1 Eylül 2014

Spectraban t Color Base Compact Spf39 Güneş Koruyucu

Günaydın kankitellalaaar,

Sonbahara giriş yapmış bulunuyoruz heeeeyooo! (Yaz aşıkları bana kızıp hıh al ...na kına yak diyebilir, serbest:p) Ama aşırı sıcakları hiç sevmiyorum, güneşle anlaşamıyoruz napiyim:/

Yaz-kış güneş koruyucu kullandığımı biliyorsunuz. Dermatologum bana "Sana bir ürün önericem bayılcaksın, yazın hiçbir kapatıcı kullanmana gerek kalmayacak üstelik güneş koruması da gayet iyi, komedon da yapmıyor" demişti. 


spectraban color base compact tinted sunscreen

Spectraban Color Base t renkli güneş koruyucunun 2 rengi var. Açık bej ve orta bej diye. Bendeki açık bej olanı. 


  • Tüm cilt tipleri için uygun. Spf39 olması çok ilginç:) Güneşten yüksek UVA-UVB koruması var.
  • Matlaştırıcı etkisi var.
  • Günlük kullanım için uygun, cilt kusurlarını çok güzel kapatıyor.
  • İçeriğindeki E vit., buğday tohumu özü ve biberiye bileşenleri bulunan ARL antioksidan kompleksiyle serbest radikallere yaniii yaşlanmaya savaş açıyor.
  • Hipoallerjenik, komedojenik değil.
  • Hayvanlar üzerinde test edilmemiş ^.^
  • Diğer güneş koruyucular gibi 2 saate bir yenilemek lazım.
  • İçinden bir sünger çıkıyor fakat ben pek hijyenik bulmadığımdan Real Techniques  Stippling Brush ile uyguluyorum ve gerçekten kusursuz bitiş sağlıyor.
  • Piyasada ne yazık ki çok zor bulunuyor:( Araya araya ancak bir avm eczanesinde bulmuş, 69 tl ye almıştım.
  • Tek olumsuz yanı zor bulunması. Aa bir de rengi bana 1-2 ton koyu:( Çok beyazsanız, hatta benim gibi açık-orta buğdaysanız üzgünüm bu ürün size göre değil:/ Bronzlaştığınızda kullanabilirsiniz tabi. Koyu buğday, açık esmerler severek kullanacaktır bu rengi. Esmerler için bir koyu rengi daha var.
  • Her yaz bunu alırım! Onun dışında sırada Lrp'ninki var onu denicem bir de, Ezonomikin tavsiyesiyle
Ten rengimden 1-2 ton koyu ama hafif bronz görünüm çok hoşuma gitti^^



Kullandığınız bu tarz ürün var mı? Önerilerinize açığım=)





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose