1 Ağustos 2014

NYC Kohl Brow/Eyeliner Kaş/Göz Kalemi

Herkese merhaba kankitellalaaaaar! Haftanın ennnn güzel ennnn enerji dolu gününde biraz enerji sömürücü bi üründen bahsedicem -.- :)

Nyc Kohl Brow/Eyeliner kalem gördüğünüz gibi elimden bile uzun, upuzun, ömürlük-evladiyelik bi kalem. Rengi ise Jet Black

nyc_gozkalemi_eyepencil

Kaşlarıma kalem kullanmayı sevmiyorum, yapay durduğunu düşüyorum dolaysıyle bu kalemin tek kullanım yeri gözdü benim için. Denedim ve hiç beğenmedim. Yumuşak, kayıp giden, tek sürüşte asıl rengini veren kalemleri seviyorum. Ama bunda tüm özelliklerin aksi mevcut!



Görüldüğü gibi 2 katta bile rengini çoğu siyah kalem kadar veremedi:/ Kardeşim almış kendine, şimdi karakalem çalışması yapcak onla:P

Diyeceğim odur ki ;Watsonslarda yaklaşık 4 tl ye satılan bu kalemi yanılıp yazılıp denemenizi tavsiye etmem güzeller:)


10 yorum :

  1. Hakkaten pek fenaymış, bende de var bir kaç kalem öyle gözüne bastır bastır da süremiyorsun. Tam karakalem çalışması için uygun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyip almak gerekiyor yaa, kohl kalemler genelde böyle çıkıyor:/ Ben olsam aldırmazdım Senoşa o kalemi de işte heves etmiş:))

      Sil
  2. Nycnin çoğu ürünü dandik geliyor bana. Bu ürün de öyleymiş gerçekten. Pigmentastonu çok zayıf :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı ürünleri cidden güzel ama istisnalar kaideyi bozmaz ne yazık ki çoğu ürünü dandik:/

      Sil
  3. rengi hafif olduğu için kaşlarında şans verebilirsin bence.hafif hafif ara boşluklara değdirip kaş fırçasıyla tararsan yapay durmadan doldurmuş olursun.(tabi kaş rengin bu kalemden çok ok açık değilse)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaşlarım koyu kahve ama siyah-koyu gri değdirince çok koyu ve yapay duruyo:/ Kahverengi olsa denerdim ama kesin;)

      Sil
  4. Kötüymüş gerçekten :/ Ben zaten bu kadar uzun bir kalemden sıkılırdım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel olsa uzun olması harika olurdu ama kötü veya orta performanstaki kalemler için oldukça sıkıcı bi boy:)

      Sil
  5. Ben de hic sevmem tam siyah olamayan eyelinerleri goz kalemlerini :/ Cidden kaslikmis bu urun yoksa oluru yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaş için bile kullanmam o derece gıcık:))

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose