8 Ağustos 2014

Sidekicks Katlanabilir Babetler

Dışarı eğlenmeye veya toplantı,konferans, seminere gittiğimde dönüşte beni babam alıyorsa mutlaka arabaya da bir çift babetimi koyardı:) Topuklular canımı yakmıştır, 3 kat eve çıkmayayım onlarla diye. Çoook da rahatlatıcı olurdu.

Gratislerde satılmaya başlayan Sidekicks'leri görünce "vauuv" dedim. Kadınların ihtiyaçlarına ve hayatlarını kolaylaştırmaya yönelik çıkartılan ürünlere bayılıyorum! Deneme fırsatı verdikleri için Gratis'e çok teşekkür ederim.


Ayaklarım 36-36.5 numara. O yüzden bana S olanı gönderilmiş. S-M-L-XL olmak üzere 4 farklı kalıp seçeneği var. Ve dore, pembe,siyah, gümüş olmak üzere 4 farklı renk seçeneği. Bendeki en çok istediğim siyah^.^

El kadar bir çantanın içinde katlanmış bir çift babet kendisi. Bale pisi pisilerine benziyor, oldukça ince ve rahat!


Gayet çantaya at, çık formundalar. Hepinize tavsiye ederim kankitellalarım! Fiyatı sanırsam 24.90 tl idi.

6 yorum :

  1. gerçekten çok rahat gözüküyorlar kuzum güle güle giyyy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyleler, teşekkür ederim tatlıııım^.^

      Sil
  2. harika fikirler şirin ürünler gratis :D

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım :) ben çok sevdim, başka renklerini de almalıyız bence :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose