28 Ağustos 2014

Mini Tavsiye #1: Caudalie Divine Legs Bronzlaştırıcı Vücut Losyonu

Günaydınlar kankitellalaaar!

Yeni bir yazı dizisi yapıyorum: "mini tavsiye". Hakkında uzun uzun yoruma gerek olmayan, denediğim, memnun kaldığım ürünleri paylaşıcam sizinle. Minnak da olsa bi faydası olsun inşallah:)

 Eteklerin, elbiselerin altından gözüken bronz bacakların görünümüne çoğumuz bitiyoruz! Caudalie Divine Legs Bronzlaştırıcı Vücut Losyonun bende 2 adet testerı vardı. Güneşten nefret edip bronzlaşamayan, güneşte yanmış alacalı bulacalı lekeli bronz teni sevmeyen biri olarak böyle bronzlaştırıcı ürünlerin imdada koşmasına bayıldım! Özellikle bacak için diye geçse de kollarınıza, gövdenize uygulamanızda da hiçbir sakınca yok elbette.


caudalie divine legs_bronz bacaklar

Gayet bariz soldaki kendi tenim, sağdaki bronz bacak:P Üstelik sadece bi fındık büyüklüğünde uyguladım. 1-2 ton hemen fark etti. Biraz daha çok uygulayınca noluyo derseniz; bronz görünüm artıyo: A model recommends blog sahibesinin uygulanmış manken bacakları için Şekil 1a tıklayınız bakınız


  • Uygulandığı an kuruyup bacaklarınıza nem, bronzluk, doğal bir ışıltı veriyor. Asla yapış yapış his yok!
  • Kıyafetlerime bulaşmadı, elimi filan sürtünce geçmedi. Suyla,yıkamayla çıkıyor.
  • Paraben, sülfat, ftalat içermiyor.
  • Hayvanlar üzerinde test edilmemiş ve hipoallerjenik.
  • Tüm cilt tipinde, her cilt renginde kullanıma uygun
  • Tatlı, değişik bir kokusu; kahverengi, içinde altın sedefler bulunan yumuşak dokusu; türlü türlü huyu var
  • Orjinali 100 ml, pompalı cam şişede, fiyatı 89 tl


Buna benzer bronzlaştırıcı sizin tavsiye ettiğiniz başka ürün var mı? Bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz?


4 yorum :

  1. Homojen bir görüntü oluşuyor mu canım? Ben de bu tarz bir ürün almak istiyorum ama yama yama görünümden korkuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım hiç o yama yama görünüm olmadı baya homojendi. Yıkayıncada geçiyor üstelik, içeriği filan da iyi. Bu tarz bi ürün düşünüyorsan tavsiye ederim;)

      Sil
  2. Sanirim bu bronzlastiricilarin sadece kokusununa alisamiyacagim :)
    Kis aylarinda bir kurtaricilar, Garnier'inkinide tavsiye ederim.

    Bu arada yorumun icin tesekkur ederim, GFC en altta gorunur bir durumda ben baktigimda, bidaha bakarsan sevinirim:)
    Kocaman sevgiler,
    B.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa Garnier'inkini hiç görmemiştim bakayım bir de ona. Ama Caudalie yi çok beğendim ^.^
      Canımcım yine baktım aynı:( bi dönem hepimizin gfc sinde olan sorun mevcut. followers kısmında "malesef bu gadget hatalı olarak yapılandırıldı..." filan yazıyo. google+ dan takip ettim bende.
      Öpüldün=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose