16 Eylül 2014

NYC High Definition Volumizing Rimel

Günaydınlar kankitellalar!

Rimel olayına bayılıyorum! Bayadır elimdeki rimelleri tanıtmadığımı fark ettim ve hemmen NYC'den bu cici rimeli anlatayım istedim=)

NYC High Definition Volumizing Rimel_mascara

  • Ucu tam sevdiğim gibi, plastik, sert dişli
  • Yalnız biraz fazla sert:/ Sürerken acıtabiliyor
  • Likit yapıda buna rağmen sürerken bulaşma, sonrasında akma yapmadı
  • 2. katta ağırlık yaptı ve kirpiklerim biraz düştü
  • Siyahlığı normal. Kömür karası kirpikler yapmıyor:)
  • Hacim verme, tek tek ayırma konusunda başarılı
  • Uzatma konusunda eh işte
  • Watsonslardaki NYC standına göz atabilirsiniz. Fiyat(hatırlamıyorum ama baya uygundu) performans açısından iyi bence.

NYC High Definition Volumizing Rimel_mascara_review



Uygun fiyatlı, iyi performanslı rimel önerileriniz nelerdir?


4 yorum :

  1. bu ürün kesinlikle denenmeli hemen alacağım rimmel london rockin curves maskarayıda kesinlikle denemelisin uygun fiyatlı ama harika bir rimel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rimmel london ın scandaleyes retro glam ini kullanmıştım, onun da fırçası bi tuhaftı her yere bulaştırdım, kirpiklerim yapıştı, hiç hacim vermedi:( Rockin curves güzeldir ama korkuyoruuum:)

      Sil
  2. Her rimel postunda kiskandigim dogrudur... O kirpiklerde ne guzel durmaz! Gunluk bi rimelmis anladigim kadariyla Nyc ama benim gibi dusuk kirpikleri pek kurtarir gibi durmuyo :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi kirpik kıvırıcın varsa onla güzel sonuç alırsın ama tek başına pek kıvırıcı değil tatlışım ya:( Hihihi teşekkür ederiiim ben de senin her dudak yazını kıskanıyorum napalım:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose