12 Ekim 2014

Ne İzledim #31 (Romantizm Arayanlara)

Sen Uyurken(While You Were Sleeping) : Metro gişelerinde çalışan Lucy her gün gördüğü karizmatik Peter'a platonik aşık olur. Bi gün Peter'ın hayatını kurtarır fakat Peter komaya girmiştir. Peter'ın ailesine de kendisini nişanlısı olarak tanıt(ıl)mış bulur.
Amaaaan uf çok klasik,sıkıcı, sonu belli derken film oldukça farklı gelişiyor ve farklı bir sonla bitiyor ^.^ Fimde Lucy'nin kedisine de Peter'ın evindeki kediye de bayıldım<3

1995 yapımı filmi ben sevdim. Ve çerezlik film arayanlara tavsiye ederim. Puanım 7.5/10 :)

 


Sadece Sen(Only You/Always) : 94 yapımı olan Only You değil, Kore olan:) En iyi romantik filmlerde adına rastlamış bi deneyim hadi demiştim. Tipik Kore filmi. Dram ve romantizm iç içe geçmiş halde. Kız kör, oğlan hödük, sonra aşk meşk, ayrılık bilmem ne. Biraz klasik. Kore filmlerinden nefret ediyorsanız uzak durun. Ama seviyorsanız veya muayyen günlerinize eşlik edecek duygusal film tavsiyesi istiyorsanız buyrun.
Kardeşim Kore filmlerini nasıl sevdiğimi hala anlayamayadursun ben çözdüm. Çekiklere karşı aşşşşırı bi zaafım var. Hatta hayal dünyamda Japon bi bebeğim var, ig de japon bi bebeği kendi bebeğim sayıyorum, benimki de kabullendi, beni şizo halimle de seviyo sanırım:)) Tüm çekiklere sempatim olduğundan inanılmaz tatlı geliyorlar ve beğeniyorum napayım. Şunların şirinliğine bi bakıııın! Çiftin birbirine yakışma puanı 10, filme puanım 7.3/10

 




 


Bunları izlediniz mi? Ya da romantik film öneriniz var mı? Buara öyle bişiler izlemek istiyorum:(





8 yorum :

  1. sen uyurken i izlemeliyim. Sandra bullock hayranıyımdır da :)

    eğer pers prensini izlemediysen izle derim. Pek aşk değildir ama bence muhteşem. Aşkın kokusunu "beastly" filminde de alabilirsin. Eğer izlediysen bunları, başka bişiler de sölerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beastly'de uyuyakalmıştım:/ :)) Pers prensini duymuş ama izlememiştim hemmen not ediyoruuum:) Çok teşekkür ettimm!
      Aaa Sandra Bullock hayranıysan hele sakın kaçırmaa!!

      Sil
  2. Sen uyurkene bakmadım ,ekledim listeme, diğerıne bakmam hiç kore yapıtlarından nefret ediyorum :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman only you dan uzak dur, sen uyurken i izle;))

      Sil
  3. While You Were Sleeping çok tatlı bir filmdi! Only You'yu ise izlemedim çünkü bence Kore dizileri filmlerinden çok daha güzel,o yüzden dizilere devam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dmiii tatlı bi film=)
      Kore dizilerini hiç izlemedim çünkü dizi izleyemiyorum ama seviyorsan bence bu filmi sevebilirsin:)

      Sil
  4. Sen uyurkeni cok onceden izlemistim ama kore filmlerinide cok severim az once izledim hemen gercekten iki filmde superdi ♡ Korelilere ayni sekilde benimde bir zaafim var tesekkurler bu guzrl film onerilerin icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim tatlım^^ Zevklerimiz ortak;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose