30 Eylül 2014

Ağustos Eylül Postcrossing #4

Bir sürü yeni kartpostal aldım o yüzden daha sık göndermeye başladım, dolayısıyla daha çok alacağımı düşünüyorum=) Bu yazı 2 ayda 1 değil ayda 1'e dönüşebilir yani:)

Bakalım son 2 ayda neler gelmiş nerelerden gelmiş:)


1) Ayy bunu instagrama da koymuştum. Çok sevdim! Romanya'da küçük bir köymüş burası. Eski hali tabi. Kartı gönderenin el yazısı berbat olduğu için ne yazık ki bu kadaını anladım:(



2) Almanya'dan gelen kedili kartpostala tahmin edersiniz ki bayıldım^^



3) Bilindik bir çizgi karakteri anımsatsa da ne olduğunu hala çıkaramadığım, Belarus'tan gelen şirin kart:)



4) Fotoğraf Kanada'daki Dover Limanı'nı gösteriyor. Kartı gönderen Alida'nın babasının büyükbabası da burada fotoğraf çekilmiş yıllar önce:) Ve eşiyle sıkça orada yürüyüş yaparmış. Bir şeylerin paylaşıldığı, anlatıldığı kartlar çok hoşuma gitdiyor.



5) Ukrayna'dan gelen bu kartın arkası ağıt doluydu:( Ukrayna'daki iç savaş durumlarından bahsetmiş adam,oldukça üzgündü:( Kartın önünde ne yazdığını da bilebilmek isterdim



6) Bu da Brezilya!da 1940larda yapılan yapay bir gölmüş. Ankara'nın Mavi Göl'ü bi nevi:P









2 yorum :

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose