30 Eylül 2014

Eylül Bitenler #10

Günaydın kankitellalar

Bu ay kendimi aşşırı tebrik edip ayakta alkışlıyorum. Çünkü tahmin edemeyeceğim kadar çok ürün bitirmişim ^.^ Söz fotoğraf ve kısa yorumlarda=)

Uzuun bi yazıya hazır olun:)


Yok yok gerçekten:) Saç, cilt, vücut, renkli kozmetik..Grup grup bahsetmek gerekirse..



Bioderma Sensibio H20 misel solüsyon : Çok seviyorum! 5-6 yıldır kullanıyorum. White obj. olanı denicem ama önümüzdeki ay. Yazısı burda

Yardley Invigorating Blue Orchid duş jeli : Duş jeli insanı değilim ama fena değildi. Tekrar almayacağım. Yazısı için tıktık

Darphin Purifying Foam yüz temizleme jeli : Güzel bi temizleyici ama muadillerinden ayıran ekstra bir özelliği yok. Azıcık kuruttu da cildimi. Bir daha almam. Yazısı için tıklayınız

Crystal Essence Lavender&White Tea roll-on : Aslında seviyorum içeriği filan süper de yazın ter kokusunu önlemiyor, yetersiz. Bilmiyorum diğer türleri de öyle mi?? Yazısı burda

Crystal katı tuz roll-on: İçeriği temiz, üsttekiyle kombine kullanınca baya etkili oluyordu ama artık tuzu sallanmaya, alttan baya dökülmeye başladı. Çöpe gidiyor.



Urban Care Collagen & Keratin Sıvı Saç Kremi : Seviyordum..Ama kapağı aşırı zor açılıp kapanmaya başladı, sprey kısmı tamamen takıldı ve eğildiği an akıtıyor o yüzden fotoda elimde tuttum. Bir sürü kıyafetimi eşyamı maviye boyadı. Aşırı sinirimi bozdu, çöpe atıyorum. Almadan önce defalarca spreyine basın, açın kapatın, sorun yoksa alın derim. Yazısı burda

Novocrin Magic Mask Saç Maskesi : Çoooook seviyordum. Bittiğine cidden üzüldüm:( Kullandığım en iyi saç maskesiydi. Elimde 2 maske daha var, onlarda aradığımı bulamazsam hemmen buna dönerim. Yazısı burda

Toni&Guy Shampoo For Fine Hair Volume&Body (İnce Telli Saçlar için Hacim Verici Şampuan) : Verdiği hacmi çok beğenmedim. Genel olarak fena değil ama 35 tl etmez. Yazısı burda

John Frieda Frizz Ease Straight Ahead : Şampuan,saç kremi ve serum testerlarını aynı gün kullandım. Evet saçları yatıştırıyor. Saçlarım düze yakın olduğu için bu konuda tam bir şey diyemem ama 1 tık daha düzdü. Bu konuda Phytodefrisant'ı tek geçerim! Elektriklenmeyi de sanırım 1 tık önledi. Onu da Tangle Teezer'dan dolayı pek anlayamadım:)


Aknicare nemlendirici krem : Severek kullandım ama benim cildim çok çabuk "kuruya dönük" oluyor. O yüzden yetersiz geldi. Karma-yağlı ve sivilceye eğilimli ciltler eminim bayılır. Yazısı burda

Caudalie Pulpe Vitaminée göz kremi : İlk göz kremimdi. 9-10 ay kadar tepe tepe kullandım. Başarılıydı oldukça ama sıkıldım:p Yazısı burda

L'occitane Cherry Princess el kremi : Kullandığım ennn temiz içerikli, ennn güzel kokan, ennn güzel ambalaja sahip el kremi. Neden 30 ml sin 330 değilsin:"( Erkek arkadaşım elimi burnuna yapıştırıyordu resmen bunu sürünce:)) Yine bulsam yine alırım. Yazısı burda

Eklips makyaj süngeri : İndirimde bulsaydım kesinlikle stoklayacaktım. Çok seviyorum. 5-6 defa kullandıktan sonra atmak gerek ama bence, çok iyi temizlenmiyor. Yazısı burda

Clinique High Impact maskara : Akmayışına hasta olduğum onun dışında normal bulduğum rimel. 2-3 haftadır hem performansı çoook düştü hem de çok akar oldu. Bitti heralde:) Yazısı burda



Neutrogena Blackhead Eliminating Daily Scrub tester: Sadece burnuma kullandım. 4-5 kullanımlıktı ve gerçekten beğendim.

Lavera Pore Refining Moisturising Fluid tester: Yağlı ciltler olan bu nemlendiriciyi gerçekten sevdim. O kadar güzel bitki kokuyor ki(vegan) bana Aubrey Organics'i anımsattı. Ah keşke parfüm olmasaydı, almayı düşünürdüm.

Dermalogica Sheer Tint spf20 light: Kokusu felaket, içeriği kötü, yapısı köpük-krem arası, kapatıcılığı 0, koruması çok az. Otur! Sınıfta kaldın!

Clinique Anti-blemish solutions nemlendirici : Losyon kıvamında, nemlendirmesi başarılı. Kokusu ha-ri-ka. Sakızımsı tatlımsı neyi anımsattığını bulamıyorum:( Alınabilir.

Sally Hansen Lip Inflation : Yıllaaaar öncesinin testerı ama hiç bozulmadı ve nihayet bitirdim. Bir de açık rengi var. Dudaktaki duruşu, yapış yapış olmayışı, dudak dolgunlaştırıcı olmasını çok sevsem de içeriğinden dolayı büyük boyunu almayacağım.

Etude House Fresh Cherry Tint : Bea Theo'm vermişti. O kadar sevdim ki bu krem allığı!! Minnacık bir miktarı bile iki yanağı utanmış da kızarmış veya soğuk yerden sıcak yere girmiş de kızarmış görüntüsü veriyor. Harika tanımladım:/ Yalnız azıcık kaçırınca palyaçoya dönmeniz işten bile değil, dikkat. Bulunca kesin alcam bu krem allıklardan



Oyhh yoruldum haa:/ :) Aralarından ortak bitirdiğimiz veya merak ettiğiniz,almayı düşündüğünüz, öneriniz var mı?

10 yorum :

  1. Ne çok şey bitirmişsin tatlım, maşallah! L'occitane Cherry Princess el kremini merak ettim, yolum düştüğünde bi bakıyım. Clinique High Impact maskara bence normal, akarı kokarı olmayan güzel bir maskara ama artı özelliği yok. Bir nevi joker gibi benim için. Clinique Anti-blemish solutions nemlendirici hakkındaki düşüncelerimiz aynı. Etude House Fresh Cherry Tint i beğenmene çok sevindim yaaa! Ben Kore 'den alışveriş yaparsam aklımda olsun o zaman bu :* Gelsin yeni ciciler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet el kremine kesin bak;)
      Clinique in tek artısı akmayışıydı benim için, Onu da yitirince bi önemi kalmadı:/
      Etude house süper yaa! Kendi sitesine girdim hemen ama bulamadım:(

      Sil
  2. Ohh ne güzel büssürüü şey bitirmişsin :)) Bioderma sensibio h20 kullanıp memnun kalmıştım şimdi ise Bioderma objective h2o ile Sebium h20 arasında kaldım.İkisini karıştırıp mı kullansam ne :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildin karma-yağlıysa sebium u öneririm tatlım. Ben çok sevmiştim, daha tonik gibiydi sadece parfümü rahatsız etmişti. Bir de white obj. deneyim istedim:)

      Sil
  3. cherry princess'si ben de çok merak ettim en kısa zamanda deneyeceğim ayrıca urban sıvı saç kremini geçenlerde görüp denesem mi bir acaba demiştim yazı sonrası onu da en kısa zamanda denemeye karar verdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalajını, kapağını,spreyini iyice kontrol et 3-4 defa sık orda ondan sonra al derim canım:) Senin saçlara iyi gelir;)

      Sil
  4. Harika ürünler bitmiş çok sevindim :) ama en çok da nerdeyse hepsinden bloğunda bahsetmiş olmana sevindim, ne güzel hoşuma gitti kuzucum<3 ben de biraz istikrarlı olsam, hemen kaçış :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ettim canım benim darısı başına diyelim:)) Renkli kozmetikte zor bitiyo da diğer ürünleri bitirme konusunda fena değilim:P :p

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose