15 Eylül 2014

HC Hair Care - Ovex Saç Maskesi

Günaydın ballı börekler!

Çoğu blogda yazılan bir üründen bahsedicem bugün. Ama benim görüşlerim farklı..Tam adı "HC Hair Care Ovex Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi" olan, blogger çalışmalarında veya etkinliklerinde(bana Gulshen Doğan'la 8 Mart etkinliğinde verilmişti) sıkça verilen bir ürün.


HC Hair Care Ovex sac maskesi

Ürün üzerinde açıklamaların, içeriğin olduğu bir kutu ve içinde beyaz plastik bir kavanozun içinde geliyor. Tipik bir saç maskesi modunda yani.


HC Hair Care Ovex sac maskesi

Saçı yıkadıktan sonra suyunu iyice sıkıp, bir miktar maskeyi saça yedirip, 5 dk sonra hafifçe durulayıp çıkıyorsunuz. Klasik bir maskenin vaat ettiklerine ek olarak saç teli kalitesinde artış, saçı ağırlaştırmayan yapı, kontrol edilebilir saç yapısı yazıyor.

HC Hair Care Ovex sac maskesi

  • Kokusuna bayılmadım. Hatta çok şaşırdım çünkü bence bazı bloglarda bahsedildiği gibi buram buram çiçek kokan, misler kokan bir maske değil. Tuzlu bişiler gibi kokuyor hatta:)
  • İçeriği çoğu maske gibi iyi değil.
  • Kavanozdaki maskeleri seviyorum. Yapısı da oldukça koyu kıvamda, güzel.
  • Her maske gibi duştan sonra saçlarımı yumuşattı, taramasını kolaylaştırdı.
  • Saçlarımın anında onarıldığını, kırıklarının dolduğunu, parlattığını, kontrol edilebilir olduğunu ne yazık ki söyleyemicem..Saçlarım kırık dolu ya da mat değil belki de o yüzden fark edemedim.
  • Az miktarda kullanmama rağmen saçlarımda ağırlaşma yaptı.
  • Saçlarımda epey dökülmeye neden oldu:(
  • Kısacası benim için harika, mucizevi bir maske kesinlikle değil. Belki de beklentim çok yüksekti o yüzden hayalkırıklığına uğradım. Ama saçlarım uzun, düz, ince telli, yağlanmaya eğilimli.
  • Kız kardeşimin saçları çok kuru, dalgalı, orta uzunlukta. Ve o çok beğendi. Ben de ona verdim gitti:)
  • https://www.sacbakim.com  da 200 ml si 55 tl. Saçlarınız yıpranmış, kuru, dalgalı-kıvırcık ise öneririm. Benim hala favorim novocrin-magic-mask-sac-maskesi =)


Bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz? HC Hair Care'in Complex ve Doping'ini çok merak ediyorum dökülme karşıtı olduğundan. Deneyeniniz var mı?





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose