2 Eylül 2014

Tangle Teezer The Original Pink Fizz

Günaydın güzellikleeer!

Bugün sizlere hazirandan beri bayılarak kullandığım pembiş Tangle Teezer'ımı tanıtıcam ^.^

Tangle Teezer Morhipo'dan sonra Kozmela'ya geldi ve açılış kampanyası olarak 7 Eylül'e kadar %20 indirimliii! O yüzden bu yazımı size bi fikir vermesi açısından hemmen öne aldım:)

tangle teezer the original pink fizz tarak


Çeşitli türleri var: Aqua Splash, Salon Elite, The Original, Magic Flowerpot gibi. Bendeki The Original olanı. Birçok da renk seçeneği mevcut.


tangle teezer the original pink fizz tarak

  • Kısalı uzunlu dişleriyle kuru ya da ıslak dolaşmış saçı zahmetsizce ve nazikçe açma teknolojisine sahip
  • Özellikle ıslakken taradığımda saçımdaki elektriklenme ve kopmaları gerçekten bayaa azalttığını fark ettim.
  • Kuruyken taradığımda elektriklenmeye pek etkisi yok ama yine çok kolay taranıyor.
  • Benim saç tipim için kesinlikle mucizevi bi ürün. Diğer saç tiplerini bilemiyorum:/
  • Ergonomik yapısıyla tutuşu oldukça kolay. Avuçtan düşmüyor, kaymıyor
  • Birkaç defa saçı pürüzsüz taranmış gösterip aslında dolaşıklığı açmadığını fark ettim -.- Dişleri plastik olduğu için yetersiz kalabiliyor. O yüzden çok gür,kalın telli ve çok dolaşan saçınız varsa memnun kalmayabilirsiniz.
  • Erkek arkadaşım Morhipo'ya güvenmemiş ya sahteyse diye ve İngiltere'den getirtmiş:D Doğum günü hediyelerimden biriydi ^.^ Ne kadar olduğunu bilmiyorum ama şuan Kozmela'da indirimli 36 tl.Evet bi tarak için pahalı ama saçlarınız çok karışıyorsa kesinlikle değer!!
  • Tenis raketi diye adlandırılan saç fırçama veda ettim. Hatta bunun başına bişi gelmesin, kaybolmasın diye bir tane daha alabilirim:)

tangle teezer the original pink fizz tarak
Bunu icat eden ellerin dert görmesin anacım



Özellikle benimki gibi uzun, ince telli, kolay karışan,  elektriklenen, tararken kopan saçlarınız(ne sorunluymuş arkadaş!) varsa bu ürün gerçekten başınızın tacı olacak. Saç açıcı spreylere,serumlara veda edeceksiniz. Ben diğer taraklarla saçlarımı tararken gözlerimden yaş geldiğini bilirim:( 

Siz ne düşünüyorsunuz bakalım bu Tangle Teezerlar hakkında?

18 yorum :

  1. Çok abartı ve şişirme buluyorum bu ürünü. Kuzenimde var inceledim kullandım ama sevemedim. Kuzenimde İngiltere'den getirmişti :// benimde saçlarım ince telli ve çok cansız kolay kopma sorunu bende de var ama bu ürünün fayda saylayacağını düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de acaba abartı ve şişirme mi diye çok düşünüyordum kullanmadan önce ama kullandıktan sonra kesinlikle vazgeçilmezim oldu kaybedersem cidden ağlarım:"( Saçların az ve dolaşma problemi yoksa zaten sana gerek yok

      Sil
    2. Saçlarım ince telli olduğu için çabuk dolaşıyor :)))

      Sil
    3. Sen alma alma, etkisini çok görürsün ama alma:)

      Sil
  2. plastik bi tarağın mucizeler yaratacağına hala inanamıyorum :) ben hep kıvırcık saçlılar için uygun olduğunu düşünmüştüm saç tiplerimiz çok benzer ben de bi fırsat bulup denemeyi düşünüyorum artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünüp merak ediyordum çünkü saç tarama benim için çooook büyük sorundu ama artık değil=) bunu gördükten sonra kesinlikle mucizevi olduğuna inandım. Diğer şeyler için de oldukça iyi ama özellikle saçında dolaşma problemi varsa, saç tipin benimki gibiyse gözü kapalı öneririm!

      Sil
  3. bende almayı düşünüyorum uzun zamandır aslında ama kararsız kaldım bir tarak en fazla ne kadar iyi olabilir ki diye düşündüm hep ama senin bu güzel yayınından sonra sipariş vermiş olabilirimmm :D ellerine sağlık bilgilendirici yazın için çok öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç tipin benimki gibiyse ve çok dolaşıyorsa keinlikle pişman olmicaksın;) Senin yazını da merakla bekliyoruum=)

      Sil
  4. Ya yine de benim saçlarımı taramaz bu gibime geliyor. O kadar gür ve uzun ki. Pek ısınamadım ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da öyle geliyodu ama cidden inanamadım çok çok başarılı! Benim saçlarımda belime kadar geliyor fakat ince telli ve çok gür değil. Gür ve kalın telli saçta etkisini bilemiyorum:/

      Sil
  5. Bende çok istiyorum ya bir ara Asos'tan getirtmeyi düşünmüştüm Kozmela'da olmasına çok sevindim şu altın rengine hastayım bende :)
    Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet o da çok asil ve güzeel=) Teşekkür ederim tatlım altın olanı senin olsun:p :)

      Sil
  6. Ben ilk basta sevmemistim ama sonradan isindim, özellikle yas ve nemli saclari taramak icin süper oluyor :) Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok ıslak nemli saçta kullanımını sevdim=) Teşekkür ederiiim

      Sil
  7. Rengi ne kadar tatlış :* Benim saçlarım da gür olduğu için işe yaramazmış gibi geliyor ama almak isteyenler için Markafoni 'de gördüm şu an 20 TL, seninki mi başka çeşidi mi bilmiyorum ama, oradan bakabilirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo ne kadar inmiş. Ama acaba gerçek mi işte:/ Markafonide sahte ürünler de olduğunu duymuştum çünkü :/ Evet tatlım sende pek işe yaramayabilir:/ :p

      Sil
  8. Bende meraktan aldım cnm, bakalım nasıl sonuç verecek? Güle güle kullan:)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose