18 Eylül 2014

Wet'n Wild I'm Getting Sunburned Far Paleti Yorumlarım ve Göz Makyajı

Günaydın kankitellalar

Bunu söylemekten utanıyorum ama Wet'n Wild paletleri aylaaaaaardır hatta Türkiye'ye gelmeden bile önce çekmecemde olmasına rağmen yeni açtım kaplarını:/ Kendime bu yüzden kızıyorum evet:/ Yazık olmuş geçen aylara vayh:(

İlk tanıtacağım WnW(böyle bi kısaltma var mı bilmiyorum ama şuan uydurmuş olabilirim) palet I'm Getting Sunburned; içerisindeki altın ışıltılı, sedefli renklerle özellikle bronz görünüme,kahve gözlere ekstra güzellik katan bir palet.

wet'n wild_I'm getting sunburned_swatch

Renklerin güzelliğine, pigmentasyonlarına bakar mısınız?! Far bazsız görünümleri üstelik=)

  • Ambalajı ne yazık ki çok dandiri. Her seferinde tırnağımı kırcam ya da elimde kalcak korkusu yaşıyorum
  • Eyelid: Göz kapağına uygulanan altın rengi. İçlerinde en sevdiğim!
  • Crease: Gözün dış kısmına, kaş kemiğinin altına, alt kirpik dibine uygulanan minik altın simler içeren koyu kahverengi. Çok dikkatli uygulanmalı ve fırçaya az alınmalı.
  • Browbone: Kaş altına, göz pınarına uygulanan oldukça soğuk alttonlu,  sedefli açık pembe-lila. Açıkçası bu rengi diğerlerine hiç yakıştıramadım:/ 
  • Farların hepsinin yapısı kadife gibi, pigmentasyonu çok iyi. Özellikle crease renginin!(Keşke bu kadar pigmentli olmasaydı bile dedirtti)
  • Fırçası ve aplikatörü kullanışsız. Kendi far fırçalarımı kullanıyorum uygularken
  • Fırçayla tozutma yapıyor. 
  • Far bazı kullanmadan uyguluyorum. Nasıl sürdüysem çıkarana kadar aynı kalıyor
  • 3.5 gr olan paletin ülkemizdeki fiyatı 15 tl sanıyorum
  • Bu palet günlük kullanıma benim için fazla kaçar ama özel gün, gecelerde severek kullanırım.


wet n wild im gettin sunburned review
Soldaki gün ışığında, sağdaki normal ışıkta. Kaşlarımı kaldırarak poz verdim belli olsun tam diye:))



wet n wild im gettin sunburned review
Bu da ışık altında, kalkık kaşla poz:))



Siz WnW farlarını denediniz mi, hangilerini sevdiniz?


DipSoru: Buaralar blog çok durgun:( Bana mı özgü, sizlerde de aynı durum var mı?

22 yorum :

  1. Canım ben de henüz W&W almadım ama ilk işim farklı tonlarda üçlemelerini almak olacak, senin tonlarına ve gözde duruşlarına bayıldım, yavaş yavaş kışa giriyoruz göz farları artık çok daha fazla kullanılacak :) özellikle kahve dore gri tonlar bence favori, güle güle kullan tekrar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiiim^^ Kahveli olanlar her mevsime uyuyor cidden. Ama asıl sonbahar kışlık Comfort Zone paleti. Kesinlikle tavsiye ederim tatlım;)

      Sil
  2. Palete bayıldım bilhassa altın rengine bittim :)) Makyaj da harika olmuş tatlımm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim de favorim o altın:) Çok teşekkürler güzelimmmm!

      Sil
  3. ben de far almadım henüz wnw'dan.. zaten kullandığım çok az renk tonu var o renkleri de aynı palette bulamadım :)
    bundaki pembe dışındaki diğer iki renk çok güzelmiş ama senin uygulamana ayrı bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Comfort zone daha sonbahar, kışa uygun ve günlük kullanılabilecek tonlar. Ya da Walking on eggshells'i tavsiye ederim;)
      Evet pembeyi ben de gereksiz buldum, yerine daha beje yakın bi renk olabilirdi. Teşekkür ederiiiim=)

      Sil
  4. makyajına bayıldım Ezgii. harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. woowww ortadaki renk tam bana göreymis, güle güle kullan! :)

    YanıtlaSil
  6. Bu paleti bende almak istiyorum çok tatlı renkleri ya :) makyajında çok hoş olmuş canım aynen valla bazen acamıyorum sınır olup başka paletle makyaj yapıyorum :) güzel günlerde kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim tatlım ah bir de o açma problemi olmasa wnw larda=) Çok teşekkürler:-*

      Sil
  7. Ben de durgunum bu aralar,mevsim değişiminden midir nedir yorgunluktan ölüyorum,bloga vakit kalmıyor :)) Makyaj çok güzel olmuş canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyorum onca yazı ama sanki kimse okumuyor gibime geliyor:( İnşallah üzerimizdeki ölü toprağını atarız biran önce:)
      Teşekkürler tatlım

      Sil
  8. Makyajına bayıldım tatlım, özellikle altın rengi ne kadar yakışmış öyle! Bende de Sweet as Candy var ama ambalajından nefret ettiğim için neredeyse hiç kullanmadım. Aynı nedenden dolayı renkleri güzel gelen Knock on Wood 'u almayı düşünmüyorum. Maalesef herkeste o durgunluk var, yazabilecek onlarca konu varken aklımda hiçbir şey yapamıyorum blogda. Tembellik de değil ama umarım geçer bir an önce...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzelcim:-* Sweet as candy de knock on wood da çoook güzel!
      Ben yazıyorum o kadar şey ama işte kimse ilgilenmiyormuş gibime geliyo:/

      Sil
  9. Ay o Eyelid'deki nasil guzel bi altin tonu oyle :O Wet n Wild paletlere bir turlu elim gitmiyo fazla isiltililar diye ama sadece o arada yapilcak aksam makyajlari icin bile kapicam sonunda hepsini :D Makyajin da cok guzel olmus canimm eline saglik ama o kad alti rengini ben de oraya yakistiramadim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işıltısız olanlar da vaar, mutlaka göz at tatlım;) Senin seveceğin tonlarda walking on eggshells, sweet as candy, knock on wood olabilir. Onlara bi göz at derim;)
      Aynen ya o kaş altı rengini göstermek için uyguladım ama normalde bu paleti kullanırken asla sürmicem -.- :)

      Sil
  10. Süper olmuş kesinlikle, keşke daha önce açsaymışsın, umarım aynı şey Pro 2'nin başına gelmez :) Merakla bekliyorum her an ben de alabilirim ama önce senin yorumları görmem lazım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe Pro 2'yi vala bi defa kullandım daha. Ama harika<3 Fotoğraflarını filan hep çektim. Haftaya ya da bayram dönüşü inşallah yayınlicam;) Ben de chocolate ı çok merak ediyoruuuum!

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose