31 Ekim 2014

Ekim Bitenler #11

Günaydın kankitellalarrr

Ayın en son, haftanın en güzel günü! Yarından itibaren "kasımda aşk başkadır" temalı gönderilerle beynimiz ... hazırlayın kendinizi:)

Bu ay bitirdiklerim kadar çöpe gidenler de var. Bakalım neler neler bitmiş yitmiş gitmiş


Her telden çalmışım bu ay. Oh ne güzel^^ Grup grup incelicek olursaaaak



Pürnem el bakım kremi : Ellerimdeki izler için oldukça iyi gelmişti. Ama yapısı çok yoğun olduğu ve 100 ml olduğu için eylülden itibaren bacaklarıma kullanmaya başladım duştan sonra. İnanılmaz nemlendirdi ve aydınlık bi görünüm verdi. Vücut losyonu şeklinde olanı varsa sarı kantaronlu alabilirim. Yazısı burda

Aknicare Sun spf30 güneş kremi : Acayip sevdim! Lrp ye geçtiğim için köpekler gibi pişmanım, affet beni Aknicare:( Herkese tavsiye ederim. Yine alıcam. Yazısı için tıktık

Pure Beauty Multi-fuction bb krem : Bulgarian rose olanıydı bendeki, pembe ambalajlı yani. İlk ve en çok sevdiğim bb krem. Missha'dan daha iyi bana göre. Merak ettiğim başka fondötenimsi ürünler olduğu için bidaha alamayabilirim ama beyaz tenli, normal ciltli arkadaşlara öneririm. Yazısı için tıkkıdı


Doa B vitamini : Saç diplerime sürüyordum. Aşırı yapış yapış bi yapısı var. Bunun yerine Bemiks ampul aldım, onu tavsiye ederim, bunu değil.

Fresh'n Soft makyaj düzeltme çubuğu : Normal kulak çubuğundan farkı bi ucu daha küçük ve sivri, diğer ucu daha geniş ve yassıydı. Çok pratik buldum ve sevdim.

Garnier göz makyaj temizleyicisi : 2. şişeyi kullanmaya başladım bile. Ama hala makyajı çok iyi temizlediğini ve kirpiklere faydası olduğunu düşünmüyorum. Yazısı burda


 Oriflame The One Volume Blast rimel : Kirpikleri tek tek ayıran, minicik fırçası olan bu rimeli çok sevdim. Nerdeyse her gün ya tek başına ya başka bi rimelin üstüne kullandım. Yazısı burdaa

Smashbox Lip Paint Artiste : Daha yeni yazısını yazdım, çok sevdiğimi de söyledim, yıllaaardır bende olduğunu ama atmaya kıyamadığımı da:( Ama Bea Theo'nun da dediği gibi dudağımıza sürdüğümüz çoğu şeyi yutuyoruz ve tarihi çoktan geçmiş bişi oldukça zararlı aslında. Bu yüzden atılıyor. Yazısı burda

Avon Color Trend Fruity Summer Cherry: Kırmızı renkli, harika kokulu çok sevdiğim bi glosstu. Ama bunu da alalı bayaaa oldu, elimde daha yakın tarihli muadili var. O yüzden çöpe gidiyor.

Avon Rich Berry ruj: Rengi sonbahar-kış için harika olsa da alalı çok olduğu için ve bu tarz gotik 2-3 rujum daha olduğu için çöpe gidiyor. Bundan sonra olabildiğince farklı rujlar almaya çalışcam hatta aslında mümkünse hiç almamaya:/ :p Yazısını bllogumun ilk zamanlarda yazmıştım burda

The Body Shop Göz Kalemi : Zamanında içeriği temiz diye aldığım, aldığıma bin pişman olduğum nalet kalem. Hoşçakal, elveda!! Adı bile lazım değil. Missha'dan misler gibi bi mürdüm rengi buldum her şeyiyle hasta oldum aşık oldum. Bunu da seve seve çöpe atıyorum.


Gelelim testerlara. Baya kullanmışım bu ay :)

Bioderme Sebium Purifying Foaming Gel : Daha önce tam boyunu kardeşim de ben de ayrı ayrı kullandık fakat yeterli bulmadık. Sivilceler için hiçbir etkisini görmedim. Temizlemesi de yüzeysel. Tester kabı çok kullanışsız olmuş gördüğünüz gibi yarısı içinde:/

Clinique Take the Day Off makyaj temizleyici : Kozmetikitap 'ın çekilişinden kazanmıştım, deneme boyu. Kendisi çift fazlı bir makyaj temizleyici. İki gözüm için zırt pırt çalkalamam gerekmiyor, tek çalkalama yetiyor, anında fazlarına ayrılmıyor, bunu sevdim dostum. Lakin yağlı his bırakıyor ve temizlemesi piyasadaki çift fazlılardan çok da farklı değil. O yüzden tam boyunu almam.

Clinique All About Eyes göz kremi : 5 ml tester boyuydu. Kozmetikitap ın çekilişinde vardı bu da. Göz kremlerinin ambalajı kesinlikle böyle parmak daldırmalı kapta olmamalı. Çok çabuk bitiyor, gereksiz fazla kullanılıyor. Etkisini tam gösterdiğini söyleyemicem 15 ml lik bi boyu daha var onu kullandıktan sonra yazıcam;)

Missha Dong Baek Gold şampuan : Güzel kokulu, saçı yumuşatan, iyi bi şampuandı. Ama tam benim saç tipim için değil. 

Bioderma Sebium Hydra nemlendirici : Yağlı, karma, akneye meyilli ciltler için gayet iyi nemlendirmesi. Ah bir de parfüm olmasaydı içinde:(



Aralarında kullandığınız, denemek istediğiniz veya yerlerine öneriniz varsa yorumlarınızı bekliyoruuuum^^

14 yorum :

  1. Baya ortak ürün gördüm kullandığımız :) öncelikle Bioderma jel sanırım bana da yeterli gelmiyor, ne alsam sana soracaktım zaten :)) Bu yaz ben de Acnicare alcam, senden tam puan alan bir ürünü denemek istiyorum ama birlikte alalım :D senin olayı çok sevdim ben eczacı olsaydım keşke :D Hydra'da parfüm mü varmış bu arada, hiç burnuma gelmiyor valla yoksa içindekilerden mi fark ettin :D ne sordum ne sordum ama :p
    Ben de bir sürü dudak ürünüm var kıyıp atamıyorum ama sanırım ben de bir temizlik yapcam temiz 3-5 ruj vardır atılacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lrp Effaclar al, ben çoook beğendim!
      Hehehe tamam Aknicare olayı bende, 7.caddede buluşuyoruz o gün:)
      Hydra'nın testerlarında içerik yazmıyordu. Ama parfümü sürünce çok yoğun hissettim, şimdi baktım sitesinde gözüküyor içeriğinde zaten:(
      Geçen ay başladım vala dudak ürünlerinde temizliğe ama ancak 5-6 tanesi çıktı elimden:)) Tavsiye ederim kuzu:)

      Sil
  2. Bitenler yazısı okumaya , yazmaya ve en çok da ürün bitirmeye bayılıyorum :)) Oriflameden kullandığım her rimelde memnun kalıyorum.Uzun zamandır başka marka almadım hatta :))
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben deeeee^^
      Oriflame'in kullandığım ilk rimeliydi ama baya beğendim bende:) Komşumuz filan Oriflameci olaydı iyiydi

      Sil
  3. The Body Shop kalemi atlamışsın. Onu beğenmedin mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ne kadar dikkatlisiiiin! Tamamen unutmuşum! Yoksa beğenmediklerimi de yazıyorum elbette, onu da ekledim hemen çok sağol:) Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiç beğenmedim hiiiiiiiiiiiiç tavsiye etmem. Sürümü, yapısı, her şeyi gıcıktı.

      Sil
  4. Body Shop'un mor göz kalemine alternatif olarak Emily'nin mor kalemini alabilirsin, hem de çok uygun bi fiyata ;) benim gfc bozuk olduğu için sayfamdan takip edilemiyo düzeltemedim onu ama kendi kontrol panelinde ekle kısmında blog adresimi yazarak takip edebilirsin, sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emily kalemleri bi deneyemedim gitti. Missha yı da aşırı beğendim ama. Hemen deniyoruuuuum:)

      Sil
  5. bence çok önemli bir nokta: özellikle rujların miadına çok dikkat etmeli dediğin gibi. iki hafta önce çok sevdiğim kırmızı rujum yüzünden dudaklarım şişti, soyuldu ve daha yeni yeni geçmeye başladı. takip etmek gerekiyor. aldığım tarihi düşününce şok oldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortaokuldan mı kalmaydı:)) Yutuyoruz bide o rujlar ister istemez sistemimize giriyor, önemli tabi:( Geçmiş olsun sana daaa

      Sil
  6. Çok seviyorum bitenler yazı ve videolarını 😝

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız benim videolarım yok kimle karıştırdın:) Çok teşekkür ederiim:-*

      Sil
  7. Yok karistirmadim, şapşal telefon yüzünden ifade edememisim. Genel olarak o tarz videoları seviyorum. Belki birgün sen de el ararsın video olayına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh tamam o zaman:) Bakalım belki de atarım:P

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose