9 Ekim 2014

Essie Fiji

Günaydın güzeller

Essie ülke pazarından çekiliyor söylentisine kapılıp koştur koştur Ykm'ye gidip kalan tek Essie Fiji'yi almıştım. Ama çekilmiyormuş satış kanalı değişiyormuşmuş canlar.

Essie Fiji'nin popülaritesi malum. Ben en çok Görkem'de gördüğüm için merak ediyordum. Benim tırnaklarımda onunki kadar güzel durmadı:( Ama rengi gerçekten sevdim. Çok temiz, şık duruyor. Beyaz arkadaşlara daha çok yakışacağını düşünüyorum.

Essie fiji

**Rengi kırık beyaz gibi gözükse de beyazın yanında pembe tonlu olduğu gayet belli=) 9 ölçek beyaz+1 ölçek pembe karıştırılmış gibi:)
**Fırçası kalın, sürümü çok güzel ama etlere bulaşıyor:/
**Kuruma süresi kısa
**Dalgalanma olmadı, ilk katta yol yol gözüktü biraz
**2 katta opak görüntü veriyor. Ama 3 katta da çok güzel ^.^ Lakin biraz kalın duruyor
**En güzeli sürdükten 3 gün sonra uçlardan soyulmaya başladı! Benim için harika bi özellik!
**İçeriği güvenle kullanım için uygun
**Fiyatı sanırım 27.90 ama ben Ykm'de indirimde 19.90'a aldım. Evet bir oje için pahalı ama kalitesi, içeriği, dayanıklılığı ile kesinlikle bu parayı hak ediyor. Piyasada kolay bulunan renklerini almam ama farklı olan renklerini almayı düşünüyorum.



Mint apple candy'yi de denedim ve bayıldım! Onu da mutlaka alıcam elimdeki diğer mint yeşillerine benzemiyor çünkü. Essie'nin başka önerdiğiniz farklı renkleri var mı?



14 yorum :

  1. çok yakışmış. 9 ölçek beyaz 1 ölçek pembe benzetmen çok güzel ahah :) ülkeden çekilmemesine sevindim Essie'nin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihi aynen öyle:) teşekkürler tatlımmmm

      Sil
  2. bence sende de gayet hoş durmuş tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. Tırnak kenarlarına çok bulaşmış,life partner diye bir bordosu var onu tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ojelerimin %99 unu kenarlara bulaştırdığım için sorun yok:) ama kalın fırçasından dolayı yetenekli arkadaşlarda da bulaşma yapabilir. Life partner inanılmaz güzelmiiiiiiiş! Ama muadilleri var bende;)

      Sil
  4. temiz görünümlü gerçekten ama farklı markalarda aynı görünümü veren dupeleri biraz araştırılırsa bulunabilir 20 lira eder mi etmez mi tartışılır =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım ben ülkemizde kolay bulunan dupe ü olarak sadece sally hansen ı buldum onun da fiyatı zaten yaklaşık aynı:/ elimdeki ve diğer gratis,watsonslardaki bilumum kırık beyazlar da bu renkten çok farklı:/ o yüzden uygun fiyatlı dupe ü olmayan renklerini gönül rahatlığıyla alabilirim:p

      Sil
  5. Canım rengi çok kibar gerçekten, saf temiz duruyor ama fiyatları çok yüksek bu meretlerin :) muadili renkler bulmak ta mümkün tabi :)
    güle güle kullan ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun bi muadili sally hansen vardı bebiş o da uygun fiyatlı değil:/ ama muadili olan renkleri ben de almaktan yana değilim. teşekkür ettimmm:-*

      Sil
  6. Mint Candy Apple 'ı kesinlikle öneririm canım, hiçbir oje ona benzemiyor! Fiji 'de çok hoş bir renkmiş yine Essie 'nin Romper Room 'una benziyor ama Essie ojelerinin çoğu beyaz ellerde daha güzel duruyor, o yüzden kendime yakıştıramıyorum pek. Ben Knockout Pout isimli pembe ojelerini aldım yurt dışından gelmesini bekliyorum şimdi. Ayrıcaa Kate Middleton düğününde Essie Allure kullanmıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumuna ba-yıl-dım! dahagüzel, açıklayıcı, öğretici eğitici:) olamazdı. hepsini not ettim. aa romper room ne kadar fiji ye benziyomuuuuş! ama bunun pembe olduğu belli, bu 8 ölçek beyaz+2ölçek pembe:))
      bi dk bi dk! sen beyaz değil misin?!!! ha bde esmerim de tam olsun!! sen bembeyazsın yaa!
      knockout pout çok tatlııı ama ben de çok fena duruyor bu ton pembeler:( nerden sipariş ettin kız yine, bizle de paylaaaş
      essie allure için gözlerimden kalp fışkırtıyorum!!! Mükemmel ya! Bi ojeme çok benziyo ama hangisi bilemedim şimdi:)

      Sil
    2. Ay teşekkür ederim, utandım şimdi ^_^ Ölçekli tanımlamana bayıldım :)) Ellerim Güneş 'ten dolayı biraz duruyor, bembeyaz değil :( Ebay 'den sipariş ettim, kimbilir kaç zaman sonra geçer elime, aman sağ salim gelsin de..
      Hangi ojene benziyor acaba, merak ettim, bulursan yazar mısın tatlım. Got engaged ve She said yes de anlamlı güzel ojelerden, got engaged alışveriş listemde benim, umarım bulurum :))

      Sil
    3. Ebayciii:) Ayyy ojelerin adlarına bittim! İkisi de çok harika renkler ayrıca. Napcağımı bilemedim yaa:( Essie koleksiyonu gönderse keşke bize sponsor olsa:(
      Bakınca söylicem sana canım not aldım;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose