30 Eylül 2014

Ağustos Eylül Postcrossing #4

Bir sürü yeni kartpostal aldım o yüzden daha sık göndermeye başladım, dolayısıyla daha çok alacağımı düşünüyorum=) Bu yazı 2 ayda 1 değil ayda 1'e dönüşebilir yani:)

Bakalım son 2 ayda neler gelmiş nerelerden gelmiş:)


1) Ayy bunu instagrama da koymuştum. Çok sevdim! Romanya'da küçük bir köymüş burası. Eski hali tabi. Kartı gönderenin el yazısı berbat olduğu için ne yazık ki bu kadaını anladım:(



2) Almanya'dan gelen kedili kartpostala tahmin edersiniz ki bayıldım^^

Eylül Bitenler #10

Günaydın kankitellalar

Bu ay kendimi aşşırı tebrik edip ayakta alkışlıyorum. Çünkü tahmin edemeyeceğim kadar çok ürün bitirmişim ^.^ Söz fotoğraf ve kısa yorumlarda=)

Uzuun bi yazıya hazır olun:)


Yok yok gerçekten:) Saç, cilt, vücut, renkli kozmetik..Grup grup bahsetmek gerekirse..

29 Eylül 2014

Watsons ve Eczane Mini Alışveriş:) #11

Herkese merhabaaa

Watsons nihayet beklenen indirime girdi. Bugün başlayan indirimin son günü 3 ekim kızlar.Loreal, Maybelline, Rimmel, Alix Avien, Neutrogena.. gibi bir çok markada %40-%50 indirim var.

Sabah Kızılay'dayken hemen uğrayıverdim ben de Watsons'a. Haftasonu da eczaneden bişiler almıştım. Bakalım neler almışım ufacık tefecik.


Garnier göz makyaj temizleyici : Hiç yağlı his bırakmayan çift fazlı temizleyici. Kardeşim çok memnun kaldı biri ona biri bana. 7 tl ye düştü. Sanırım Migros ve Gratislerde fiyatı daha uygun oluyor.

Rimmel Lasting Finish Matte by Kate Moss : Rimmel'da %40 indirim vardı. Bayadır merak ettiğim mat rujlarından(!) 105 numarasını aldım. Ama sanırım 104 mattı bunun altında matte yazmıyo:/ Hof bide gidip gidip aynı tonlarda ruj alıyorum dellencem kendime haa. 9 tl indirimli hali.

Parlak, Yumuşak, Elektriklenmeyen Saçlar İçin:)

Herkese günaydınnnnn

Yazdan sonra saçlarımızda deniz, güneş, havuz kaynaklı matlaşma, sertleşme, kuruluk ve dolayısıyla elektriklenme daha çok olur. O yüzden özellikle sonbaharda saçları ekstra "yoğun bakım"a sokmak lazım:)

Bu yaz saçlarım yıpranmadı çünkü aylardır aşağıdaki önlemi alıyordum:) Rengi açıldı yine sadece.

sac bakimi_sac bakim yaglari_elektriklenmeyen parlak saclar icin

Eeeh höh bu kadar ürün kullansam benim de saçım güzel olur diyosanız evet haklısınız:)) Evert abartmışım biraz:) Fotoğrafları da akşam çektiğim için biraz kötü çıkmış özür:(

Peki neyi nereye sürüyorum, hangi yağlar bunlar?

28 Eylül 2014

Gratis, Watsons Bayram İndirimi #10

Herkese mutlu pazarlaaar=)

Şu bayram indiriminin son gününde bu yazıyı yazan, ve ilk çıktığı günden beri deli gibi isteyip Nude dude bulamayan bi ben varım sanırım:/ -.-


Bunları karışık Gratislerden topladım çünkü birinde olan diğerinde olmuyor:/ Önce Gratisten aldıklarımla başlayayım

Amie göz makyaj temizleyici : İçeriği diğer makyaj temizleyicilere göre daha iyi olduğu için merak ediyordum. 9.90 tl 

Garnier makyaj temizleme sütü : Anneme aldım bunu makyaj yapmamasına rağmen:) Jellerin cildini hep kuruttuğunu, temizleyici olarak süt kullanmak istediğini söyledi. Gorkem in de çok severek kullandığını bildiğimden hiç düşünmeden aldım. 8.25 tl

24 Eylül 2014

Makyaj Fırçası Temizliği ve Kurutmada Çığır Açma:)

Herkese günaydınnnnn

2 haftada 1 göz fırçalarımı, ayda 1 yüz için kullandığım fırçaları, kafama estikçe de karışık yıkıyorum. Kullanma sıklığına göre yani:) Ama süreci asla uzatmıyorum çünkü fırçalar da tıkanmış gözeneklerin, aknelerin baş sorumlularından. Kurutma da çok önemli çünkü o kadar para verdiğimiz fırçaların saplarına doğru giden su onların çok daha kolay eskimesine, gövdesinden ayrılmasına neden oluyor. Baş aşağı kurutmak gerekiyor.

Fırça yıkama seanslarından hiç mi hiç hoşlaşmıyorum keşke çok pratik,uygun ve etkili bi çözüm geliştirilse dimi:(

Benim nasıl temizlediğime gelince..(Nasıl kuruttuğuma mutlaka bi bakın:p)


1) Fırçaları dalinli ılık suyun içinde kapta 4-5 dk bekletiyorum(imamın dediğini yap yaptığını yapma, su seviyesi kılların başladığı yeri geçmemeli, çok az su koyun kaba)
2) Hepsini teker teker Dalinle yıkayıp duruluyorum
3) Ardından saçlarımda işe yaramayan Klorane kininli saç kremiyle yıkayıp duruluyorum
4) Bir havluyla sularını iyice alıyorum. Göz fırçalarını genelde havluda bırakıyorum. Yüz fırçalarını bakın nasıl kurutuyorum:)

23 Eylül 2014

Victoria's Secret Body Mist Set

Herkese günaydın?

Aramızda VS ürünlerini sevmeyen var mııııı? :P

Kardeşimin doğum günümde aldığı 4 farklı body mist kofresine bayılıyorummm amma hala yazısını yazmamışım:-O Öyleyse buyrun=)

victorias secret body mist set tease noir heavenly bombshell victoria

Kofre 4 adet vücut spreyinden oluşuyor. Her biri 75 ml, orjinal boy. 

22 Eylül 2014

Wet'n Wild - Wild Shine Ojeler

Herkese mutlu haftalar^^

Hazır 3-5 güneşli gün yaşıyorken hemmen bu 2 şeker gibi ojeyi yazmak istedim. Kozmetikitap'ın çekilişini kazanmıştım, o sayede deneme imkanım oldu;) Wet n wild ın Wild Shine serisini oldukça merak ediyordum. Merakımı giderdim anacım:)

wet n wild nail colour wild shine blazed_lavender creme

Bendeki renkleri kavun içi olan Blazed, pembe olan Lavender Creme

Tırnaklarımda duruşu ise

19 Eylül 2014

Essence Gel Waterproof "Around Midnight" Lacivert Göz Kalemi

Haftanın en güzel gününden herkese günaydınlar ^.^

Akmayan, kalıcı, sürümü yumuşak, lacivert bi göz kalemi arıyordum. Ve aylar önce buldum=) Essence Gel Waterproof göz kaleminin Around Midnight rengi tam istediğim ton! Mavi göz kalemi bulmak çok kolay ama lacivert cidden zormuş:/

essence gel waterproof eye pencil around midnight

Her şeyi tam istediğim gibi. Ek olarak suya dayanıklı ve eyeliner görünümü veriyor. 

18 Eylül 2014

Wet'n Wild I'm Getting Sunburned Far Paleti Yorumlarım ve Göz Makyajı

Günaydın kankitellalar

Bunu söylemekten utanıyorum ama Wet'n Wild paletleri aylaaaaaardır hatta Türkiye'ye gelmeden bile önce çekmecemde olmasına rağmen yeni açtım kaplarını:/ Kendime bu yüzden kızıyorum evet:/ Yazık olmuş geçen aylara vayh:(

İlk tanıtacağım WnW(böyle bi kısaltma var mı bilmiyorum ama şuan uydurmuş olabilirim) palet I'm Getting Sunburned; içerisindeki altın ışıltılı, sedefli renklerle özellikle bronz görünüme,kahve gözlere ekstra güzellik katan bir palet.

wet'n wild_I'm getting sunburned_swatch

Renklerin güzelliğine, pigmentasyonlarına bakar mısınız?! Far bazsız görünümleri üstelik=)

17 Eylül 2014

Ne Okudum #13

Heyooo bugün kitap yazısı var! Özlüyorum birkaç hafta yazmayınca bu yazıları ^.^ Bu sefer çok farklı tarzda 2 kitap tanıtıcam:)

Birkaç gün önce bitirdiğim, kuzenimin yazdığı Sayarak Zayıfla 5333 ve Sayarak Zayıfla Mutfakta bugün benim blogda:p


İlk kitabı Sayarak Zayıfla 5333 , zayıflamak ve sağlıklı beslenmek için günlük almamız gereken tahıl-et-meyve-süt grubu besinlerin formülünü anlatıyor. Neyin neye denk geldiğine dair birçok örnekle kendi beslenme düzeninizi kendiniz oluşturmayı öğreniyorsunuz. Kuzenimle mutfaklarımız çok benzer olsa da ben bile birçok şey öğrendim. Gerçekten her evde olması gereken bir kitap.

Bu yıl çıkardığı kitabı Sayarak Zayıfla Mutfakta ise asıl evlendikten sonra benim baş ucu kitabım olcak:)) Çünkü oldukça sağlıklı, besleyici, pratik, kilo vermeye yardımcı tarifler, tüyolarla dolu. Beğendiğim, deneyeceğim her tarifi işaretledim:)

İkisi de okurken not almanız veya altını çizmeniz gereken kitaplardan. İkisinde de çeşitli hastalıklara sahip olanların dikkat etmesi gereken noktalar ve tarif örnekleri var.

Kilo problemim yok ama sağlıklı, dengeli beslenmek, kiloyu stabil tutmak, mutfakta reform yaratmak için kilo almayı hiçbir zaman beklememek lazım. 2 kitabı da gerçekten tavsiye ederim. İkisi de sıkıcı diyet kitaplarıyla alakasız kitaplar.

Öpüldünüüüüz:-*

16 Eylül 2014

NYC High Definition Volumizing Rimel

Günaydınlar kankitellalar!

Rimel olayına bayılıyorum! Bayadır elimdeki rimelleri tanıtmadığımı fark ettim ve hemmen NYC'den bu cici rimeli anlatayım istedim=)

NYC High Definition Volumizing Rimel_mascara

  • Ucu tam sevdiğim gibi, plastik, sert dişli
  • Yalnız biraz fazla sert:/ Sürerken acıtabiliyor
  • Likit yapıda buna rağmen sürerken bulaşma, sonrasında akma yapmadı
  • 2. katta ağırlık yaptı ve kirpiklerim biraz düştü
  • Siyahlığı normal. Kömür karası kirpikler yapmıyor:)

15 Eylül 2014

HC Hair Care - Ovex Saç Maskesi

Günaydın ballı börekler!

Çoğu blogda yazılan bir üründen bahsedicem bugün. Ama benim görüşlerim farklı..Tam adı "HC Hair Care Ovex Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi" olan, blogger çalışmalarında veya etkinliklerinde(bana Gulshen Doğan'la 8 Mart etkinliğinde verilmişti) sıkça verilen bir ürün.


HC Hair Care Ovex sac maskesi

Ürün üzerinde açıklamaların, içeriğin olduğu bir kutu ve içinde beyaz plastik bir kavanozun içinde geliyor. Tipik bir saç maskesi modunda yani.

12 Eylül 2014

Rimmel Rita Ora Colour Rush Balm "Drive Me Nude"

Günaydın kankitellalarrrr!

Yine Bayan bakimli bahsedince merak edip aldığım bir ürün:) O pek beğenmediği için krem allık niyetine kullanıyor=) Ben ruj olarak kullanıyorum;):p Ama görüşlerimiz benzer..

Kalem rujları çok sever olduk ve kendimizi kaptırdık. Hiçbiri Chubbylerin yerini tutamadı bana kalırsa..Ama uygun fiyatlı muadillerini de denemekten geri kalamayız elbet;)

Rimmel_rita ora_colour rush_balm_drive me nude

Nude ruj düşkünlüğümden tek bu rengi bana cazip gelmişti. Çünkü pembeyi kendime yakıştıramıyorum. Amma lakin bakın neler oldu..

11 Eylül 2014

Organique Baharatlı Şekerli Peeling

Günaydın kankitellalarımmm

Sonbahar geldi çattı işte. Yaş yağmur götürüyor Ankara'yı; öğleden sonra yakıcı bi güneş, akşam üstü yaş yağmur, gece buz gibi soğuk, yaş yağmur ve kapanış..

Yazdan kalma ölü derilerimizi atmak için bundan daha mükemmel bi hava olamaz! (Merhaba ben Pollyanna). Öyleyse bu yıl kullandığım en iyi peelingle tanıştırayım sizi;)

Organique markasının Spa Terapi serisinden Sugar Peeling (Şekerli Vücut Peelingi)

organique spicy sugar peeling

Bendeki zencefil, tarçın ve karanfilli olanı.

Açıklaması şöyle: Baharat parçacıklı şeker peelingi cildinizi nazikçe temizler, ölü hücrelerden arındırır. İçeriğinde bulunan karanfil yağının gevşetici özelliği ; tarçının vücuttan toksinleri atma özelliği ; zencefilin ise selülit önleme özelliği bulunuyor. Aynı zamanda ısınma ve kan dolaşımı etkisi sağlar. Baharat parçacıklı şeker peelingi cildinizi nazikçe temizler, ölü hücrelerden arındırır.

10 Eylül 2014

Kozmetikitap'ın Çekilişini Kazandım!

Piyangoda amorti bile vurmaz bana:) Hiçbir çekilişi de kazanamadığım için oldukça az çekilişe katılıyorum. Ama Kozmetikitap'ın çekilişini kazanmışım. Bir takım aksiliklerden dolayı bugün ulaştı kargo, ve işte hediyelerim=)



Hepsini severek kullanıcam ve yorumlarım blogda olacak=)

Kader'e tekrar çok teşekkür ediyorum


İyi akşamlar :-*

8 Eylül 2014

Bioderma H2O Misel Solüsyon

Günaydın kankitellalar!!

Hepimizin bildiği, kullandığı hatta geçtiğimiz yıl bir sürü muadilinin çıktığı harika ürün Bioderma H20 yu bir de ben yazayım, eksik kalmayım dedim. Herkesin ısrarla yazdığı ürünlere karşı antipatim olsa da Bioderma suyu ben ülkemize ilk geldiğinden beri kullananlardanım. Yani rahat 5-6 yıldır müdavimiyim ^.^

bioderma h2o sensibio

Cildimin pürüzsüz ama hassasiyet sorunu olduğu dönemde dermatologum önermişti. Ondan beridir ayrılmadı yollarımız:) 

Bioderma Sensibio(hassas ciltler için) , Sebium(yağlı-karma ciltler için), White Objective(lekeli ciltler için), Hydrabio(kuru ciltler için), ABCDerm(bebek ve çocuklar için) misel suları mevcut.

Cildim karma, Sebium olanını da kullandım, temizleme açısından benim için daha etkiliydi ama parfüm olması beni rahatsız etmişti. Sensibio'nun da cildime hiçbir zararını görmediğim için onla devam ediyorum. Ama cilt tipinize göre seçim yapmanız tabiki en iyisi, aksi takdirde "bu bende pek işe yaramadı yeaa" deme ihtimaliniz çok yüksek.

7 Eylül 2014

Ne İzledim #29

Hazır vizyondayken ve daha dün izlemişken taze taze yazmak istedim Sürpriz Damatlar'ı (Qu'est-ce qu'on a fait au Bon Dieu?) 

Fransız filmlerine biraz önyargılıyımdır. Çünkü ne kadar Fransız filmi izlediysem hepsinde saçma sapan bi ahlak anlayışı, herkes birbirini aldatıyo, belden aşağı şakalar, anlamsız hayatlar, durağan bi film akışı vardı. Ama bunun konusu çok hoşuma gitti, türü de komedi olunca haydi bi şans vereyim dedim.

Beyazperde'den aldığım konusu şöyle: Claude ve Marie Verneuil, değer ve geleneklerine bağlı yaşayan, çocuklarına da bu yaşam biçimini aşılamaya çalışan katolik bir ailedir. Gelgelelim dört birbirinden çekici genç kadının ebeveyni olmak zannetikleri kadar kolay değildir. Zira büyük kızlarının bir müslümanla, diğerinin bir yahudiyle, üçüncünün ise Çinli Chao ile evlenmeleri tam anlamıyla bir şok yaşamalarına neden olmuştur. Neyse ki en küçük kızları kendi geleneklerine uygun bir Fransız katoliği olan Charles ile birliktedir ve bu bile onları avutacak bir gelişmedir. Ancak Charles'ı ile akşam yemeğinde tanıştıklaında durumun hiç de bekledikleri gibi olmadığını fark ederler. Baba Claude Verneuil büyük bir trajedinin ortasına düştüğüne inanarak bu evliliği engellemek için müstakbel dünürü ile işbirliği yapar!


serial bad weddings surpriz damatlar

5 Eylül 2014

Pastel Nude Oje Serisinden 4 Oje

Herkese günaydııııın!

Almicam almicam dedim dayanamadım aldım ben de bu ojelerden. Pastel'in birbirinden güzel 12 nude ojesinden resmen o piti piti yaparak(başka türlü seçemedim) 4'ünü almıştım. Nude ojelerim katlanarak artıyor biri beni durdursuuuun:/

pastel nude oje_cream_blush_princess_naked
Bendekiler soldan sağa; Blush, Cream, Naked, Princess.


Blush(açık gülkurusu renginde) ve Naked'i(kahve alttonlu nude) çok sevdim. Cream biraz sarımtrak, üzerine Maybelline'in şeftali alttonlu simli ojesini sürünce harika oluyor. Princess ise pembe alt tonlu ama kendime yakıştıramadım kardeşime hediye ettim.

  • Kuruma süresi normal bi ojeye göre daha kısa
  • 2 katta yukardaki rengi verdi. 3 katı da rahat kaldırır.
  • 2.gün uçlardan hafif çıkmaya başladı.
  • Fiyatı 2.95 tl



Siz bu seriden hangisini en çok sevdiniz?


2 Eylül 2014

Tangle Teezer The Original Pink Fizz

Günaydın güzellikleeer!

Bugün sizlere hazirandan beri bayılarak kullandığım pembiş Tangle Teezer'ımı tanıtıcam ^.^

Tangle Teezer Morhipo'dan sonra Kozmela'ya geldi ve açılış kampanyası olarak 7 Eylül'e kadar %20 indirimliii! O yüzden bu yazımı size bi fikir vermesi açısından hemmen öne aldım:)

tangle teezer the original pink fizz tarak


Çeşitli türleri var: Aqua Splash, Salon Elite, The Original, Magic Flowerpot gibi. Bendeki The Original olanı. Birçok da renk seçeneği mevcut.

1 Eylül 2014

Spectraban t Color Base Compact Spf39 Güneş Koruyucu

Günaydın kankitellalaaar,

Sonbahara giriş yapmış bulunuyoruz heeeeyooo! (Yaz aşıkları bana kızıp hıh al ...na kına yak diyebilir, serbest:p) Ama aşırı sıcakları hiç sevmiyorum, güneşle anlaşamıyoruz napiyim:/

Yaz-kış güneş koruyucu kullandığımı biliyorsunuz. Dermatologum bana "Sana bir ürün önericem bayılcaksın, yazın hiçbir kapatıcı kullanmana gerek kalmayacak üstelik güneş koruması da gayet iyi, komedon da yapmıyor" demişti. 


spectraban color base compact tinted sunscreen

Spectraban Color Base t renkli güneş koruyucunun 2 rengi var. Açık bej ve orta bej diye. Bendeki açık bej olanı. 
Elegant Rose