18 Ağustos 2014

Youngblood Natural Loose Mineral Foundation - Mineral Toz Pudra,Fondöten,Kapatıcı :)

Günaydın kankitellalarımmm!

Yaklaşık 8-9 aydır kullandığım, aşk yaşamaktan yazmaya fırsat bulamadığım, kullanmalara doyamadığım kıyamadığım bir ürünü paylaşıyorum sizlerle nihayet!=)

"Bir pudra arıyorum; sivilce izlerimi kapatsın, parlamayı önlesin, doğal dursun, içeriği iyi olsun!" diyince eczanedeki uzman anında bunu çıkarmıştı. Mineral fondöten diyo ben hiç fondöten kullanmadım ay ağır olur mu vıy nasıl kullanırım derken aşka düştüm dostlar!!

Kapağın içinin kirliliği için özür dilerim:( Bb krem uygulayıp temizlemeyi unuttuğum sigma fırçamı daldırınca öyle olmuştu:(

youngblood mineral foundation powder kabuki brush

Mineral pudra - fondöten nasıl kullanılır?
En merak ettiğim soru buydu. Mineral ürünler aynen üstteki gibi bir kaba sahip oluyor. Alt kısımda toz ürün bulunuyor ve delikli bir kapağı var. Üst kapağı açıp alt kabı üstüne doğru pıtpıt yaparak azıcık kapağa döküyorsunuz. Sonra mineral pudra fırçası, kabuki fırça, kesik-düz uçlu kabuki fırça gibi sık kıllı fırçalardan birini kapakta yuvarlak hareketlerle döndürerek ürünü kıllara alıyorsunuz. Ve fırçayı kapağa doğru pıtpıt yaparak fazlasını yine kaba döküyorsunuz. Küçük dairesel-tampon hareketlerle cildinize uyguluyorsunuz. 
                Fırça çok önemli mineral ürünleri uygulamada!!
Ben Sigma F80 Flat Kabuki veya Sephora Mineral Powder Brush 45 kullanıyorum. İkisinden de çok memnunum. Sephora'nın kılları Sigma'ya göre biraz daha seyrek ve yumuşak ama o da oldukça güzel sonuç veriyor

Kabı oldukça kullanışlı,sade ve şık.


youngblood mineral foundation powder swatch
Görüldüğü gibi solda kırmızı sivilce lekelerim, sağda yok olmuuuuş ve pürüzsüz^.^

  • Baya renk seçeneği vardı. Bendeki Honey rengi, cildimle tam uyumlu. Buğday tenliyim, yani sarı alt tonluyum.
  • Yaz-kış kullanım için harika. Kapatıcı, pudra, fondöten olarak kullanılıyor, 3ü 1arada=) Pürüzsüz bir bitişi var
  • Yapısı asla ağır değil, cakey dedikleri yapay,kalıp gibi bir görüntü asla vermiyor
  • Kapatıcılığı ortanın 1çıt üstü. Benim için son derece ideal ama çok sorunlu bir cildiniz varsa yeterli gelmeyebilir
  • Ekstra sivilcelerim çıktığında, özel günlerde bb krem sürüp üzerine bunu uyguluyorum. Porselen gibi oluyor=)
  • İçeriği fena değil. Oil-free yani yağ içermediği için karma,yağlı,akneye eğilimli ciltler de güvenle kullanabilir.
  • Komedojenik değil. Komedon, sivilce  yapmadı^.^
  • Aşırı mat bir görünüm vermiyor ama yaz aylarındaki parlamayı bende önledi gayet doğal kendi cildim gibi bir duruşu var
  • Paraben ve parfüm içermiyor ve cruelty-free hayvanlar üzerinde test yapmıyor
  • Keşke güneş koruması da olsaydı. Tek eksi özelliği bu benim için.
  • 10 gr ürünün fiyatı 128 tl ama ben aldığımda üzerinde 40 tl indirim çıkartması vardı. Bir de 3al 2 öde kampanyası vardı, kapatıcısını da almak istediğimden 3al 2öde den faydalanmıştım:) Ama kampanyasız bile seve seve alırım! Şiddetle de tavsiye ederim! Dilerseniz burdan alabilirsiniz^^
Çok sevdiğim TheMakeupChair da bu hafta aynen bu ürünün nasıl uygulandığını göstermiş. O da Honey rengini kullanmış=) Tıklayınız:)


Youngblood veya  başka bir mineral makyaj markası hiç kullandınız mı? Neyi tavsiye edersiniz?





21 yorum :

  1. Güle güle kullan, ben de Bare Minerals'ın allığını kullanıyorum, daha çok yeni yorumlamak için erken ama şimdilik sevdim diyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bare minerals'ı burda deneyip alabileceğim bi yer hiç bulamadım ben var mııı? Mümkün olsa cidden her şeyimi çevircem Youngblood a. Cilt ürünleri çok önemli

      Sil
    2. Bu yorumu şimdi gördüğüme inanamıyorum! Çok özür dilerim geç cevabım için :( :( :( Ben Amerika'ya giden birinden rica etmiştim allığı ama en son fondötenini aldım Japonya'ya giden arkadaşımdan rica edip burada bir iki internet sitesi var satan ama ben güvenemedim açıkçası, sipariş mi veriyorlar yoksa ellerinde kalan ürünleri mi satılıyorlar diye o yüzden almadım. Ama Bare Minerals'in fondöteni için şunu söylemeliyim ki o kadar ödülü boşuna almıyormuş! :)

      Sil
    3. Ayy unutmuşuz bileee:) Bare Minerals kesinlikle denenmeli o zaman^^ Youngblood'ı eczanelerden almanı öneririm tatlım. Kendi sitesinde yazıyo olabilir hangi şehirde hangi eczanelerde olduğu. Gidip deneyip beğendiğini alabilirsin indirim de istersin;)

      Sil
  2. Tam yaz favorilerini okudum hop burada çıktı :) kesin alacağım ben yaaa :D Bu arada başka kullandınız mı diye sormuşsun ya Jane Iradele kullandım, o sende de var sanırım. Sen ondan memnun musun? Ben kullanıyorum arada da pek sevemedim gibi bir şeyi yanlış mı yapıyorum acaba ilk başlarda sevdim gibi geldi sonra dikkat ettim ilerleyen saatlerde kusma oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bu kuzuuu^.^ Jane evet bende de var, kusma yapmadı ama bb üzerine ya da güneş kremim üzerine sürmeme rağmen. Sen de altına bişiler sürüyorsan ondan dolayı olabilir mi acaba? Tek başına sürmeyi denedin mi bi? Jane fena değil amma kapatıcılık nerdeyse hiç yok. Parlamayı alıp önledi ben de sadece.

      Sil
    2. ben her zaman altına bişiler sürdüm zaten yeri geldi bb yeri geldi cc :( ondandır belki de ama ne bileyim kapatıcılık da yok tek başına parlamayı da pek engellemedi. Anlaşamadık gibi biz :(

      Sil
    3. Tek başına anca kusursuz ciltler kullanabilir zaten:) Çünkü dediğin gibi kapatıcılık nerdeyse hiç yok. Parlama bende çok fazla olmuyo ama olanı engellemişti. Sen onu bi köşeye at yavaştan o zaman:)

      Sil
  3. Bende dün eczaneye gittim youngblood denemekti niyetim fakat youngbloodu bitirdiklerini söylediler.bende ikinci seçenek olan jane irdaleyi denedim bi tarafima jane irdale bb diğer tarafima onunla eşdeğer fakat daha kapatıcı olan dermacavere sürdü ve sonuç olarak dermocaver daha başarılı geldi özellikle yağlı ciltliyseniz kesinlikle dermacover derim:)Baska kullanan oldumu bu ürünü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcılık açısından jane de dermacover da daha iyi ama ben doğal duruşa daha çok önem veriyorum o yüzden youngblood a bayılıyorum. Jane bb krem de aldım. epey kapatıcı benim için ama çok doğal bulmadım duruşunu:/ dermacover da aklımda olsun özel günler için;)

      Sil
    2. Ben şuanda mesela aknetrent tedavisi görüyorum eskiden benim cildim okadar yağliydıki ne yapsam önüne gecemiyodum ne kullanirsam kullanayim olmuyodu kusuyodu makyaji eger o cildim şuan olsaydi eminim dermocover cok iyi gelirdi kuru ciltler uzak durmalı ama yağlı ciltler için harika bir ürün:)

      Sil
    3. Çok teşekkürler yorum için^^

      Sil
  4. Merhabalar, yazınız üzerinden epey geçmiş de olsa sormak istedim. Ürünleri bizle tanıştırma şeklinizi çok seviyorum. Daha önce önerilerinizi dikkate alarak "ne sürsem sivilce" tipindeki cildim için aknicare markasının güneş kremini almıştım. Roaccutane tedavisinde kullanılabilecek en uygun fondötenin bu mineral fondöten olduğunu düşünüyorum, sizce de öyle mi? Öneriniz varsa duymayı çok isterim. Açık buğday tenliyim genelde markaların en açık ya da bir koyu rengini kullanıyorum. Sizde duruşunu çok beğendim ve bana da uyacağını düşünüyorum, koyu gelirse diye de korkuyorum. Tanımlayacak olursanız ten renginiz hakkında ne söylerdiniz:) Teşekkür ederim şimdiden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için Ayşegül^^ Senin de ürün içeriklerine epey dikkat edip komedon yapan içerikleri bilip onları içermeyen ürünler kullanman lazım benim gibi:) Roaccutane kullanıyorsan cildinde kurumalar başlamıştır o yüzden tedaviyi bitirmeden bunu almanı tavsiye etmem çünkü kurulukları belirginleştiriyor:/ Yağlı-karma-normal ciltler için çok uygun. Ama istersen bir de likit fondöteni var ona bakabilirsin. Ten rengi hakkında bişi diyemicem tatlıcım ama bence benimki koyu gelir, markaların en açık veya 2. tonunu alıyorsan eğer. Renk seçenekleri mevcut zaten. Ten rengim için instagramım meyvesalatasii bir bakabilirsin. İstersen şu linkten Ypungblood şehrinde hangi eczanelerde var bir bak ve gidip yüzünün bi yanına likit bi yanına toz halini dene, ikisi de cildinde günboyu dursun bakalım hangisi sana uygun : http://www.youngbloodmakyaj.com/youngblood-mineral-makyaj-bayileri.html .Bunun dışında la roche toleriane in sıvı fondöteni çok güzel önermek çok isterim ama en açık rengi 11 diye biliyorum ve sana koyu gelebilir:/ Bana tam oldu çünkü. Bir de Vichy Dermablend fondöten var, büyük dermokozmetikli eczanelerde yine denemeni öneririm hem sivilce yapmaz hem aşırı kapatıcı(eğer öyle bir şey istiyorsan)

      Sil
  5. Ben de bildirim bekliyordum cevabınız için tekrar ziyaret edince gördüm:) instagramınıza baktım aslında yakın tonlarımız ama önce ivory rengini denemeye karar verdim. vichy'e pek ısınamadım. lrp'nin duo unifiant kapatıcısını önerdi dermatolog ama gereceğini düşünüyorum cildi. teşekkür ederim görüş ve ilginiz için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegülcüm ivory rengi youngblood ın renk skalasında çok açık tenliler için diye gözüküyor. Sipariş vermeden önce kesinlikle tüm yüzünde denemeni öneririm. Çok güzel ama işte sende kuru bölgeleri daha kuru gösterebilir dediğim gibi.Lrp effaclar duo unifiant ı bilmiyorum ama renksiz effaclar duo bana hiç iyi gelmemişti. Rica ederim:-*

      Sil
  6. Effaclar duo jeli kullanmayı yeni bıraktım ve yüzüm en kötü dönemini yaşıyor desem abartmış olmam. Kesinlikle bana da iyi gelmedi effaclar duo. Evet haklısın ama o sorunun önüne tedavi sürecinde geçmem pek mümkün olmayacak sanırım. Ürünü dolayısıyla renkleri deneme imkanım yok şu ara ve acil sipariş vermeyi düşünüyorum:( Renk skalasını inceledim ama çok kararsızım. Zamananınızı alıyorum ama bir şey daha rica edeceğim instagramınızdan vs ten renginizin gerçeğe en yakın şekilde çıktığı bir fotoğrafın linkini buraya atabilirseniz çok büyük yardımı dokunacak bana<333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Effaclar duo önce sivilceleri dışa atıp sonra düzeltiyo diyorlar ama ben dayanamadım ı ıh:( Bence sen bana instagramını gönder. Ya da ordan dm at bakayım. Çünkü benim fotolarımdan sarı alt tonlu orta buğday tenli olduğum bence belli:) Ivory çoğu makyaj markasında en açık tenlilere verilen tondur. Benden daha açıksan soft beige de olabilir gibi.Sana tavsiyem şurdaki görselleri inceleyip kendine uygun gördüğün 2-3 tonu not edip sonra da onları teker teker bloglarda ve youtube da kullananların tenine ve duruşuna bakman : https://www.google.com.tr/search?q=youngblood+mineral+barely+beige&espv=2&biw=1366&bih=662&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiKitW9vNHRAhXFtBoKHWY3C64Q_AUIBigB#tbm=isch&q=youngblood+mineral+foundation

      Sil
  7. Çook teşekkür ediyorum tekrar. Duo yorumuna katılıyorum keşke hiç başlamasaymışım ben de😔 ivory az önce ulaştı elime iyi ki bu rengi almışım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman sen benden baya açıkmışsın tatlışım. güle güle kullan:-*

      Sil
  8. Öyleymişim demek ki hiç anlamıyorum şu renk işinden:) teşekkür ederim<3

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose