29 Ekim 2014

China Glaze "Sexy In The City"

Cumhuriyet Bayramımız Kutlu Olsun! Keşke daha güzel kutlanabilseydi önümüze engeller konmadan..Neyse bu konulara girmiyorum ve sizi haftanın ojesi - simiyle başbaşa bırakıyorum

china glaze sexy in the city hnm glitter nail polish

Bu ojeyi tanımlamak gerekirse; sedefli canlı koyu turkuaz. Ama duochrome efektli. Maviden çok petrol yeşilimsi görünüyor. Oldukça soğuk alttonlu. 

2 kat uygulama sonrası opak görüntü elde ettim. 2-3 gün sonra uçlardan çıkmaya başladı. Üstüne de koyu renk ojelere çok yakıştırdığım H&M Glitter Nail Polish uyguladım. O da duochrome olduğu için çok kendini belli etmedi. Şöyle bi görünümü var

china glaze sexy in the city hnm glitter nail polish

Sexy in the city? I-ıh bence şehirdeki seksi olmuyorsunuz bunu sürünce. Ama yine de güzel bi rengi var, ne dersiniz?



6 yorum :

  1. Sex and the city en sevdiğim dizi.. sırf adı için alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama şimdi bu sexy in the city lütfen!:)) sex and the city olsa bence kırmızılı çok hoş bişi olurdu:)

      Sil
  2. Bu aralar bu renkleri ben de çok sever oldum :)

    YanıtlaSil
  3. Şimdi Essence Aquatix'ler moda ya ona benzemiş H&M ile birlikte uygulayınca :) güzel olmuş ama dediğin gibi seksi değil :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen o seriden ışıltılı sedefli felan:D yok anacım hiç değil:))

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose