11 Ekim 2014

MIM - Yiyecekler & Icecekler!

Ayyy en sevdiğim konulardan biridir yemece-içmece:) Sevgili Viva beni mimlemişken hemen yapayım ^.^ Çok teşkür tatlııım:-* Yalnız benim en sevdiğin değil en sevdikLERin oldu cevaplarım:)

En sevdigim yemek: 
Az önce bu soruyu babama sordum, "sevmediğin yemek var mı ki?" dedi o.O :))
Her türlü tavuk yemeğine bayılırdım ama tavukların %99u artık hormon küpü olduğundan uzak durmaya çalışıyorum. O yüzden balık diyorum! Alabalık hariç hepsi benim olsun:)

En sevdigim tatli: 
Keşke tatlıyla arası olmayanlardan olsaydım:( Çikolatalı drajeli meyveli pasta, sütlü tatlılar, antep sarma..Ayy hangisi en sevdiğim!?.. Annemin tiramisusu diyim=)

(görsel alıntı ama aynı anneminki gibiii)

Ben cocukken annem beni: 
Kaseden kaşık kaşık süt içirmek için şarkı söyleyerek kovalarmış çünkü sütten nefret edermişim. Neyse ki sonradan aşırı sever oldum:)
(bu tatliş de ben değilim tabisi)


Cocukken (de, simdide): 
Karnabahar hiç yiyemiyorum kokusu bile midemi bulandırıyo. Cips gibi zararlı aburcuburlarla da aram yok

Yemeyi sevdigim ilginc seyler: 
Çoğu kişinin sevmediği avokadoyu ister dilimleyip üstüne tuz ve limonla kahvaltıda, ister ezip 1diş sarımsak, yarım limon ve tuzla meze olarak balıkla yemeye bayılıyorum!

Türk mutfagi disinda sevdigim mutfak: 
İtalyan mutfağı! İtalya!da 6 ayda 10 kilo almam da bunun en büyük göstergesiydi:/ :D
Onun dışında acı çok sevdiğimden Meksika mutfağına, bazı İspanyol yemeklerine ve Çin noodle, udon,sobalarını çok severim^^
(alıntıdır)


Yemegi sevdigim en sagliksiz sey: 
Sağlıksız şeylerle aram yok çocukluktan gelen bi alışkanlık sanırım. Ama arada hamburger-elma dilim patates yemeyi ve Oreo'yu seviyorum=)

Alerjim: 
Çok şükür hiçbir yiyecek içeceğe karşı yok

Kitap okurken, film izlerken vs elimin altinda bulunmasini istedigim sey (ler): 
Su, meyve, yer fıstığı-badem-kaju-çeşitli renk ve büyüklükte kuru üzüm=)

En sevdigim meyve: 
HEPSİ! Acayip seviyorum meyveyi. her akşam 1 salata tabağı 1 düz tabak yerim:) Ama diğerlerinden 1 tık daha sevdiğim; karpuz, hurma, erik, çilek, kavun, üzüm, şeftali, kiraz ^.^
(alıntıdır, ig hesabımda hazırladığımız meyve salataları hep mevcut ama^^)


En sevdigim atistirmalik: 
Meyve, kuru meyve, çiğ badem ve kaju, bitter çikolata

En sevdigim icecek: 
Geçen yıl bolca içmeye alıştığım ve içmediğim yıllara yandığım su!
Taze sıkma meyve suyu
Ayran! Fesleğenli, salatalıklı veya naneli olursa x10, yayık olursa x100 puan:)
Acısız şalgam!
Yeşil çay(Heleki Doğadan Büyülü Bohça Yeşil çay-Gül veya yaseminlisi<3)


Asla yemeyecegim/icmeyecegim seyler: 
Yemek : Karnabahar ve kıymalı makarna! Asla ve katiyyen! Kıyma yüzünden 10 yıl et yiyemedim o yüzden tane tane kıymanın hissedildiği hiçbir yemeği yiyemiyorum(imambayıldı, lazanya gibi) ama normal kırmızı et yemeye bu yıl başladım=) Yemek pek ayırt etmem. Fazla yağlı olmasın yeter

İçecek: Kafein aşırı çarpıntı yaptığından kahve içemiyorum. Kafeinsiz kahve her yerde olmuyor:/ Çay sevmiyorum, illa içeceksem de baya açık olmalı. Gazlı içecekleri hiiiç sevmem. Kola, fanta, sprite vs. 

Sonsuz tane de olsa yiyecegim sey: 
Meyve!!!!!

Corbalarin krali: 
Kremalı mantar ve mercimek, oyhh! Ev tarhanasına da bayılırıııım!
(alıntıdır)

Kahvaltida tercih ettigim sey: 
Yumurta ve 1 dilim çavdar/tam buğday ekmeği hem çok sağlıklı hem çok tok tutuyor. Yanına da mutlaka 1 bardak süt, dil peyniri örgü peynir süzme peynir, 3-5 zeytin:)

Açken ben: 
Ben değilim! Aşırı sakin sessiz veya asabi olurum.


Bir keresinde yemek yerken
Baya öğürmüştüm, kusmak üzereyken peçeteye lokmamı çıkardım. Sizce bu neydi? Evet bildiniz ilk Sushi deneyimim. Üstelik garson beğenip beğenmeyeceğimi anlamak için dibimde durup gözlerimin içine bakarken oldu:/ 2.,3.4. denemem de pek farklı olmadı hoş ama yuttum en azından.


Ben deee Beauty with theobromine ve Makyaj kitabi nı mimliyoruuum:-*

10 yorum :

  1. Çok güzel olmuş :) ben de tipik bir boğa burcu olarak boğazıma aşırı aşırısı düşkünüm :)))))
    öptüm tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa o zaman hemmen seni de mimledim sayıp bu mimi cevaplar mısııııın:)) =)

      Sil
  2. Ben de mimlenseydim sevinirdim ya:)) Bu arada bloğumda bir çekiliş var:)
    kisacasiherseyburada.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa kıyamam üzüldüm amaaa:"( Zamanla oluyo böyle şeyler hatta istemediğin kadar bile mimlenebilirsin=) Seni de mimliyoruum sen de yap ve haber ver mutlaka Aslıhancım;)

      Sil
  3. Wowwwww süper olmus, cok begendim cevaplari, bu konuyla aran iyi oldugu belli haha :D Taze sIkma meyve suyunu bende cok severim bak unutmusum yazmaya benim mimde, makine almistim ekstra havuc, elma, limon sIkIp karisik icmeyi severim, yada mikserin icinde ispanakla elma vs karistirip icmeyi ;) Avocadoyu bende eskiden sevmezdim, cünki tuz ve limonla yenildigini bilmiyordum :D Ögrendigimde cok begendim ve senin tarifi mutlaka deneyecegim baligin yaninda bencede süper olur, sarimsakta zaten severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çeşit çeşit smoothie<3 O makinayı temizlemek çok zor olduğundan babam devraldı bizde o işi:)
      Avokadoyu ballı filan da yiyen varmış ama ben öyle tatlı sevmedim, tuzlu daha iyi olan bi meyve=) Öyle sevdiysen meze halini de çok seversin eminim;)

      Sil
  4. Super bir yazi olmus :) cok severek okudum beni mimledigin icin ayrica tesekkur ederim :)) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demeeek=) Ben teşekkür ederim yaptığın içinnn

      Sil
  5. hahaha o sushi deneyiminde aynı şey bende de oldu kendimi gördüm bi an :D ben de bloguma beklerimm :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose