19 Eylül 2014

Essence Gel Waterproof "Around Midnight" Lacivert Göz Kalemi

Haftanın en güzel gününden herkese günaydınlar ^.^

Akmayan, kalıcı, sürümü yumuşak, lacivert bi göz kalemi arıyordum. Ve aylar önce buldum=) Essence Gel Waterproof göz kaleminin Around Midnight rengi tam istediğim ton! Mavi göz kalemi bulmak çok kolay ama lacivert cidden zormuş:/

essence gel waterproof eye pencil around midnight

Her şeyi tam istediğim gibi. Ek olarak suya dayanıklı ve eyeliner görünümü veriyor. 


essence gel waterproof eye pencil around midnight
Tek kat sürülmüş hali


Fiyatı 8.50 tl olan bu lacivert kalemi bittikçe alabilirim ^.^


Serinin 6 rengi var, Essence waterproof kalemleri siz denediniz mi?


2 yorum :

  1. Lacivert sana çok yakışıyor kuzum, ben de fümesi varsa baksam aslında peki çıkarması kolay mı? Waterproof olunca aklıma takıldı, iz kalıyor mu ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha yok, o iz olayı bi Oriflame'de gördüm. Bu çift fazlılarla gayet güzel çıkıyo;) Essence'in Long Lasting lerini hiç beğenmedim ama bu Gel waterproof olanlar çok çok güzel;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose