27 Ekim 2014

Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu

Günaydın canlarrrr

Gün geçmiyor ki bir marka misel solüsyon çıkarmasın:) Bioderma'dan çook memnun olduğum ve güvendiğim için başka hiçbir markaya yanaşmamış, kendim almayacağımı söylemiştim. Bioderma H2O'nun yazısı burda. Gülşencimin etkinliğinde verilen Cyrene misel suya Biodermam bitince şans verdim. Bakalım nasılmış..



Hassas ve karma bi cildim var. Ama kışa doğru sıkça kuruduğu için hassas ve kuru da oluyorum tabi:)

Misel solüsyonlar cildi makyajdan arındırmanın en pratik/temiz yolu bence. İster göz ister yüz makyajını pamuğa döküp pıtpıt 2 sanıyede çıkarabilirsiniz. Göz makyaj temizlemede performansları düşük tabi.
Biraz önyargılı bi tipimdir. Bioderma dışındaki ürünlere önyargımdan dolayı hiç yaklaşmıyordum. Ama..
  • Cyrene'in içeriği Bioderma'dan çok daha iyi!
  • Temizleme özelliği aynı! Yüz makyajında başarılı göz makyajı çıkarmada yetersiz.
  • Nemlendirmesi aynı!
  • Bu da diğerleri gibi durulama gerektirmiyor
  • Gözleri yakmıyor
  • Vegan ve hayvan testi yapmıyor!
  • Yerli üretim.
  • 500 ml 34 tl , 200 ml 19 tl



Karma ve yağlı ciltler için olanı da mevcut. Ben oldukça beğendim ve bir sonrakine karma ciltler için olanı da deneyeceğim.



Sizin en sevdiğiniz misel solüsyon markası hangisi? Cyrene i denediniz mi?



3 yorum :

  1. Merhaba
    Sizi mimledim
    Sevgiler:)
    http://tandengul.blogspot.com.tr/2014/10/ilk-mimim-yediklerim-ictiklerim.html

    YanıtlaSil
  2. Ben de Cyrene'i sevdim ama Garnier fiyat olarak öne geçiyor :) Bioderma da güzel ama Garnier Garnier :D Bir de 50% indirimden aldım yine yani cevabım Garnier :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier fiyat performans açısından daha iyi diyenler var tabiiiii ama ben güvenemeyenlerdenim:(

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose