22 Ağustos 2014

Yves Rocher Monoi de Tahiti Kuru Yağ

Haftanın en güzel gününden cıvıl cıvıl bi yazıyla herkese günaydın^.^

Kuru yağ akımına birkaç yıl önce katılan Yves Rocher nin en çok satan ürünlerinden biri olan Monoi de Tahiti kuru yağ bugün konuğumuz^.^ 

Kışın aksine, yazın olabildiğince hafif ürünler kullanmayı seviyoruz. Kışın kuru cildimize bebek yağlarını sürerken yazın kuru yağlar ortaya çıkıyor. Nedir bu kuru yağ derseniz , sürdükten çok kısa bir süre sonra cildinizde asla yağlı his bırakmayan ve oldukça nem veren ürünler. Nuxe'ün kuru yağı şuan en popisi yüksek olan kuru yağ hatta:)

Yves Rocher Monoi de Tahiti dry body oil

Ağzı kapaklı, dökmeli şişede olanı var bir de. Fakat bu fısfıslı şişede olanı bronzlaştırıcı aromatik yağ diye geçiyor lakin vücudunuza ayçiçek yağı bile sürüp çıksanız bronzlaştırıcı etkisi olur güneş ışığını normalden daha fazla üzerinize çekeceği için. Ben normal evde sürdüğüm için bronzlaştırıcı etkisini görmedim tabi:)
  • Diğerine göre kullanımı çok daha pratik. Çünkü fısfıslı şişede ^.^
  • Çiçek kokusunu seviyorsanız kokusuna bayılırsınız. Tahiti monoi çiçeğinin egzotik, aromatik bir kokusu var.
  • Kollarıma bacaklarıma sıkıp yediriyorum ve anında kuruyor asla vıcık vıcık yağ görüntüsü yok.
  • Nemlendirmesi çok başarılı. Yaklaşık 1 gün sürdü!
  • Saça da uygulanıyor. Oldukça parlak gözükmesini sağlıyor. Ağırlaşma yapmadı bende uçlarına sıktığım için.
  • İçeriğinin %98'i doğal
  • Deniz kenarında tüm vücudunuza uygularsanız bronzlaşmanıza yardımcı olacaktır;)
  • Kokusunun afrodizyak etkisi varmış. Uuuv :)
  • Şuan %50 indirimde 16.50 tl olan bu yağı kesinlikle tavsiye ederim. Uygun fiyatlı kuru yağ işte kendisi:) Bir sonrakinde başka kuru yağları deneyeceğim;)

Siz bu ürünü denediniz mi? Hangi kuru yağı tavsiye edersiniz?





10 yorum :

  1. Kokusunu çok merak ettim,şişeside pratikmiş.Yaşasın yves rocher ürünleri!
    Bende yeni blog açtım.(oznurozdemir.blogspot.com)Bakarsanız çok sevinirim,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka denemelisin tatlım:) Veya ekim i bekle;)
      eveet bloguna uğramıştım ama gfc yoktu tekrar bakıyorum;)

      Sil
  2. Bende merak ettim.Şişesi çok hoş

    YanıtlaSil
  3. Favori bir kuru yagim yok, Caudalieninkini kullanmistim fena degildi ama kokusu baymisti bir süre sonra :) Bu yagin normal sisesinde olanini zamaninda cok kez bitirmisligim var, özellikle yazlari harika bir görüntü ve koku veriyordu tenime. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Caudalie divine oil in 2 testerını kullanıp bayılmıştııııım! Kokusu yoğun ama ben yoğun koku seviyorum^^
      Normal şişede olanını da alcam bu bitince o zaman;) Teşekkür ederiiim

      Sil
  4. Yves Rocher'a çalışanları yüzünden uğramaz oldum malesef müşteriye yardımcı olmak gayretinde değil müşteriye nasıl laf sokarım yarışındalar .s güzel günlerde kullan canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir de bilgisizler. Bu ürün saça uygulanmıyor dedi bana 2 ayrı mağazadaki görevliler. Ama arkasında ingilizce de fransızca da hem vücut hem saça uygulandığı yazıyor. Teşekkür ederim tatlım=)

      Sil
  5. Sanırım aynı gün yazmışız :) ben de Instagram'da paylaşmıştım :)) Çok güzel bir ürün gele o kokusu yok mu beni benden alıyor <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kuzu sanırım aynı gün bahsettik. "Denedim biliyorum" olmuş:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose