9 Ekim 2014

Ne Okudum #15

Bayramda kuzenimde gördüğüm, "ben bitirdim al sen oku" diyince boşluk buldukça okuyup 3-4 günde bitirdiğim bu çerezlik kitaptan(çerezlik kitap çerezlik film tabiri de yeni çıktı) bahsedeyim mi? Bahsedeyim bahsedeyim de içimde kalmasın:p


Dizüstü edebiyat kitaplarını bilmeyen kalmamıştır herhalde. Sevilen bloggerların kitaplarını yayınlayan bir yayınevi. Sanatsal bir kaygıları yok, edebi hiçbir beklentiniz olmasın. En meşhurlarından Pucca, Pink Freud, French Oje, bıdıbıdı birsürü bloggerın kitabı çıktı.(biz hala şu ruj böyle bu rimel şöyle yazaduralım)

Pucca'nın 2-3 kitabını okumuş lakin sonra bırakmıştım. Baydı. Bir de instagramdaki insanlara yerli yersiz seviyesiz,kötü çıkışlarından sonra "pfffrtt takip ettiğim, okuduğum insana bak" diyip sildim.
Pink freud'un 2 kitabını okudum, fena değildi. Ama ben kendisini blogger olarak(bikotbitişört) daha çok seviyorum, blogunu aşşşşırı beğeniyorum:))
Şişman kız şimdilerde bi kitap çıkardı onu da baya merak ediyorum çünkü kendisinin tivitlerine hastayım:)
French oje'nin de okuduğum ilk kitabı bu işte..



Genel bi değerlendirme yapcak olursam; bence bu kitaplar biraz 14-20 yaş aralığına veya "üzerinde düşünmeyeyim aksın gitsin kafamı dağıtsın" modunda olanlara hitap ediyor. Bayramda tam da bu moddaydım. Koyunlar mee'ler inekler möö'ler kuzenler ciyaklarken o şartlarda okunabilecek yegane kitap türü buydu..

Bu kadar bıdıbıdıdan sonra özete geçersem: Derin ve Pera ortak arkadaşlarının düğününde tanışan ama sonra oldukça sıkı fıkı dost olan 2 farklı karakterde hatun. Sürekli hayatlarına giren ya da girebilitesi olan erkekler hakkında konuşuyorlar. Aşk, ilişkiler, günlük hayat üzerinden akıyor kitap. Pera'ya oldukça komik. Sonlara doğru da Derin güldürüyor.

Kitabın başında bir test var Derin misin Pera mı diye. Derin çıktım. Can mısın Cem mi diye var bide. Onu da erkek arkadaşım yerine cevapladım o da Cem. Oh rahatladım. İkisi de düzgün tipler:p Sonunu söylemiyim:)

Kafanızı dağıtmak için, 1-2 günde bitirilebilecek kitap önerisi isterseniz bu yayınevinin kitaplarını anında öneririm. Kendim gidip almam(şişman kızı alcam o istisna:p) ama böyle eş dost okuyup al derse okurum:) Puanım 7.5/10


Siz Dizüstü Edebiyatı serisinden hangisini/hangilerini okudunuz? Ne düşünüyorsunuz?

4 yorum :

  1. Yaaaa tatlım ben de okudum bu serileri bunun ikincisi de çok güzel, frenchojenin kendi kitapları da var, ayrıca puccayı da bitirdim ama pinkfreud un kitap serileri hepsi var lakin daha başlayamadım :( dediğin gibi ben de bikotbitişört blogunu deli gibi takip ediyorum:) ayrıca şişman kızı da çok beğeniyordum ki kitabı çıktı hatta bugün almayı düşünüyordum, dizüstü edeb. kitaplarının çoğu var bende eğlenceli kitaplar dediğin gibi edebi bir yan aramadan okunacak kitaplar :) bu arada belli mi olur belki bizim de kitabımız çıkar yakında he ? (şaka bir yana en büyük hayalim diyebilirim...)
    öptüm tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Frenchoje'ye çakma pucca diyorlar bir de sen ne düşünüyorsun bu konuda? Bilemedim o yüzden diğer kitaplarını alıp almama konusunda kararsızım:/ Eveeet biliyorum bazen hatta bikotbitişörtte yorumlarına da rastlıyorum:) biliyo musun benim de küçüklük hayalimdir kitap yazmak! hayal etmek güzel şey diyelim^^

      Sil
  2. Pink Freud bebeğim ya hayatımda Pelin kadar eğlenceli bir insan daha görmemiş olabilirim bir kaç kez aynı ortamda bulunma fırsatımız oldu. Kitaplarını severek okudum. Geçen de Pucca'nın ikinci kitabını okudum hatta yorumu blogda beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şanslı bi bebeksin o zaman, ben de tanımayı isterdim;) Okudum hemen yorumunu da, tarzları çok iyi gerçekten herkes kendinden bir şeyler buluyor satırlarında

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose