20 Ekim 2014

Real Techniques Expert Face Brush vs Sigma F80 Fırça Kıyaslaması

Günaydın kankitellalarımmm

Yazılarım eskisi kadar sık olamayacak ne yazık ki. Çünkü işten 7 gibi anca çıkıyorum, bi yandan yükseklisansım başladı, haftasonu için de bi kursa başlicam, kendime ya da sevdiklerime vakit ayırdığımda da hiçbir şey için vakit kalmıyor:( Ama bunu da bi düzene oturtucam bakalım inşallah;)

Kozmela'ya Sigma geldi, RT neyseki bu yıl çoğu yere geldi, ama şimdi de aldı bi merak Sigma fırça mıııı RT fırça mı? Ben ikisinin de en sevilen 2 fırçasını detaylıca inceledim. Bakalım siz neye karar verceksiniz=)

rt expert face brush vs sigma f80


  • İkisi de kaliteli, iyi fırçalar; tutuşları çok güzel, sağlam. RT nin artısı oraya buraya koyduğunuzda ayakta dik duruyor
  • RT küçük olması dolaysıyle burun kenarı, göz altı gibi yerlere de ürünü çok kolay yayarken Sigma da bu daha zor
  • RT fondöten, bb krem gibi ürünleri uygulamada oldukça başarılı hatta allık veya likit bronzerları da.
  • Sigma  da mineral, toz pudra, fondötende inanılmaz başarılı, RT başarısız.
  • Sigma'yla tüm yüze daha kısa sürede uygulama yaparken, RT biraz daha zaman alıyor
  • Kozmela'ya gelen Sigma F80 in fiyatı 100 tl(!!), indirimli 69.90(!) Sigma'nın kendi sitesindeki indirimsiz fiyatı 24$. Ayrıca sıkça Black Friday(tüm dünyaya ücretsiz kargo) ve Cyber Monday(seçili ürünlerde %20 indirim) kampanyaları oluyor
  • RT Expert'e ulaşmak çok daha kolay çünkü Gratis, Watsons, Migros, Rossmann, Macrocenterlarda satılıyor ve sanırım fiyatı 30-35 tl arası. İndirimlere de sıkça giriyor.Onun da Amerikada fiyatı oldukça uygun 8-9$ ve sıkça indirime giriyor.
  • Yıkadıktan sonra ikisinin de kıllarında dökülme olmadı
  • İkisinin de tüyleri sentetik
  • İkisi de yüzde fırça izi bırakmıyor
  • İkisi de likit fondöten, bb,cc krem uygulamada iyi. Sigma F80 gözümün nuru, başımın tacı ama itiraf etmek gerekirse likit ürün uygulamada RT Expert Face brush 1 tık daha kapatıcı,etkili

    rt expert face brush vs sigma f80
    Missha bb krem den 2 kısma da sıktım. Solda RT, sağda Sigma'yla yedirdim



    Sonuç olarak ikisini de farklı amaçlarla kullanıyorum, toz ürün kullandığım fırçayla likit ürün kullanmıyorum kullanmanızı da tavsiye etmem. Bu yüzden Sigma mineral ürünlerimi kullandığım fırçam, RT bb krem. İkisi de bende olmasaydı yine alırdım yine alırdım:) Ama Sigma'yı güvendiğim instagram satıcılardan ya da kendi sitesinden, RT yi de ya burda indirimden ya Amerikaya gidenlerden=)


    Siz hangisini kullandınız ya da merak ediyorsunuz?

    10 yorum :

    1. Bana Real Techniques daha iyi dağıtmış gibi geldi.

      Ben RT kullanıyorum ve oldukça memnunum ve açıkçası Sigma oldukça pahalı yurt dışına çıkıp alırsam bir ihtimal ama Türkiyede alıp kullanacağımı sanmıyorum :(

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Evet ben de RT yi 1 tık daha kapatıcı etkili buldum. Aynen yaa Kozmela'dan filan almayı düşünmüyorum Sigma oldukça pahalı, kendi sitesinden almayı düşündüğüm ürünleri var ama kargo ücretsiz olcağı zaman=)

        Sil
    2. ikisi arasında bariz bir fark yok gerçekten. İyiki RT Türkiyeye gelmiş. Çok güzel bir yazı olmuş. Teşekkürler

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Evet bariz değil kesinlikle fark, ikisi de çok iyi fırçalar=) Ne demek ben teşekkür ederim yorumun içiin:-*

        Sil
    3. Merhaba ben şunu merak ediyorum bana göre RT Expert fırça biraz sert Sigma F80 ondan daha mı yumuşak?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ah gerçekten mi.. bana göre expert oldukça sert bir fırça hiç yumuşak değil.. üstelik zorlanıyorumda onunla renkli nemlendiricimi dağıtırken..

        Sil
      2. Yani bana expert sert gelmediği için sigma da gelmiyor:/ bilemedim ben onu:(
        Acaba fırçayı yıkadığın bir şey mi sertleştirdi ki? dalinle ve saç kremiyle yıkamayı dene birde?
        Olmadı şiddetle sünger öneririm. Beauty blender veya eklips tavsiye ederim

        Sil
      3. ilk zamanlar nasıl olduğunu pek hatırlamıyorum ki.. Yalnız bir yerde gördüm RT in core koleksiyonunda gelen buffing fırçası sigma f80 den yumuşakmış... İşte bu şehir efsanesi de olabilir bilemedim bende.. Fırçayı bebe şampuanıyla yıkadım ama dalin değil bimde satılan bebe şampuanıyla. Süngerden aşırı derecede tırsıyorum yani ne kadar temizlersem ki kendimi biliyorum öyle sık sık temizlemem; o gördüğüm videolardan sonra sünger asla kullanamam.. Böcek fobim var zaten kalp krizi filan geçiririm :)

        Peki şöyle sorsam fırçanın kıllarını ellediğinde daha tok duran hangisi? Belkide ben sertliği tokluk olarak algılıyorumdur :/

        Sil
      4. Bebe şampuanı her halükarda iş görür fark etmez tabi markası:) Buffing kullanmıyorum ama gördüğüm kadarıyla o bu 2 fırçaya göre epeey yumuşak. Çünkü bu 2 fırça da çok tok, sık kıllı, muhtemelen sen onu sertlik olarak algılıyosun. Şimdi ikisine de dokundum bence aynılar ama sigma expertten daha büyük daha çok kılı var o yüzden daha tok gibi.
        Benim de aşırı böcek fobim var ama süngerde asla öyle bişi olmuyo ki:) Beyaz sabunla yıkandıkça da temiz oluyo 3 ayda 1 yenisi alınabilir eğer her gün kullanırsan. Ama ben ayda yılda 1 anca kullanıyorum mesela o yüzden eklips de beauty blender da epeydir bende:)

        Sil

    Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

    Elegant Rose