8 Ağustos 2014

Mor Ombre Gözler #3

Günaydın kankitellalaaaar!

Bayram-tatil vs derken yayınlayamadım bir türlü. İsteğiniz üzerine mor ombre denemem karşınızda:) 

mor ombre goz makyaji

Bu sefer nasıl yapıldığını adım adım anlatmadım çünkü aynen siyah-gri ve pembe de olduğu gibi yaptım. Yine de isterseniz fotoğraflar şuan için duruyor hemen düzenler editlerim sizin için;) :-* Kullandığım ürünler aşağıdaki gibi. Yine aynı mantık, beyaz kalemi zemine sürüp,açık fardan koyu fara doğru=)


makyaj malzemeleri

- Inglot far paleti
- NYC Individual Eyes 943 Smokey Greens
- Yves Rocher Dahlia et Aubergine
- Youngblood medium kapatıcı
- Oriflame The One rimel
- TBS Glowing Amethyst
- Alix Avien 300 beyaz kalem
- UD far bazı


Günlük hayatta da kullanılabilecek bir göz makyajı olduğunu düşünüyorum. Eyelinerla da oldukça güzel duracaktır, çok ince çekmeyi başaramadığımdan cesaret edememiştim:)


Hepinize çok güzel bi haftasonu diliyorum;) Oy kullanmamazlık lütfen yapmayalıııım!=)

12 yorum :

  1. Ombre göz makyajında çok başarılısın canım.Ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
  2. Moru pek sevmem ama senin göz rengine çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş amaaa çoook güzel bayıldım (:
    taptaze bloggerım bende sayfama beklerim öperim çookkk (:
    http://misstuti.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlııım! İlk üyen ben oldum;)

      Sil
  4. Çok güzel bir renk size de çok yakismis.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose