9 Ağustos 2014

Watsons Magic Lipbalm

Günaydın kankitellalarımmmm!

Watsons'ın sanırım ülkemizde ilk açıldığı yıllardan beri var olan, çoğumuzun bildiği bir lipbalm bu Watsons Magic Lipbalm. Adından da anlaşıldığı üzere kendisi sihirli:) Şeffaf görünüp pembe renk veriyor.

İlk aldığımı geçen ay bitirdim daha. Yenisini ise hemmen açtım:)

magic_lipbalm_watsons_sony

Kapağı kapalı alan(üstteki) eski olan, açık olan yenisi:) İlk sürüldüğü an gördüğünüz gibi çok hafif bir pembe ama hemmen 4-5 sn sonra pespembe oluyor. Aşağıdaki gibi;)


pembe_lipbalm_watsons

  • Spf 30 koruması var. Ki bu da bu ürünü özellikle yazın benim için vazgeçilmez kılıyor!
  • Eskisi çilek kokuluydu bu muzlu süt kokulu resmen:) Ama tadı feci, kokusuna kanmayın:(
  • Çok pembe renk veriyor, kendime pek yakıştırmasam da ilkbahar-yaz için çok güzel bi renk
  • Nemlendirmesi gayet güzel. Çok sık tazeleme yapınca sadece çizgi çizgi oldu, pembesi yapay durdu
  • Rengi oldukça kalıcı!
  • Fiyatı 5 tl gibi bir şeydi.
  • Bittikçe alırım!:)


Siz bu ürünü denediniz mi? Ne düşünüyorsunuz?



12 yorum :

  1. Hafif pembe yapiyor sandim yaziyi okuyunca, bayagi bayagi pembe ruj sürmüs gibi, harika :) Keske Watsons Almanyadada olsa!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet baya canlı pembe bi ruj sürmüşsün gibi oluyo=) İngiltere'de watsons yerine superdrug varmış, almanyada da varsa ona bakabilirsin belki orda vardır canım

      Sil
  2. Ben bayılıyorum ama buna! Yıllardır vazgeçilmezim! Sende de çok tatlı durmuş canım, güle güle kullan. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin mutlaka sahip olması gereken bi ürün kesinlikle^.^ Teşekkür ederim tatlııım

      Sil
  3. Ben de çok seviyorum bunu,çok tatlı bir duruşu var :)

    YanıtlaSil
  4. Özellikle koruması olduğu için bayıldığım bir lip balm ama arada aşırı pembiş oluyor yoksa tadından yenmez :) hem de uygun olunca mikemmel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi önceki bu kadar değildi de bu yeni versiyonları cidden aşşşırı pembe yapıyor 1-2 ton daha açık olaydı mikemmel ötesiydi:)

      Sil
  5. şu yaşıma kadar en çok kullandığım kozmetik ürünü bulsa gerek :) o kadar doğal duruyor ki tek kötü yanı anlık nemlendirme sağlasa da uzun sürede kuruluk yapması. sürdüğümün ertesi sabahı dudağım soyulmaya başlıyor
    tabii bu kullanmama engel değil :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enemmm Lina! Evet ya kendisini çok sevsem de o çizgi çizgi yapıp kurutmasını ben de yaşıyorum:( O yüzden dudaklarımın ekstra kuruyup soyukduğu kış günlerinde azıcık uzak durmaya çalışıyorum:/ :)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose