28 Eylül 2014

Gratis, Watsons Bayram İndirimi #10

Herkese mutlu pazarlaaar=)

Şu bayram indiriminin son gününde bu yazıyı yazan, ve ilk çıktığı günden beri deli gibi isteyip Nude dude bulamayan bi ben varım sanırım:/ -.-


Bunları karışık Gratislerden topladım çünkü birinde olan diğerinde olmuyor:/ Önce Gratisten aldıklarımla başlayayım

Amie göz makyaj temizleyici : İçeriği diğer makyaj temizleyicilere göre daha iyi olduğu için merak ediyordum. 9.90 tl 

Garnier makyaj temizleme sütü : Anneme aldım bunu makyaj yapmamasına rağmen:) Jellerin cildini hep kuruttuğunu, temizleyici olarak süt kullanmak istediğini söyledi. Gorkem in de çok severek kullandığını bildiğimden hiç düşünmeden aldım. 8.25 tl

Eklips dudak fırçası : Aslında süngerini ve far fırçasını da alacaktım ama tabi indirim olunca yerinde yeller esiyordu. Sadece bunu bulabildim tek kalmıştı. Göz pınarlarımı ve kaş altını aydınlatmak için kullanıcam. 2.05 tl

Maybelline Hydra Supreme ruj : 210 That's Mauve olanı bayadır istiyordum. Tek bulunca hemen kaptım. 7.25 tl

Lee Stafford Big Fat Healthy Hair Şampuan : Sönük saçlara oldukça hacim verdiğini birçok kişiden duydum ve bayadır istek listemdeydi. Çok umutluyum hadi bakalım:) 11.25 tl

Beverly Hills Formula Perfect White Black : Siyah diş macunu:) Beyazlatma konusunda iyi olduğunu duydum. Görücez cınım. 5.90 tl


Watsons ve Rossmann'ın indiriminden memnun kalmadım. Özellikle Watsonslarda Rimmel'ın indirime girmeyişi çoğumuzu kedere, yasa boğdu -.- 

Kabak lifi: İndirim zamanı Ezgi indirimsiz bişi almasa olur mu hiç canıııım! Ama çok merak ediyordum kan dolaşımını hızlandırıp ölü deriyi atma konusunda kabak lifi baya maharetli. 4.99 tl

Neutrogena Visibly Clear Pore&Shine Temizleme Jeli: Gratislerde hiç bulamadım ben de Watsonstan aldım ama herkesin Gratis'ten 4.90 a aldığını ben Watsons'tan 7.25 e aldım. İndirim aynı oranda olmasına rağmen..


Peki almak isteyip alamadıklarım nelerdi?

-Tabiki The Balm Nude Dude :"( Herkes sabahın köründe koşmuş almış ben hiç yetişemedim:( Bi sonraki indirime artıkın..
-Essence All About Cupcake. İndirimli olmasını asla beklemiyorum aylardır arıyorum bulamıyorum Ankara'da:(
-Garnier çift fazlı makyaj temizleyicisi. Hiçbir Gratis'te bulamadım. Diğerlerinde de çok az indirim vardı.
-Eklips makyaj süngeri. Bulsam 2-3 tane alcaktım hemde




Siz neler buldunuz aldınız, neler bulamadınız kızçelerim?




18 yorum :

  1. Hepiciğini güle güle kullan tatlım :)) Ayy sorma ya ben de bulamadım Nude Dude'yi.Her alışveriş yazısında gördükçe içim yandı sanki :/ Ben de bu indirimde John Frieda'nın hacim verici şampuan ve saç kremini aldım.Lee Stafford'un hacim veren şampuanını da merak ediyorum umarım fos çıkmazlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi sonraki indirime inşallah buluruz kuzu. O zaman da biz yazarız;)
      John Frieda'nın testerlarını kullanmıştım hacim verici şampuanlarının. Çok beğenmiştim. İnşallah sen de memnun kalırsın;)

      Sil
  2. Sadece Ankara'da degil Istanbul'da da kara borsaydi resmen ben de kacinci Gratis'te buldum:( Yilbasi indirimine artik. Eklip sungerlerden ben de stok yapmak istiyorum ama onlarda yoktu... Hepsini guzel gunlerde kullan canim siyah dis macunu yorumlarini bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun bulmuşsun sonunda, bizim yerimize de kullan güzelcim=) Eklipsi de başka bi indirimde stoklarız artık, gerçi indirimsiz fiyatı da uygun gayet=)
      Tamam bi kullanayım yaparım mutlaka;)

      Sil
  3. Güle güle kullan canım :) İndirimlerden o kadar bıkmışım ki hiç bir şey almadım bu sefer :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe elbet gün gelecek ben de bıkıcam:p

      Sil
  4. ben hala bir mary lou bulamadım isyandayım :(
    kabak lifini ben de uzun zamandır kullanıyorum, batıklara da çok iyi geliyo..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ciddi misin? Mary lou çok gördüm ben yaa. Söyleseydin alırdım vala sana
      Kabak lifi bunu mu kullanıyorsun pekiy? Bugün denedim de yapısı bana fazla yumuşak geldi

      Sil
  5. Nude dude'u bulamayanlar grubunda ben de varım :))Aman indirim sık oluyor başka sefer bulurum diye avutuyorum kendimi.Garnier temizleyici için Migros'a bir bak istersen orada da indirim varmış hem fiyatlar daha uygun oluyor bence.Eklips sünger çok uzun zamandır İzmir'de de yok karaborsa olanlara yenisi eklendi galiba :)Essence ruju bulursam göndereyim ben sana bulamamak sinir bozucu oluyor kendimden biliyorum :)))Hepsini güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederim çok naziksin!!=) Eklips sünger bulunca da ben sana yollayayım;)
      Migros hiç aklıma gelmemişti bak tüh:( Watsons'da bugün indirime girmiş %50, aldım 2 tane;) Ama Gratis ve Migros'un fiyatı daha uygun sanırım. Bi sonraki indirimde bekle bizi Nude tude!:)

      Sil
  6. Kabak lifi benim de dikkatimi çeker oldu bu aralar :) herkeste görür oldum, denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu lif yüz içinmiş yalnız kuzu. Bacaklara pek etki etmiyor:/ Daha sert olanını almak lazım ama yumuşak istiyorsan bu biçilmiş kaftan

      Sil
  7. Nude dude 'u diğer indirimde bulursun inşallah tatlım, ben çok sevdim. Lee Stafford istediğin etkiyi verir umarım ya. Neredeyse her blogda Neutrogena 'nın bu temizleyicisi yer alıyordu alışveriş yazılarında, herkes neden alıyor diye merak ettim o_0 Amie göz makyaj temizleyicisi hakkındaki yorumlarını da bekliyorum, elimde iki farklı marka var diye almadım bunu :/ Güzel günlerde kullan aldıklarını canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severdiiiim:"( İnş bi sonraki indirime:(
      Lee'ye beklentim çok büyük:/ :))
      Aynen ben de her alışveriş yazısında bu neutrogena yı görünce neymiş neciymiş diyerek aldım kardeşime o her rengini severek kullanıyo neutrogenanın:)
      Amie'yi stok yaptım kendimce elimde 4.şişe göz makyaj temizleyici:))
      Teşekkür ettim tatlımm

      Sil
  8. Beverly Hills Formula Perfect White Black den memnun kaldın mı ? Ayrıca Garnier çift fazlı makyaj temizleyicisi ben aldığıma pişman oldum . Nivea'nın ki daha güzel temizliyor bence ve daha iyi karışıyor kısımlar , garnier den önce onu denemesdiysen bi ona şans ver derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani fena değil ama öyle bembeyaz yapmadı tabi. Garnieri ben de tekrar aldığıma pişman oldum ama pişmanlığım pekişmiş oldu. Nivea hakkında da iyi yorum duymamıştımmm aklımda olsun tamamdır teşkür;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose