21 Ekim 2014

Mini Missha Alışverişim

Missha'nın Ankara Kentpark Avm'ye açıldığını duymuş lakin aşırı bi heyecan ve merak duyguyla yanıp tutuşmamıştım:) Sonradan baktım çok güzel ürünleri var, eh açılışa özel her üründe %30 indirim de var, üstelik pazar günü son! Ezgi kalk bi git bak dedim haftasonu=)

Missha'nın cilt bakım ürünleri, saç ürünleri, vücut bakım ürünleri,parfümler, aksesuarlar ve makyaj ürünleri mevcut. Cildime genelde dermatolog kontrolünde ve eczaneden ürün alıyorum. O kısmı tırıs geçtim. Makyaj malzemelerini tek tek mıncıkladım.

Farları çok güzel, waterproof göz kalemleri harika, bb-cc kremleri malum, el kremleri müthiş, ammaaa aydınlatıcısını hiç beğenmedim. En çok satan ürünlerimizden, harika aydınlatır dedi sürdü görevli, orda çok iyi gözüktü ama eve geldim bi baktım yüzüm maşşşallah sim topu gibi parıl parıl! Aşırı simli bi ürün M Prism Mix Wave Highlighter. Hiç önermem. İyi ki de almamışım.


The Style Long Wear Gel Pencil Liner : Mürdüm rengi göz kalemine ihtiyacım varken buna rastlamam harika oldu! Sangria Plum rengine, yapısına bayıldım! %30 indirimle 24.43 tl

Natural Konjac Cleansing Puff : Konjac süngerin orjinalini kullanmıştım hatta yorumlarım burda. Oldukça memnun kalmıştım alcaktım buaralar yine. Buna denk gelince haydi bir deneyim dedim. Bambu kömürlü karma ciltler için özel olan türü. %30 indirimle 11.83 tl

Alt soldaki hediye=) Üstteki 3lü testerı da verdiler. Super Aqua serisinden temizleyici ve nemlendirici. Dong Baek Gold şampuan hakkında da olumlu yorumlar okudum çok merak ediyorum^.^

Missha bb krem yazım için tıktık
Ankara'da olmayanlar için Missha'nın online türkçe alışveriş sitesi : http://missha.com.tr/


Siz hiç Missha ürünlerini denediniz mi?

16 yorum :

  1. Postlarına bayılıyorum iyi ki leşfettim blogunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yiiaa çok teşekkür ederim ben de seninkini yeni keşfettiim!:(

      Sil
  2. Ben süngeri merak ediyorum. Sen kullan yorumla da öyle alayım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orjinal konjac tan çok memnun kalmıştım. bakalım bu nasıl olcek;)

      Sil
  3. sürekli duyuyorum ama hiç deneme fırsatım olmadı bb sini edinmek şart oldu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bb si çok meşhur cidden:) Ama beyaz tenliysen pure beauty yi de öneririm ben biraz daha fazla seviyorum:)

      Sil
  4. Güle güle kullan canım konjag tarzı ürünü merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanayım 1 ay sonraya yazayım canım;)

      Sil
  5. ödülün var tatlım :*

    http://misstuti.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulumu-wuuuww.html

    YanıtlaSil
  6. Yaşasın az ama öz alışveriş, yaşasın tester veren mağazalar! Güle güle kullan tatlım cicilerini, ben göz kalemini merak ediyorum, kışın çoğunlukla mürdüm tonlarında göz makyajı yapıyorum çünkü. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa o zaman kesinlikle bayılırsın! Üstünden ıslak mendille geçtim silmek için silinmedi bde! O derece waterproof ve sabitleniyo yapısı filan da müthiş, yazısını yazcam mutlaka;) Tester veren yerleri ben de çok seviyoruuum:)

      Sil
  7. Su simli aydinlatici ozel geceler icin ii olur die dusundum ;) denemekte fayda var bilgi icin tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet günlük kullanım için hoş değil de özel geceler de güzel durabilir;) Ne demek ben teşekkür ederim:-*

      Sil
  8. iyi günlerde kullan tatlım ödülün var :)http://bornova74.blogspot.com.tr/2014/10/benim-de-dart-odulum-oldu-ki.html

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose