12 Eylül 2014

Rimmel Rita Ora Colour Rush Balm "Drive Me Nude"

Günaydın kankitellalarrrr!

Yine Bayan bakimli bahsedince merak edip aldığım bir ürün:) O pek beğenmediği için krem allık niyetine kullanıyor=) Ben ruj olarak kullanıyorum;):p Ama görüşlerimiz benzer..

Kalem rujları çok sever olduk ve kendimizi kaptırdık. Hiçbiri Chubbylerin yerini tutamadı bana kalırsa..Ama uygun fiyatlı muadillerini de denemekten geri kalamayız elbet;)

Rimmel_rita ora_colour rush_balm_drive me nude

Nude ruj düşkünlüğümden tek bu rengi bana cazip gelmişti. Çünkü pembeyi kendime yakıştıramıyorum. Amma lakin bakın neler oldu..

**Sürümü kolay, yapısı yumuşak
**İlk sürdüğünüzde oldukça nemli bi görünümü, ıslak bir bitişi ve çook doğal nude bir rengi var ^.^
**Bir süre sonra bu görünüm geçiyor yerini neredeyse mat, pembe! bir ruj görünümüne bırakıyor!!
**Neyseki bu pembeyi sevdim..
**Hoş bir kokusu var ama olmasa daha iyiymiş.
**Dudaklarınız kuruysa çatlakları belli ediyor, pembe hale dönüşünce çizgilere doluyor
**Kalıcığı 3-4 saat kadar. Bence fena değil. Bir şeyler yiyip içince hemen geçmiyor.
**Ambalajı pek sağlam değil
**Örtücü değil, pigmentasyonu zayıf.
**Keşke ilk sürüldüğündeki gibi kalsaydı ama o pembe halini de sevdim.
**Fiyatı 15 tl civarı. Başka renklerini almam. Kimi mavi olur kimi mor olur filan neme lazım


rimmel rita ora colour rush balm drive me nude
İlk rengi bu. Gördüğünüz gibi örtücü değil, ıslak bitişli, kahve alt tonlu nude=)



Siz denediniz mi Colour Rush Balmları? Ne düşünüyorsunuz?

6 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. İlk sürüldüğünde çok hoş, sonrasında pespembe oluyor. O da fena değil ama çizgilere doluyor işte:/

      Sil
  2. Birebir ayni dusuncelere sahibim biliyosun canim genelde bizim gibi 2 acik rengi kullananlar memnun degil, ama o turuncumsu kirmizi renkten cok memnun herkes. Yanlis tercih yapmisiz yani :/ rujlarin ustune surerek idare edicez artik kuzu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napalım, Rimmel Colour Rush'ın bir oyunu bu bize:( Onu böyle sevmeyi öğrenicez

      Sil
  3. Rengi çok güzel görünüyor.Güle güle kullan cnm.Nyc'nin kalem rujlarını henüz denemedim.Watsons'a uğradığımda bakayım bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel tatlım. Nyc'nin kalem rujlarını ben de denemedim:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose