22 Ağustos 2014

Ne İzledim #27

Instagram ve twitterdan paylaşımını yapmışken hemmen yazmazsam olmaz! Bu ay izlediğim en iyi romantik komediydi çünkü Çılgın Aptal Aşk (Crazy , Stupid, Love)

Spoiler vermicem. Her şey boşanmak üzere olan bi çiftle başlıyor. Adamın eşini yeniden elde etmek için o sümsük halden karizmatik hale dönüşümüyle gelişiyor. Ve şaşırtıcı, komik bir biçimde sonlanıyor:)

 


Julianne Moore ve Emma Stone a bayılırım! Ryan Gosling'i yakışıklı ve çekici bulamasam da romantik,çapkın adam rolüne hep çok yakıştığını söylemeliyim.

Bunu paylaşmıştım takip edenler bilir:))


Replikleri gerçekten çok komikti baya eğlendim:))


Sonlara yakın cidden işler biraz b.ka sarıyor:)))



"Denemekten hiç vazgeçmeyeceğim, çünkü doğru kişiyi bulduğunuzda..asla bırakmazsınız."

Bizim Ryan da yola geldi yani görüldüğü üzere. Her erkeği hale yola getiren bi kadın vardır;)

Çok güzel replikler, mesajlar vardı. En sevdiğim ise filmde sürekli tekrarlanan kuşkusuz yukardaki söz. Doğru kişi için nolursa olsun çabalamak, bırakmamak gerektiği..


2011 yapımı, 118 dk , imdb puanı 7.5/10 ki bir romantik komediye göre gayet iyi. Benim puanım ise 8.2/10. Şiddetle tavsiye ederim:)

Bu tarz romantik komedi tavsiyelerinize açığım=)

6 yorum :

  1. Yakın zamanda bende seyretmiştim çok eğlenceli bir filmdi gercekten ;)

    YanıtlaSil
  2. 8.2 mi (: İmdb puanı gibi olmuş bu da (: Mutlaka izlerim.Huu bu arada 501 inci takipçin oldum.Aysss birincilikler yakışır bana :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe öyle, imdb halt etmiş:P onun puanlaması beni bağlamıyo:)
      Hoşgeldinnn bende 501. kim diye merak ediyordum:)

      Sil
    2. asdf çok gerekli bir şahsiyetti ya.Geldi 501 :P

      Sil
    3. evet efenim çok gerekli bi şahsiyetmiş, blogunu baştaaağğn sona okudum çokta beğendim, iyiki sen de bana geldin=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose