23 Ağustos 2014

Ne Okudum #12

Yehuuu 500 olmuşuuuuz! Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum kankitellalarım:-*

Annemin hatta babamın bile okuduğu, beğendiği bir kitap olunca bir de yaşanmış-gerçek bir hikayeye dayanınca merak ettim. 4-5 kitabını okumuştum fakültedaşımın:P Ama bana tarzı biraz pembe dizimsi geldiği için bir daha okumamaya karar vermiştim. Bakalım Canan Tan'ın Hasret'i nasılmış..

Canan Tan Hasret yorum

Mübadeleden önce birbirine Kırşehir, Keskinli'de aşık olan Rum kızıyla(Patricia) baya köklü bir aileden gelen Türk erkeğinin(Tacettin) hikayesi. 

Tacettin'e hiç anlam veremedim ben. Tamam ailesi Rum geline inanılmaz karşı, ama sen bu kadar aşıksan bir de oğlunuz olmuşsa nasıl yıllarca gayri meşru hayat sürüp, sevdiğine,çocuğuna sürdürüp sonra mübadeleyle onlar gidince peşinden gidemezsin?! Neden? Sümsüklük değil de bu ne -.- Vala Patricia'ya yazık oldu. Olan gül gibi kıza ve çocuğa oldu. Tacettin hayatına devam etti. Unutamaması filan ayrı olay, salaklığı, mallığı apayrı..

Sonu havada bitmiş ama yine de güzel bir olay oldu ağlattı beni:') Keşke daha farklı olsaydı:/ Neyseeee puanım 7.6

5 yorum :

  1. Canan Tan'ın Piraye ve Yüreğim Seni Çok sevdi kitaplarını okudum. Ikisi de birbirine benziyordu. Görünen o ki bu da diğerlerine benziyormuş. Bir kitabı sevmem için ya ondan bir şeyler öğrenmeliyim, ya da okurken kahkahalara boğulmalıyım. Ağlamak için kitap okumak ya da film izlemek istemem. Kendi hayatımızda ağlamak için yeterince bahanemiz yok mu sanki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru diyosun ama ben yaşanmış hikayeleri seviyorum. Ve yaşanılan her şey mutlu sonla bitmiyor ne yazık ki. Canan Tan'ın kitapları aynen dediğin gibi birbirine benziyor, amaçsız, saçma, bir şey vermiyor. Ama bunu beğendim.

      Sil
  2. Canan Tan'dan hiç hoşlanmam.En son yürekler ölür kitabına başladım ve bitiremedim,oysa başladığım kitabı bitiririm nefret etsemde,bu kadının yazım tarzı nefretten de kötü etki bıraktı bende okuyamadım kitabı.Birde yüreğim seni çok sevdi vardı ki tam bir kabus! Onu okudum Aslı'nın o itici tavırlarından dolayı kadınlardan rahatsız oldum. Bu kitabı da bir arkadaşım okudu beğendi ama ben asla Canan Tan'a prim kazındırmak için okumam,şöyle ki korsanını bile almam bu yazarın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nefret püskürmüşsün:) Ben de öyle demiştim her kitabı birbirinin aynı gibi, sabun köpüğü tadında. Ama bu gerçek yaşanmış olunca bir de bizimkiler de beğenince bir şans verdim ve beğendim.

      Sil
    2. Burada onda birini yazdım kadına attığım mailleri görsen birde :)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose