında artık çöpe gitmesi gerek ama yapısı, kokusu, ambalajı hiç değişmedi ve ben kıyamıyorum:(


  • Plastik bir tüpte, sünger gloss fırçasıyla birlikte. Rengi içinde altın simler olan kahve-pembe
  • Uygulama için fırçaya başta çok ürün gelmiyor o yüzden tüpü sıkıp öyle alınca iyi oluyor
  • Gerek tek başına gerek ruj üstüne sürülebiliyor ama ben tek tercih ediyorum
  • Simli ruj/glosslardan pek haz etmesem de buna bayılıyorum! Daha dolgun gösteriyor dudağı
  • Kalıcılığı 2-3 saat kadar. Tipik bir glosstan bi tık daha kalıcı diyebilirim
  • İçeriği iyi sayılır, kokusu yok
  • Yapısı kalın, yarı örtücü ve kesinlikle yapış yapış değil
  • Smashbox ülkemizde Sevil parfümeri de satılıyor benim bildiğim sadece:(
  • Bu lip paintlerden artık yok:( Ama belki yine gelir=)


Smashbox'ın O-Glow diye jel allığını yıllardır merak ediyorum inşallah bu yıl alcam:) Siz hiç denediniz mi Smashbox ürünlerini?


Vee hepinizin bayramı sevdikleriyle kutlu, mutlu olsun..Dönüşte size bi sürprizim var;)



6 yorum :

  1. Ben hiç denemedim bu markanın ürünlerini. Böyle lipglossları pek sevmiyorum ama jel allık dedin merakım tavan yaptı. :)) Fiyat politikaları nasıl acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatlar bir dior,chanel değil ama pahalı yine de amerikaya göre:( benefit ayarında. Jel alligi içerik olarak da kalıcılık olarak da çok iyi diye biliyorumm

      Sil
  2. Şekli çok tatlı,insan gerçekten atmaya kıyamazki :)

    YanıtlaSil
  3. 4 yıl olduysa atmalısın canım, ne kadar dikkat edersek edelim yutuyoruz çünkü dudak ürünlerini. Ben de Smashbox o-plump ı merak ediyorum ben de bir kaç aydır, ama bi Sevil 'de bulamamıştım :( Umarım lip paint i bulursun tekrar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum ama yapamiyoruuuuum:( sevil e gittiğimde o glow u ben de bulamadim ama seri yenileniyo bir aya gelir demisti. Buara tekrar bi bak bakalım;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose