23 Ekim 2014

Elite Volumizes Up To 6x Maskara

Günaydın güzellerrrr

Gülşen'in etkinliğinde verilen, 2 aydır kullandığım rimeli yazmanın vakti gelmiştir:)

elite rimel

Adı "6 kata kadar hacim veren rimel". Azcık alavere dalavere gibi :)


  • Kabını sevdim. Minik kıl yapıda fırçasını ise sevmediğim türden
  • 2 kat sürülmüş hali biraz ağırlık yapıyor
  • Sürerken birazcık bulaştı ama bu çoğu rimelde olabiliyor.
  • Topaklanma sorunu var tahmin ettiğim gibi:/ Açtıktan 3-4 hafta sonra fırça üzerinde topaklanma oldu minik kılları iyice gözükmez oldu:(
  • Akma benim için en büyük sorun, rimelde aradığım en önemli özelliktir. Akma yapmadı^.^
  • Üzerine tel tel ayıran plastik fırçayla geçildiğinde güzel oluyor
  • Kirpikleri kalın, hacimli, dolgun ve simsiyah gösteren rimel arıyorsanız tavsiye ederim.
  • Kimler sever? İnce, orta uzunlukta, orta yoğunlukta kirpiği olanlar
  • Kimler sevmez? Gür, kalın kirpikliler ve çok kısa, seyrek kirpikliler
  • Bu tarz rimelleri sevmezdim ama beklentimin üstünde çıktı. Yine de uzatmaması, yapıştırması,topaklanması benim için büyük eksi




İlk haftalarda 2 kat uyguladığımda görünüm buydu. Şimdilerde daha yapışık ve kısa gösteriyor.Karar sizin:) Ama ben alacağımı sanmıyorum

8 yorum :

  1. güzeller güzele yorumların için teşekkür ederim. çok öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek! Ben çok teşekkür ederim asıl:-*

      Sil
  2. Rimel seçimi bence bu işin en kritik noktası dimi canım :)

    YanıtlaSil
  3. ben çok sevemedim elite maskarayı fırçası çok topak topak sürüyor sanki rimeli.Ben rimmel london beğendim buaralar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fırça topak topak oluyo ama o kadar çok topaklanma yapmadı bende. Üzerinden plastik kıllı fırçayla geçersen güzel olur;)

      Sil
  4. Benim de rimelim bitmek üzere, kullanıma yeni bir tane açacaktım :) Sanırım hangisini açacağıma karar verdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aç aç aç aç aç:) Ama bunla birlikte plastik diken kıllı bi fırçayı da açman gerekebilir ya da kirpik fırçası da kullanabilirsin=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose