12 Ağustos 2014

Ne Okudum #11

Ahmet Altan'ın, kitap yazarı olarak, kalemini, kurgusunu beğenirim. Daha önce 3-4 kitabını daha okumuştum. Bazı paragrafları,sözleri,değindiği konular gerçekten çok can alıcı, etkileyici. Bu kitabın sonuna doğru aklıma geldi ne yazık ki ama bundan sonra artık beğendiğim satırların fotoğrafını çekip koymaya karar verdim;)

Kurgusu çok güzeldi. Atraksiyonluydu baya:) Kendi halinde bir kasabanın sakinleri, yaşananlar oldukça ilginç. Kimse gözüktüğü gibi değil:) 

ahmet altan son oyun

Benim için Ahmet Altan'ın tarzında itici gelen yegane şey cinselliği çok çok abartı şekilde kullanması. Yazmayacak değil tabi ki onu da güzel ele alıyor ama abartıyor!
Mesela bu kitapta, kendi(yarattığı karakter) belediye başkanının eski sevgilisiyle aşk yaşıyor, kasabanın önde gelenlerinden bir zenginin 50li yaşlarda karısıyla ilişki yaşıyor, temizlikçisi güya buna kur yapıyor, o da temizlik yaparken inceliyor, kasabanın o..suyla da sıkça eğlenmekten vakit geçirmekten geri durmuyor. Ve hep cool, arzulanan,yatakta mükemmel adam! Kitaplarında hep bunu bastıra bastıra belirtiyor. Bayıyor, uflayıp pufluyorum artık

Diğer bir hoşlanmadığım nokta ise aslında yaratan-yaratılan ilişkisinin sorgulanması olması gereken kısımlar "Tanrı"yla konuşma şeklinde aşırı uzun tutulmuş. Sıktı biraz oralar. 

Yine de kurgusu ve kalemini beğendim. Puanım 8.3/10

2 yorum :

  1. Demek ki gerçek hayatında başarısız bir cinsel yaşantısı var onu kapatıyor iç dünyasında. Ahmet Altan'ın fikirlerini ve yazılarını beğenmiyorum. İki yüzlü ve çıkarcı geliyor o sebeple de okumam. Ön yargı olmasın diye İçimizde bir yer ve Aldatmak kitaplarını okudum sevmedim yine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh olabilir ben de öyle düşünüyorum:P Kişiliği, köşe yazıları ve politik görüşleri de beni ilgilendirmiyor. Okuduğum kitaplarını beğendim ben

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose