29 Eylül 2014

Watsons ve Eczane Mini Alışveriş:) #11

Herkese merhabaaa

Watsons nihayet beklenen indirime girdi. Bugün başlayan indirimin son günü 3 ekim kızlar.Loreal, Maybelline, Rimmel, Alix Avien, Neutrogena.. gibi bir çok markada %40-%50 indirim var.

Sabah Kızılay'dayken hemen uğrayıverdim ben de Watsons'a. Haftasonu da eczaneden bişiler almıştım. Bakalım neler almışım ufacık tefecik.


Garnier göz makyaj temizleyici : Hiç yağlı his bırakmayan çift fazlı temizleyici. Kardeşim çok memnun kaldı biri ona biri bana. 7 tl ye düştü. Sanırım Migros ve Gratislerde fiyatı daha uygun oluyor.

Rimmel Lasting Finish Matte by Kate Moss : Rimmel'da %40 indirim vardı. Bayadır merak ettiğim mat rujlarından(!) 105 numarasını aldım. Ama sanırım 104 mattı bunun altında matte yazmıyo:/ Hof bide gidip gidip aynı tonlarda ruj alıyorum dellencem kendime haa. 9 tl indirimli hali.

Curaprox Ortho Ultra Soft : Curaproxları çok seviyorum! Erkek arkadaşıma da kardeşime de almıştım severek kullanıyorlar. Bu benim 2. Tel taktırdığım için ona göre olanını aldım. Koyu pembe, üzerinde simler var. Başı da sarı, bir de koruyucusu var. İndirimsiz fiyatı 15 tl

La Roche Posay Effaclar jel : Yüzümü kurutmayacak, sivilcelerin çıkmasını önleyecek bir jel istiyordum. Bu ve Avene arasında çok kararsız kalmıştım. Lrp yi seçtim:) İndirimsiz fiyatı 41.90 tl

Bioderma Sebium jel (daha önce kullanmış yetersiz bulmuştum), Bioderma Sebium Hydra(merak ediyorummm), Bioderma Spot spf50 de testerlarım.



Aralarından kullandığınız ya da merak ettiğiniz var mı? Siz Watsonstan bişiler almayı düşünüyor musunuz?

6 yorum :

  1. bitmiş olsaydı rimmelin kate mosslarından bir tane daha alabilirdim :) garnier in temizleyicisini deneyeceğim elimdekiler bitince

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temizlemesi 7/10 bence. Yağlı his bırakmaması güzel ama.
      Yaa kate mossları sen de seviyorsun demek, ben de sevecek gibiyim=)

      Sil
  2. Ben de lrp jeli kullanmıştım uzun bir süre, bende olumlu etkileri vardı bitince de bu sefer farklı olsun diye neutregena aldım... kate Moss rujlarini da seviyorum.. maybeline suya Dayanıklı rimelllerini kirpiklrrimden çıkaracak bir göz temizleyici de bulamadım henüz... garnier bu işi tam anlamıyla yapabilir mi merak icindeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neutrogena yıkama jellerinden kardeşim çok memnun ama benim cildimi kurutuyor:( Effaclardan çok umutluyum^^
      Garnier yetersiz kalabilir canım ya:/ Katı yağ şeklinde çıkarıcılar baya iyi;)

      Sil
  3. LRP hakkında yorumlarını sabırsızlıkla bekliyorum canım biliyorsun ben de Bioderma'yı her an bırakabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe tamam şöyle 1 ay kadar kullanıp yazarım tabi kuzu;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose