13 Ekim 2014

"Lorac Pro Palette 2" İnceleme - Yorum

Günaydınlar herkeseee!

Haftaya böyle şatafatlı bi ürünle giriş yapayım dedim. Bugün ayrıca yeni işimdeki ilk iş günüm ve makyajımı bu paletle yaptım=)

Palet elime geçeli yaklaşık 2 ay oldu, çok sevmeme rağmen wet n wildları da 5-6ay bekletmem gibi kullanayım tanıtayım anlatayım hevesim olmuyor niye bilmiyorum. 2-3 defa makyaj yaptım daha kendisiylen:/ Ama açıp açıp bakınıp dokunup kombin yapıyorum elimde:)

Smashbox full exposure paleti almak istiyordum aslında. Ama yabancı bloggerlarda okuduğum 10 yazının 9unda ışıltılı farların pigmentasyonunda bi problem olduğu yazılmış:( Naked 1-2 ve Lorac arasında çok kararsız kalınca, aşşşırı sevdiğim bilgentolis sayesinde Lorac a karar vermiştim kiii Lorac Pro 2 çıktı! Aynı zamanda lacivert far arayışındayken de çıkması bana bi işaretti bence:p Ben de hiç düşünmeden Pro 2 ye karar verdim.

lorac pro palette 2 yorum inceleme

Kabından 8.8 gramlık, 16 adet far içeren palet ve 5.5 gramlık bir far bazı çıkıyor. Paletin ambalajı inanılmaz şık, minimal, incecik ve kadifemsi. Dışı çabuk kirlenecek gibi:/

Şimdi renkleri inceleyelim miiii=)



Üstteki 8 far mat, alttaki 8 far sedefli. Nötr tonlar, sıcak tonlar soğuk tonlar ne ararsan var. Pigmentasyonları bir ikisi hariç tek başına bile mükemmel, çok kolay dağıtılan, yumuşacık ipeksi dokuda(ay vallahi öyle), 8-9 sa ilk sürdüğüm gibi kalan, uygularken azcık tozutan farlar. Işıltılı farların pigmentasyonu matlardan 1-2 tık daha önde.

İçerik için resme tıklayınız

Genel özelliklerini dedikten sonra renklerin far bazsız görünümlerine geçebiliriz:)


En soldaki 4lüyle başlıyoruz. Hem güneş ışığında hem normal oda ışığında çektim. Birinde beyaz birinde zenciyim adeta

Buff : Sarımtrak bej. Mat. Pigmentasyonu en zayıf far gördüğünüz(göremediğiniz) gibi. Tüm gözkapağına rengi nötrlemek için veya kaş altına sürülünce oldukça hoş duruyor. Ama bazsız bir hiç.

Lt Brown : Nam-ı diğer açık kahverengi. Bu da tipik sütlü çikolata. Mat. Ne çok açık ne koyu kahve. Çok pigmentli, hem gözkapağında hem crease(göz çukuru) bölgesinde harika duruyor.

Snow : Sedefli, ışıltılı metalik beyaz. Aynısı Nude'tude paletimde de var. Göz pınarlarında oldukça iyi duruyor. Kaş altına da az alıp iyi dağıtıldığında fena değil. Göz kapağında beyaz farlı makyaj yapan bana bi yorum yazabilir mi bişi sorcam:) Cidden

Beige : Sedefli, sıcak alttonlu, hafif şeftalimsi harika bi bej! Bu 4lü içinde en sevdiğim! Kaş altı ve göz pınarı aydınlatmada, bilimum göz makyajlarının göz kapak, göz başlangıcı rengi olarak müthiş duruyor!




Cool Gray : Boz kahverengine çalan adı gibi soğuk bir gri. Mat. Smokeylerin vazgeçilmezi, aranan ismi olabilir. Hem griler siyahlarla hem kahvelerle çok uyumlu bi renk çünkü kendisinin de gri mi kahve mi olduğu belli değil.

Nectar : Turuncumsu şeftali tonu tam nektar işte. Mat. Açık pembe, açık turuncu ve somon renklerinin karışımı gibi tam olarak:) Lacivertle uyumunu sevdim

Rosé : Metalik, sıcak alttonlu pembemsi bakır rengi. Allahııım! Mezarımı pembe altınla kaplasınlar, öyle çok seviyorum bu rengi! Tek darbede üstteki rengi verdi üstelik. Ben bunu seyretmelere doyamıyorum nasıl kıyıp sürcem:(

Mocha : Işıltılı, sıcak alttonlu, bronz orta tonda kahve. Adı Mocha olmasaymış ama bence, pek benzemiyor mochaya. Ben böyle kahve tonlarına bayılıyorum, saçlarımı bunla yıkasınlar. (yazı boyunca fantezilerim bitmicek)


 


Plum : Koyu mürdüm. Mat. Bu tona bayılırım bilirsiniz:) Bileğimdeki renk paletteki rengi yansıtmamış ama normalde yansıtıyordu:( Kirpik dibi ve gözün dış V kısmında süper duruyor.

Navy : Lacivert. Tanımı hatta: Harika bi lacivert! Mat kategorisinde ama öyle canlı, parlak ki. Dikkatli bakıldığında içinde çoook ince ışıltılar olduğu fark ediliyor. O yüzden yarı mat diyebiliriz. Lakin görünümü mat. Uf işte karışık biraz. Paleti almaya karar vermemde yegane rol oynayan renk bu! Beni Atlantik'te bununla boğun. Öyle asil, derin bi mavi ki.. Bazsız sürünce yalnız biraz fazla dağıtılıp uçuyo. Bazla harika. İstek üzerine bunla makyaj yaptım paylaşıcam ilerki zamanlarda;)

Chrome : Metalik çamur renginde. Boz kahvemsi. Nude'tude daki Selfish'e benziyo. Oldukça şık bi renk.

Silver: Metalik gümüş. Disko topu. Lacivertle, koyu gri ve siyahla yakışıyor. Lakin günlük hayatta tercih etmediğim bir renk. Özel gece ve günlerde değerlendiririm anca. Dağıtınca göz pınarlarında  güzel oluyor yalnız.

 

Charcoal : Orta-koyu arası, mat gri. Rengine bayılmıştım ama pigmentasyonu biraz Buff gibi. Bazsız istediğiniz sonucu alamazsınız. Fotoda 3-4 defa geçtim üstünden.

Black : Bildiğiniz siyah. Aşşırı kömür karası değil. Sıradan bi siyah. Perwoll ile yıkanmamış gibi. Nude'tude palette de var. Artık içinde beyaz ve siyah olan palet almak,görmek,sevmek istemiyorum-.-

Jade : İçinde ince altın ışıltılar olan, orta-koyu tonda orman yeşili. Asalet timsali. Koyu zeytin yeşili de diyebiliriz buna, sedefli kamuflaj yeşili de. Fıstık yeşili nane yeşili filan diyemeyiz ama abartmayalım.

Cocoa : Çok hafif ışıltılar içeren kızıl-koyu kahve. Nötral makyajlara çok yakışıyor. Ay benim gözlerim bu renk mi ne bi bakayım(benzetemedi)



Sadede gelirseeeem. Ben bu paleti çok sevdim! Siyah ve beyaz yerine başka tatliş renkler olsaymış altın gibi kızıl kahve gibi 10 numara 555 yıldız olurmuş. Lorac Pro Palette 1 ile kıyaslamalarına da baktım renkler baya farklı(siyah hariç-.-), elimdeki Nude'tude biterse bi gün(inş cnm yaa), 1 ini de almayı düşünüyorum. Amerika'ya giden eş dost olursa hiç tereddüt etmeyin, gereksiz ürünlere 10-20 vereceğinize(vermeyin) 80 küsür tl ye(42$) bu Lorac Proları kaçırmayın derim.



Buarada benim bu paletteki favorilerim: Navy, Beige, Rosé 

Siz en çok hangilerini beğendiniz?










15 yorum :

  1. Plum ve Navy'ye bayıldım...güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Navy benim gözbebeğiiim:) Teşekkür ettiiiim!

      Sil
  2. Canım, öncelikle yeni işinde başarılar ve bol kazançlar diliyorum...
    Gelelim palete:) o nedir öyleeeeee, kıskandım, çok hem de....
    harika bir palet aldığına değmiş bence...
    plum, chrome, cocoa, mocha ve jade tonlarına bayıldımmmm, diğerleri de harika ama bunlar başka,
    ay ne diyim güle güle kullan, çekinme bol bol kullan :)))))
    öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlııım!
      Ayy evet chrome ve jade e apayrı^^ Diğerleri de çok güzel hiç mütevazi olamicam:D
      Daha güzelleri senin olsuuun kuzum:-*
      Bi üçlü palete kafayı taktım o bitince elime alcam bunu artık:))
      muckk

      Sil
  3. Yeni işin hayırlı olsun tatlımm :)

    YanıtlaSil
  4. Ben bu yaziyi yeni gordummm :l
    cok guzel ve detayli bi yazi olmus Ezgim ellerine saglik. Pigmentasyon harika gozukuyo ayrica swatchlarda bile farlarin kremsilihi belli olmus :) hepsi guzel ama Navy ve Plum sanirim benim favorim oldu. Cok guzel gunlerde kullan surustur canimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle kuzuum çok teşkür daha güzelleri senin olsun bebekiim:-*

      Sil
  5. yeni işin hayırlı olsun fıstık :)
    valla yurt dışına giden birini bulursam çok güzel alışveriş listesi hazırladım. Şu yazıdan sonra Lorac 2 listemin baş köşesinde artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Baharcııım!
      Renk ihtiyacına göre kesinlikle ya lorac 1 ya da 2 olmalı her bayanın yurtdışı alışveriş listesinde:) ;)

      Sil
  6. Renklerine bayıldım tek kelime ile :) Güle güle kullanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim daha iyisi senin olsun=)

      Sil
  7. Kendimden utanıyorum bu yazıyı daha yeni okuduğum için :( Biliyorsun işlerim çok yoğundu... Simdi gelelim favorilerimi sanırım herkes gibi Navy diyorum, bir de bu ara şampanyalara taktığım için Chrome diycem :p bir de bir de Jade :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi canım biliyorum daha yeni geldin zaten:) ayy evett chrome la jade de çok güzeeel<3

      Sil
  8. Dünyanın ilk sosyal alışveriş platformu buypasa.com açılıyor; kampanyalı kozmetik ürünleri, ücretsiz sanal dükkanlar yakında sizlerle buluşuyor. Detaylar için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose