23 Eylül 2014

Victoria's Secret Body Mist Set

Herkese günaydın?

Aramızda VS ürünlerini sevmeyen var mııııı? :P

Kardeşimin doğum günümde aldığı 4 farklı body mist kofresine bayılıyorummm amma hala yazısını yazmamışım:-O Öyleyse buyrun=)

victorias secret body mist set tease noir heavenly bombshell victoria

Kofre 4 adet vücut spreyinden oluşuyor. Her biri 75 ml, orjinal boy. 


victorias secret body mist set bombshell victoria tease noir heavenly

Bombshell : Sevdiğim nadir çiçeksi kokulardan, erkek arkadaşımın da! Meyveli çiçeksi bi koku. İçinde yok yok anam. Üst notalar; turunç, ananas,çilek mor çarkıfelek meyvesi. Orta notalar; yasemin, kırmızı dut, müge, şakayık, vanilya. Alt notalar; misk, ağaç,meşe yosunu. Sonbahar başı, ilkbahar, yaz için uygun. 

Noir Tease : Bu 4lüden en çok sevdiğim! Sıcak, tatlı bi koku. Parfümünün şişesine hastayım, eski tip, pıspıs sıkmalı yeri var:) Almayı düşünüyordum ama kalıcı değildi hiç:/ Üst notalar; mandalina, liçi, armut, yeşil elma. Orta notalar; ıtırşahi, yasemin,gardenya, frezya, manolya. Alt notalar; vanilya, misk, cevizli şekerleme, amber, sandal ağacı.

Heavenly: Bu 4lüden en az sevdiğim. Çünkü kendisi benim için oldukça çiçeksi. Temiz ve biraz tatlı bi koku olduğu için sevdim ama, sevmedim değil. Parfümünün notalarında beyaz misk, sandal ağacı, vanilya ve beyaz şakayık varmış. Yaz ve bahar için çok ideal.

Victoria: Erkek arkadaşım oldukça beğendiği için tüm yaz bunu kullanıp yarıladım:) Bu bariz meyveli çiçeksi bir koku. Notaları; kırmızı dut, Victoria gülü ve creme brulée! ^.^



  • Bir iki saate kokuları uçuyor, sıkça tekrarlamak gerekiyor.
  • Şişeleri plastik ama minimal olduğu için çantaya atıp çıkıyorum.
  • Vücut spreylerinin genel özelliği hadi kalıcı olmamaları ama mağazada denediğim parfümler de pek kalıcı değildi o yüzden kendimi tutarım almam
  • Kardeşim demedi ama araştırmalarım sonucu sanırım setin fiyatı indirimli 68 tl:) Her indirimde bi set alınır;)


Victoria's Secret parfümlerini, vücut spreylerini denediniz mi? Hangisi favoriniz?

4 yorum :

  1. Sevgilim, Amerika'dan Dream Angels Desire kokusunu almıştı çok kalıcıydı zaten EDP ydi,güzel günlerde kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe onu bilemem benim denediğim edp lerde 4-5 sa kalıcılık vardı anca:/ :( Teşekkür ettim canmm

      Sil
  2. eski yazın ama yorum yapmadan geçemiycektim :D Bombshell en favori parfümüm VS'de. Bi şişeyi bitirdim ve şimdi de alternatif kokular da olsun diye bu seti almayı düşünüyorum. Umarım şu dönemdeki indirimde bu set de vardır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bobmshell harika bişi yaa, set oldukça kullanışlı ama şimdi indirim dışı diye biliyorum. Bu sezon sonunda mutlaka kap ama aynısından yine gördüm, heavenly nin şişesi farklıydı sadece=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose