22 Eylül 2014

Wet'n Wild - Wild Shine Ojeler

Herkese mutlu haftalar^^

Hazır 3-5 güneşli gün yaşıyorken hemmen bu 2 şeker gibi ojeyi yazmak istedim. Kozmetikitap'ın çekilişini kazanmıştım, o sayede deneme imkanım oldu;) Wet n wild ın Wild Shine serisini oldukça merak ediyordum. Merakımı giderdim anacım:)

wet n wild nail colour wild shine blazed_lavender creme

Bendeki renkleri kavun içi olan Blazed, pembe olan Lavender Creme

Tırnaklarımda duruşu ise


wet n wild_wil shine nail colour_lavender creme_blazed
Blazed 4 kat, Lavender Creme 2 kat uygulandı 


  • Aynı seri olmalarına rağmen yapılarının farklı olması beni çok şaşırttı. Ojeyi 2 kattan fazla uygulamayı hiç sevmeyen biri olarak Blazed canımdan bezdirdi çünkü tam örtücü olması için 4 kat uygulamak gerekiyor. Buna rağmen dalgalanma veya pütürcük yapmadı
  • Blazed daha akışkanken Lavender Creme daha kıvamlı
  • Kat kat sürüldüğü için kurumaları zaman alıyor
  • Renkleri çok güzel. İlkbahar ve yaz için çok uygun. 
  • Adının hakkını veriyor, Vahşi Parlak:) Jel bitişli gibi gerçekten
  • Ertesi gün uçlardan çıkmaya başladılar ne yazık ki
  • İçinde homojen karışmasını sağlayan bilya var. Açıldıktan sonra kullanım süresi 24 ay
  • 12.7 ml dev boy:P
  • Sadece yapıları değil fırçaları da farklı:) Aşağıda resminde görebilirsiniz:)
  • Yazın bol boş vaktim olursa mutlaka kullanırım:) Ama onun dışında diğer renklerini alacağım bir seri değil.

wet n wild_wil shine nail colour_lavender creme_blazed_fail
Soldakinin fırçası daha kalın ve eğimli gördüğünüz gibi:)



Siz Wet n wild ojelerini denediniz mi? Sevdiklerinizin kodlarını yazarsanız çok sevinirim=)



4 yorum :

  1. Renkleri güzel ama onun dışında ben sevmedim WnW ojeleri, zor kuruyor ve çabuk soyulmaya başlıyor. Ama dediğim gibi renkler süper <3

    YanıtlaSil
  2. Aa bu yaziyi ben yeni goruyorum. WetnWild ojeleri hic denemedim ama renk skalasi guzel ve farkli renkler iceriyodu. Ama sanirim
    soyulma sorununu herkes soyluyo :/ Indirimde alirim demistim ama degmicek galiba baska ojelere yoneliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh aynen tatlışım. Long lasting olanlar da çok zor kuruyup ertesi güne çıkmaya başlayınca WnW ojelerinin üstünü çizdim ben:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose