24 Ağustos 2014

Ne İzledim #28 (5 Romantik Komedi)

Haftanın miskinlik gününde size buaralar izleyip beğendiğim romantik komedileri önericem:)

1) Zamanda Aşk(About Time) : Değişik bir kurgusu vardı. Babadan oğula geçen bir yetenekle Tim zamanda yolculuk yapıyor. E tabi hatalarını, baştan yaşamak istediklerini, başkalarının hatalarını sıkça düzeltiyor. Fakar bir yerden sonra(evli,mutlu,çocuklu safhaları) anı yaşamayı, hiçbir şeyi değiştirmemeyi aha çok benimseyip seviyor. Eğlenceli ve güzel bi filmdi. Bazı net olması gereken yerler birazz anlaşılmazdı ve 15-20 dk daha kısa olabilirdi diye düşünüyorum. Puanım imdb ile aynı 7,7/10 :)

zamanda ask_about time kirmizi gelinlik
Kırmızı gelinlik! Düğünlerinden bi kare, oldukça talihsiz ve komikti:))


2) Penelope : İlginç bir romantik komediydi. Penelope'nin baba tarafından gelen bir laneti var ve bu ona patlamış, kendisi domuz burnuna kulağına sahip:/ Laneti çözmek için de "kendisi gibi biriyle" olması, sevilmesi, kabullenilmesi gerekiyor. Biiir sürü adayla görüşüyor lakin hepsi kaçıyor. Lanet çözülüyor tabi sonunda. Ama farklı biçimde ve çok da güzel bir mesaj içeriyor ^.^ İyi oyuncular var;) Filmi erkek arkadaşım da beğendi:)) Tavsiye ederiz:) Puanım 7.6/10

penelope pig girl


3) Yıldız tozu (Stardust) : Aslında bu tam bir romantık-komedi değil. Fantastik, macera daha çok. Ama romantik komedi de içeriyor:) Erkek arkadaşım önerip vermişti bu filmi ve 127dk olmasına rağmen hiç sıkılmadan izledim. Macera dolu, fantastik ve bambaşka başlayıp bambaşka biten bu aşk hikayesi çok hoşuma gitti. Mutlu olunca sadece yıldızlar değil biz de parlayıp ışıldıyoruz bence, gören görüyo ^.^ Michelle Pfeiffer, Sienna Miller ve Robert de Niro gibi büyük oyuncularında oynadığı ve harika performans sergiledikleri bu filme puanım 8.2/10

stardust


robert de niro gay
Bu kısımlara çok gülmüştüm:D Robert cınımsın yaa:)


4) Gerçek Öpücük (Never Been Kissed) : Tipik bir Amerikan filmi, tipik bir romantik-komedi, tipik bir Amerikan lise hayatı. Yalnız her filmde Amerikan lise hayatı böyle anlatılıyor, böyle olduğuna inandık, bin şükür diyorum burda öyle değil, o kadar değil! Hep birbirini rezil eden, yozlaşmış, salak öğrenci topluluklarından oluşuyo:/  Drew Baryymore o kadar tatlı ve içten ki! Başka biri oynasa sahte,yapay durabilirdi ama cuk oturmuş üstüne rol:) Jessica Alba da var yan rollerin birinde ama oldukça uyuz bi kız:) Bu tarz romantik komedilere eskiden bayılırdım, şimdi de sıkılmadım ama sonunu tahmin ettiğim, farklı olmayan filmlerden pek tat almıyorum. Yine de sevdim. Puanım 7.1/10



5) İyi Olan Kazansın (This Means War) : Çok yakın 2 ajan arkadaş farklı şekillerde tanıştıkları aynı kıza aşık olup ikisi de birbirine savaş açıyor. Ve bakalım kim kazanıyooor:) İyi olan kazansın:p Bence ötekiyle olmalıydı ötekinde bi eziklik vardı,daha masum daha iyiydi aslında, o kazansın isterdim:( Ama salak Reese tabiki de daha .. olanı seçti. Neyse ötekinin eski eşi Reese'den bin kat daha güzel:) Ben oldukça eğlendim izlerken. Puanım 7.9/10

iyi olan kazansin this means war spy










6 yorum :

  1. penelope hariç digerlerini izledim ve bayıldım şimdide penelope.yi indiriyorum tamda film arıyodum teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek tatlıım=) Güzel vakit geçirmeni sağlicaktır ama aşırı bi beklentin olmasın=)

      Sil
  2. penelope, this means war ve never kissed hemen ekledim bakilacaklar listeme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım inşallah sen de beğenirsiiin=)

      Sil
  3. Yaa penelope izlemiş biri görmek çok sevindiriyo :D Çok eğlenmiştim izlerken :) This means war'da kesinlikle sana katılıyorum ben de onu seçmedi diye tripliydim en sonunda :D Gerçek öpücüğü izlememiştim indiriyim bakıyım arada lazım çerez filmler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Penelope pek bilinmiyor:/
      Diğeri daha çok seviyodu ya:(
      Gerçek öpücük aynen çerezlik, beklentiyi düşük tutup eğlenmeye bakcaksın=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose