7 Ağustos 2014

Ne İzledim #26

Hazır şimdi izlemişken Sweet Home Alabama (Beni Unutma) 'yı (yine harika bi çeviri olmuş yani,tebrikler) taze taze yazayım istedim:)

Başrolde Reese Witherspoon var. Bu kadını hem şirin hem itici bulan kaç kişiyiz? Suratı tam ortada toplanmış gibi, bastı bacak bir ifadesi var..Neyse konumuz bu değil.
Reese yani filmdeki adıyla Melanie, New York'da ünlü bi tasarımcı olunca yumurtadan çıktığı kabuğunu beğenmemezlik yapıyor. Lakin kendisi Alabamalı. Müthiş bi kısmet bulmuşken, Andrew(Patrick Dempsey), evli olduğu içün(?!) boşanmak üzere Alabama'ya geliyor. Eski eşi, ailesi, arkadaşları vs derken olaylar olaylar. Sonunu söylemicem, renk vermicem, ser verip sır vermicem:p 

Açık konuşmak gerekirse benim için filmin en can alıcı sahnesi işte şu evlenme teklifiydi dostlar:P

sweet home alabama_tiffany

Andrew Melanie'yi karanlık bi yere götürüyo ışıklar açıldığında ta taaaa Tiffany&Co'dalar!! Ve istediğin yüzüğü seç diyor! Yuh, oha! Dünyada böyle bi mertebeye erişen kaç kız var allaasen. İşte bu yüzden romantik komedileri seviyoruz bence, hayali bile güzel:)

Bir de kızın evini çiçeklerle donatıyor, Melanie  eve girince "oha ağbi bu ne ayak?" diye şaşırdığında telesekreterde "merhaba tatlım, dün akşam seni düşündüğüm her an için bir gül var" diyor Andrew! Bunda da gülüyorsunuz tabi, güleriz biz anca:)


sweet home alabama_tiffany
Andrew'ün annesi Mel'in yüzüğünü fark edince : Andrew, Melanie'nin o önemli parmağında bir buz pateni sahası var!

Buna çok gülmüştüm:)))




Filmin bilinen imza repliklerinden :
- Neden benimle evlenmek istiyorsun?
- Çünkü seni istediğim zaman öpebilirim.

Önerilen romantik komedilerdendi. Evet komik, güzel yerler cidden var ama ben sonunda ne olacağını çok bariz şekilde tahmin ettiğim filmleri sevmiyorum. Bu yüzden puanım ne yazık ki 6.7/10

"Çok iyi bir romantik komedi olsun" gibi bir beklentiniz yoksa vaktinizi güzel geçirmek için izleyebilirsiniz.

Şimdiiii tatlı rüyalar:-*

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose