30 Ekim 2014

Evde Kolay Manikür;)

Ay ne güzel hafta ne güzel haftaa ^.^ Sevdiklerimiz hep yanımızda olsun yaaa=)

Bu güzel haftanın hatrına(:p) evde manikür olayımdan bahsedicem. Dışarda yapılan manikür-pediküre ne kadar güvenilir bi yer olursa olsun ben güvenemiyorum. İyi bi manikür setim olursa onu alır giderim tabi arada. Ama orda 1888 kadına kullandıkları şeyleri bana da kullanmaları ne kadar dezenfekte ederlerse etsinler içime sinmiyor. Bulaşıcı hastalıklar böyle ihmalkarlıklara bayılıyor ne yazık ki:/ Lafı gelmişken, bana iyi bi manikür seti önerebilir misiniz? Tırnak eti kesme zımbırtısı ve törpüsüylen şööyle iyi bişi


Neyse gelelim benim kullandığım ürünlere. Yalnız yazı bol foto içerir uyarayım;)
1) Mavala Tırnak Eti Çıkarıcı (44 tl)
2) Watsons Kütikül Temizleyici (5.99 tl)


Şişesi,fırçası aynen oje gibi. Lakin yapısı kıvamlı, jelimsi, pütürüklü:)İçinden bir de ahşap tırnak eti ittirme kaktırma şeysi çıkıyor. İlk günlerde dışına incecik pamuk sarıp onu kullanıyordum ama sonra şu kütikül temizleyiciyi keşfettim.


Tırnak eti çıkarıcıların içerikleri oldukça zararlı. Mavala'nınki kötünün iyisi olduğu için tercih ettim.


Tırnak çevresindeki etlere sürüp, 1 dk bekleyip, Gratisten aldığım o pembe zımbırtının metal kısmıyla fazla etleri alıp(sağ elim konusunda çok kötüyüm yalnız:/) ellerimi sabunlu suyla yıkıyorum hemen.
Sonra o zımbırtısının plastik kısmıyla tırnak etlerini geri itip, Kiko tırnak güçlendiricimi sürüp, kuruduktan sonra ojemi sürüyorum. Ve manikürüm bittiii^^


Bu foto taa 3-4 ay önce ilk denemelerim sırasında çekildi. Soldaki manikürden önceki bakımsız hali, ortadaki Mavala cuticle remover sürülmüş hali, sağdaki ise temiz tırnak etleri!


Bu fiyat eder mi, alalım mı derseniz etmez derim. Evet güzel etkili bi ürün. Ama tırnak etlerimden tamamen kurtulmadım. Ve fark ettim ki benim tırnak eti değil şeytan tırnaklarıyla daha çok sorunum var. Önerildiği gibi haftada 1 uyguluyorum. Evet minik etler ya da fazla etlere gerçekten oldukça etkili ama şeytan tırnaklarınıza, tırnak kenarlarından çıkan uzun kalın etlere etkili oluyor mu derseniz hayır derim.


Siz manikürünüzü nasıl yapıyor hangi ürünleri kullanıyorsunuz canlar?


11 yorum :

  1. ben de tırnaklarımı maniküre alıştırmadan kendi kendime tırnak diplerimi nemlendirerek yetiniyorum :) manikürü çok sağlıklı bulmuyorum çünkü hem mikroplar açısından hem tırnak etinin kesilmesi bakımından :( evde yapmak en iyisi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alıştırdıkça düzenli kesmek gerekiyormuş o etleri ya onla mı uğraşcaz bde -.- Daha da önemlisi dediğin gibi sağlıklı olmaması. Evde maniküre devam:)

      Sil
  2. Benim de hiç içime sinmiyor :( Geçen de birinin ayak tırnağını almışlardı mikrop kapmış pedikürde hala o gelir aklıma :(( en kötüsü bile kendim yapmayı tercih ediyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neeeeeööööy:(( Ayy evlerden ırak! Özel günlerde anca dediğim gibi kendi setini alıp gitcez oralara hiç güven olmaz:( evde maniküre devam..

      Sil
  3. Ben duştan sonra ilk iş tırnaklarımı çevresini kendi yaptığım badem yağlı kremle iyice ovuyorum, sonra da tahta bir çubukla etleri itiyorum. Bu arada tırnak dibindeki oje artıkları, deri parçaları da sıyrılıp çıkıyor (böyle anlatınca da iğrenç oldu :)). Çok büyük parçalar olmadıkça makas kullanmamaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hreheheh ama çok doğru olmuş ben de benzerini yapıyorum hatta o kremden de bahsedicem bi ara:) Aynen o tırnak eti makasını olabildiğince az kullanmaya çalışıyorum

      Sil
  4. Mavaladan bende bir ürün denemistim kirpik uzatici bir serum gibi birseydi galiba hic ise yaramamisti...pedikür manikür bende kendim yapmayi seviyorum, sanirim cok problemli tirnaklarim olmadigi icin ve zaten fazla uzatmadigim icin, tirnak eti problemide düzenli olmuyor, zaman zaman olabiliyor ama ozaman daha cok bakim-krem-yag gerektiriyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet onu ben de denemiştim ama psikolojik midir nedir sevmiştim. Ah ne güzel ne güzel, benim şeytan tırnağı problemim çok oluyo normal tırnak etinden ziyade:(

      Sil
  5. Mavala el ve ayak bakımında en sevdiğim marka. İnanılmaz kaliteli. Bizim gibi el ayak bakımını evde yapanlar için ideal :) Ki en hijyeniği de o.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de çok seviyorum. Özellikle önerdiğin bi tırnak bakım zımbırtısı veya ojesi var mı?
      Hepimiz aynı fikirdeyiz sanırım, evde manikür en temizi=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose