5 Eylül 2014

Pastel Nude Oje Serisinden 4 Oje

Herkese günaydııııın!

Almicam almicam dedim dayanamadım aldım ben de bu ojelerden. Pastel'in birbirinden güzel 12 nude ojesinden resmen o piti piti yaparak(başka türlü seçemedim) 4'ünü almıştım. Nude ojelerim katlanarak artıyor biri beni durdursuuuun:/

pastel nude oje_cream_blush_princess_naked
Bendekiler soldan sağa; Blush, Cream, Naked, Princess.


Blush(açık gülkurusu renginde) ve Naked'i(kahve alttonlu nude) çok sevdim. Cream biraz sarımtrak, üzerine Maybelline'in şeftali alttonlu simli ojesini sürünce harika oluyor. Princess ise pembe alt tonlu ama kendime yakıştıramadım kardeşime hediye ettim.

  • Kuruma süresi normal bi ojeye göre daha kısa
  • 2 katta yukardaki rengi verdi. 3 katı da rahat kaldırır.
  • 2.gün uçlardan hafif çıkmaya başladı.
  • Fiyatı 2.95 tl



Siz bu seriden hangisini en çok sevdiniz?


14 yorum :

  1. Bende de blush rengi var bayılıyorum rengine.Ayy diğer renkleri de çok hoşmuş ben de kendimi durduramicam galiba )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe hepsini alası geliyo insanın ya bi iki renginde daha gözüm var hala:/ :p

      Sil
  2. bende de princess var seviyorum rengini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz tenlilere, ya da pembe alt tonlulara daha çok yakıştığını düşündüğüm bi renk=)

      Sil
  3. Bu serinin Rose adlı rengini kullanıyorum ve çok memnunum,çok güzel bir rengi var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rose ve grege de çok aklım kaldıııı:(

      Sil
  4. benim favorim rose ama blush da çok güzelmiş! hatta princessi de sevdim..
    şişede farkları çok belli olmuyor, böyle görmek harika oldu! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hepsini denemek gerekiyo aslında çok benzer duruyolar çünkü şişede. Rose u da almak istiyoruuum!

      Sil
  5. Princess olanı kullanıyorum ben :) ama aslında hepsi şahane

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Enemmm buldun mu sen Almanyada bundaaan=)

      Sil
  7. Bende de Mocha rengi var ve bayılıyorum! Blush'ı da almayı düşünüyorum (her ne kadar o tonda bir sürü ojem olsa da karşı konulmuyorr :P )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mochayı hatırlayamadıım. Bu tonlara kesinlikle karşı konulmuyo ayırt edilmiyor yaa=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose