29 Eylül 2014

Parlak, Yumuşak, Elektriklenmeyen Saçlar İçin:)

Herkese günaydınnnnn

Yazdan sonra saçlarımızda deniz, güneş, havuz kaynaklı matlaşma, sertleşme, kuruluk ve dolayısıyla elektriklenme daha çok olur. O yüzden özellikle sonbaharda saçları ekstra "yoğun bakım"a sokmak lazım:)

Bu yaz saçlarım yıpranmadı çünkü aylardır aşağıdaki önlemi alıyordum:) Rengi açıldı yine sadece.

sac bakimi_sac bakim yaglari_elektriklenmeyen parlak saclar icin

Eeeh höh bu kadar ürün kullansam benim de saçım güzel olur diyosanız evet haklısınız:)) Evert abartmışım biraz:) Fotoğrafları da akşam çektiğim için biraz kötü çıkmış özür:(

Peki neyi nereye sürüyorum, hangi yağlar bunlar?
Doa kozmetik Jojoba yağı: Saçı besleyici ve koruyucu etkiye sahiptir. Saç diplerine sürülmesi hem kökleri besler hem saç kepeğine iyi gelir. Ama ben saç boylarına sürüyorum.

Doa Baobab yağı: Baobab tohumları sağlıklı bir cilt için gerekli olan A, C, D, E, F Vitaminleri ve beta-karoten, amin asitler, tartarik asiti yüksek miktarda içerir. Aslında cilt için oldukça faydalı olan bu yağı ben olur da akneye yol açarsa diye saç boylarım için kullanıyorum

Doa Argan yağı : Argan yağının önemini aslında hepimiz biliyoruz. Özellikle işlem görmüş ve kuru saçları nemlendirerek elastikiyet verir, böylece koparak dökülmeleri engeller, saçları besler güçlendirir. Bu kadar uygun fiyata görünce açıkçası inanmadım gerçek olduğuna ve sertifikalarını istedim. Gönderdiler. Evet analiz sonuçları, belgeleri gerçekten tam, %100 saf. Hala inanamıyorum ama sanırım ilk elden alıyorlar, reklam için de hiçbir para harcamıyorlar dolayısıyla onu eklemiyorlar. Bu yağı da saç boylarıma kullanıyorum.

Doa Avokado yağı : Saçı ve saç derisini yumuşatır ve saça parlaklık verir. Saç dökülmesini önlemeye yardımcıdır. Saçın hızlı uzamasını ve güçlenmesini sağlar. Diğer bir önemli faydası ise saç teline tutunarak saçları güneşin zararlı ışınlarına karşı korumasıdır. En çok saç boylarıma, elimde kalanı da saç diplerime yediriyorum.

Doa Nar çekirdeği yağı : Kokusundan dolayı bana en gerçek gelen yağ bu oldu:) Nar ekşimsi bi kokusu ve kıvamı var. Mükemmel bir nemlendiricidir. Saç derisini ve saç tellerini yumuşatır, yıpranmış saçlara iyi gelir. Bunu da hem saç boylarıma hem diplerine sürüyorum.

Doa B vitamini : Bemiks ampulleri duymuş hatta kullanmışsınızdır belki. B vitamini içeriğinden dolayı saçların hızlı uzaması ve sağlıklı bir şekilde parlaması için kullanılıyor. Saç diplerine sürülüyor. 

Doa Hindistan cevizi yağı : Tohum yağlarını bitirdik. Gelelim katı yağlara. Kışın katı, yazın sıvı olan bir yağ bu:) Buzdolabında tutarsanız hep katı:) Hindistan cevizi yağı saç yağları içerisinde kuru yıpranmış, saç rengi verilmiş yani boyalı saçlara en iyi gelen yağdır. Saçı parlatma özelliği en fazla olan yağdır aynı zamanda. Zadevital'in hindistan cevizi yağı da çok başarılı. Bunu da beğendim. Saç boylarıma sürüyorum. Dudaklarıma da uyguluyorum çok güzel nemlendiriyor.

Organique Shea yağı : Yıpranmış saçları derinlemesine nemlendirerek, saçların kırılmasını ve koparak dökülmesini engellemeye yardımcı olur. Shea cilt için de çok faydalı bir yağ. Topuk, diz,tırnak ve dirseklerime de uguluyorum. Saç boylarıma da:)

Orofluido Beauty Elixir : Ba-yı-lı-yo-rum! Saçlarımı ağırlaştırmadan pürüzsüz, parlak, yumuşacık, mis kokulu yapan bu yağı ben hem elektriklenmesini önlemek için günlük hem saç bakım yağları karışımımda kullanabiliyorum. Yorumlarım burda

Yves Rocher Monoi Tahiti kuru yağ: Bunu ara sıra rutine dahil ediyorum. Mis kokulu ve parlak saçlar için kullanımı tavsiye edilir;)

Urban Collagen saç bakım serumu : Bunu da kimi zaman tek kimi zaman diğerleriyle karıştırıp uyguluyorum. Saçı çok yumuşatıyor, kırıkların görünümünü düzeltiyor, parlaklaştırıyor, elektriklenmeyi önlüyor.


Ayrıca saç için diğer oldukça faydalı yağlar : tatlı badem yağı, macadamia yağı, zeytinyağı. Aklınızda bulunsun kızçelerim;) Bir ikisi bitince bunları da alıcam:)


Saçlarım şuan gayet iyi durumda ama işte tam olarak hangisinden dolayı bilemiyorum:) Kontrollü bi deney yapmam lazım birara:)



Sizin saç bakımında severek kullandığınız saç yağı, serumu hangisi?

4 yorum :

  1. saçlar kırıldıktan sonra tek çare kestirmek.. o yüzden önceden önlem almak en iyisi! ben de geçenlerde yazmıştım zaten urban care collagen serum favorim.. bi de tabi nuxe kuru yağ <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet okumuştum, ben de memnunum ondan;) Kırıklar oluştuktan sonra ancak görüntüsünü düzeltmeye yarıyor bu ürünler , kırıkları hiçbir şey yok edemiyor oluştuktan sonra:/ Doğru diyosun oluşmadan önlem almak lazım o yüzden. Nuxe saçta ağırlaşma yapıyor mu?

      Sil
  2. merhabaa! gerçek hindistan cevizi yağı nasıl olur kokusu kıvamı nasıl ayırt ederiz bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek hindistancevizi yağı sarımtrak beyaz renkli, katı ve kokusuz olur=]

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose