7 Ekim 2014

Ne İzledim #30 (Hayalkırıklıkları)

Umarım hepinizin tatili güzel geçmiştir=) Bayramın bu son gününde bayadır yazmadığım bir film yazımı paylaşayım dedim. Bi nevi "umduğumu bulamadım"lar bunlar..

1) Kış Masalı(Winter's Tale) : Gaza gelip izlediklerimden.. Hakkında hep güzel yorumlar okumuştum, beklentim çoook büyüktü. "Benim için Kate&Leopold'u geçebilecek mi bakalım" diye hevesle izledim ama yakınından bile geçemedi:( Evet masalsı, evet aşkları oldukça güzel,masum, evet farklı bir sonla bitiyor fakat bir şeyler eksik, tam ol(a)mamış gibi. Neyin eksik olduğunu bilen, çözen varsa paylaşsın lütfen, biz anlamadık:) Oyuncular, replikler oldukça güzel yalnız. Belki de bu kadar büyük bir beklentiyle izlemeseydim beğenebilirdim ama ne yazık ki puanım imdb puanıyla aynı 6.2/10




2) Suç Şehri(Zulu) : Orlando Bloom varsa kesin bombadır diye düşünüyordum ama filmdeki keş, çapkın, sapık hali inanılmaz iticiydi. Filmin başıyla kendisi alakasız, kurgu olarak zayıf. Güney Afrika'da 3-4 polisin, yeni bi tür uyuşturucu kullanan bi grup serseriyle imtihanı konusu. Sürekli bi aksiyon var sıkıcı değil, etkileyici hiç değil. I-ıh beğenmedik. 6/10



3) Fanaa : Adı bile "ajdhashfgaghfahghaghagdha" diye gülmemize neden oluyor:D Tam bir Bollywood filmi. Aamir Khan naaaptın sen?! dedirtiyor. Film dramkomedi mi romantik mi aksiyon mu derken aslında hepsi olduğunu fark ediyorsunuz:D Ha bir de tam bitti sandığınız o an da aslında yarısına yeni geldiğinizi... :))) Aamir aslında bir Batman, Superman, He-man, Spiderman'miş de haberimiz yokmuş arkadaşlar. İzleyenlerle kritiğini yapmayı çok isterim:)) Aamir varsa güzeldir diye düşündüm ama tam bir fiyaskoydu, saçmalığın daniskasıydı amma eğlendik mi eğlendik,hemde çok. Bu yüzden puanım 6.6/10 :P 



4) Güzel ve Çirkin (La Belle et La Bete) : En sevdiğim çizgi filmdir Güzel ve Çirkin. En az 6 defa izlemişimdir. Ve hep aynı keyfi alırım. Ekstra bir film versiyonu çıktığında da mutlaka izlerim ama her seferinde ağzımda kekre bi tat bırakır, beğenemem bi türlü.
Bu son şans vermemdi!(inşallah) 2014 yapımı olan bu filmi kardeşimle hiç beğenmedik. Kurgusu Güzel ve Çirkin'den farklıydı. Karakterler de hiç orjinaline uygun değildi. Çirkin mesela, heybetli kocaman bir canavar olması gerekirken kendisi 1.60 boyunda kahverengi bir kedi adeta. Lea Seydoux ise yakışmamış Belle rolüne bence. Cinderella olaymış -.- Kendisini izlediğim bi filmden dolayı başka hiçbir filme,role yakıştıramicam belki de :p Ama Belle dediğin kahverengi saçlı olur:(  Puanım 4.9/10 !




5) Better Living Through Chemistry : Bilindik bir film olduğunu sanmıyorum ama söz konusu ilaçlar olduğunda ben o tarz filmleri beğeniyorum(eczacı olmamla alakası yok:p) Bunu da beğenirim diye düşünmüştüm lakin fenaydı:/ Beyazperdeden özetin özeti : "Kendi halinde sakin bir yaşam süren eczacı Sam’in hayatına, müşterisi olan uyuşturucu bağımlısı bir kadın girer. İşlerin rayından çıkmasıyla seks, uyuşturucu ve cinayete kadar giden bir hikayenin öznesi olur…" Posterinin güzelliğinden o resimleri benzen halkalarına yerleştirmelerinden ötürü puanım 5/10 :p




Sizi hayalkırıklığına uğratan filmler hangileriydi? Benimkilerden izlediğiniz var mı?

2 yorum :

  1. kış masalı yorumuna katılıyorum ,evet bir romantıklik var ama ,hatırlıyorumda olaylar baya farklı ve ılgınç yerlere sapmıştı...:/ romantık dram dalında fılm arıyorum bende izliyeceğim ama dünde bulamadım buraya baktım tam not verdiğim film yok on üzerınden 8-9 falan verdiğin oyüzden arayışa devam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy bunlar beş para etmez vala:D ama vaktin varsa gülmek dalga geçmek istiyorsan fanaa yı öneririm:D
      Kış masalı ya hoff:/

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose